درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:47   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32509صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 08:12
آماده کردن یک سخنرانی خوب
دکتر مهرداد منصوری متخصص ارتوپدی معتقد است یک سخنرانی خوب نیازمند توجه به چند نکته است. ابتدا باید سخنرانی را آماده کرد. باید آن را قبل از اجرا تمرین کرد و سپس به نکاتی توجه کرد تا یک اجرای خوب داشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مهرداد منصوری متخصص ارتوپدی معتقد است یک سخنرانی خوب نیازمند توجه به چند نکته است. ابتدا باید سخنرانی را آماده کرد. باید آن را قبل از اجرا تمرین کرد و سپس به نکاتی توجه کرد تا یک اجرای خوب داشت.


  مهمترین قسمت یک سخنرانی متن آن است نه ظاهر آن. البته ظاهر خوب به درک مطلب کمک می کند ولی یک سخنرانی زیبا اما بدون محتوا به چه دردی می خورد. پس ابتدا سعی کنید محتوای سخنرانی خود را تنظیم کنید. در باره چه مطلبی قصد دارید صحبت کنید. چه اندازه در باره آن مطلب می دانید. ابتدا سعی کنید تازه ترین مطالب را در مورد سخنرانی مطالعه کنید.


این سخنرانی می تواند یک فرصت خودآموزی برای خود شما باشد. باید بدانید شنوندگان شما از لحاظ علمی در چه حدی هستند تا بتوانید مطلب متناسب و در حد آنها را تهیه کنید. مسلما مطالبی که باید برای دانشجویان تهیه شود با مطالبی که باید برای متخصصان امر گفته شود متفاوت خواهد بود.


برای سخنرانی خود یک مسیر و جریان منطقی در نظر داشته باشید. می توانید در ابتدا از اهمیت موضوع و اینکه قصد دارید چه مطالبی را منتقل کنید صحبت کنید. بعد مطالب را بگویید و در آخر خلاصه کنید که چه چیزی به حضار گفته اید. اگر شنوندگان از اول بدانند شما قصد دارید آنها را به کجا ببرید آرام می نشینند و با شما همراه می شوند و گرنه در تمام طول سخنرانی ذهن آنها دنبال این مطلب است که شما در کل می خواهید چه بگویید و این آنها را خسته کرده و مانع جذب مطلب شما می شود.


اول و آخر سخنرانی مهمترین قسمت های آن هستند و بیشترین تاثیر را در شنونده می گذارند. پس باید قوی ترین قسمت سخنرانی باشند. مهمترین پیام ها را در این قسمت ها بگذارید. بعد از مشخص کردن قالب کلی مطلب و اینکه دقیقا راجع به چه چیزی می خواهید صحبت کنید می توانید صفحات پرزانتاسیون خود را با پاورپوینت تهیه کنید.

 

http://www.iranorthoped.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی