درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 22:59   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32498صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 9 اسفند 1396 - 09:34
راز ارائه یک سخنرانی عالی در تد
فرمول خاصی برای یک سخنرانی عالی وجود ندارد٬ اما همه بهترین‌ها در یک نکته پنهان مشترک هستند. متصدی تد "کریس اندرسون" این راز را بر ملا می‌کند به همراه چهار روش که بتوانید از آن استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  بعضی از افراد فکر می کنند که یک فرمول برای سخنرانی عالی تد هست:
• روی قالیچه قرمز گرد صحبت کن.
• یک خاطره از دوران بچگی تعریف کن.
• یک راز شخصی را فاش کن.
• برای اثرگذاری با جمله ای الهام بخش تمام کن.

جواب این است نه! این راه درستی برای یک سخنرانی درست تد نیست. در واقع اگر از آن ابزارها بیش از حد استفاده کنید، در راههای کلیشه ای یا دارای احساسات ساختگی قرار خواهید گرفت. اما یک چیز هست که در تمام سخنرانی های عالی تد مشترک است و می خواهیم آن را در این فیلم با شما شریک شویم.


اولین وظیفه شما برای یک سخنران خوب این است که به ذهن شنوندگان یک هدیه بسیار عجیب را انتقال بدهید. یک چیز عجیب و زیبا به نام «ایده»؛ اما به هرحال یک ایده چیست؟


خب می دانید از آن به عنوان الگویی از اطلاعات نگاه کنید که به شما کمک می کند دنیا را درک و هدایت کنید. ایده ها در همه شکل و اندازه ای وجود دارند. از تحلیلی و پیچیده گرفته تا ساده و ظریف.


ذهن شما آبستن ایده هاست و نه فقط به شکل تصادفی، آنها با دقت به هم مرتبط شده اند، آنها با یکدیگر یک ساختار پیچیده و جذاب را می سازند که جهان بینی شخصی شما را شکل می دهد. این سیستم عامل مغز شماست. شما اینطوری دنیا را هدایت می کنید و این از میلیون ها ایده مجزا تشکیل شده است.


برای مثال اگر یک جزء کوچک از جهان بینی شما این ایده باشد که گربه ها ملوس هستند با دیدن گربه آن را نوازش می کنید. اما اگر جهان بینی شما این باشد که پلنگ ها خطرناک هستند با دیدن پلنگ ها کمی متفاوت تر واکنش نشان خواهید داد.


پس کاملا واضح است چرا ایده هایی که جهان بینی شما را می سازند بسیار مهم هستند. شما به آنها احتیاج دارید تا بتوانید تا جای ممکن قابل اتکا باشید به عنوان یک راهنما برای جهان ترسناک اما شگفت انگیز اطراف شما.


جهان بینی افراد مختلف می تواند به شکلی چشمگیر تفاوت داشته باشد.


فرمول خاصی برای یک سخنرانی عالی وجود ندارد٬ اما همه بهترین‌ها در یک نکته پنهان مشترک هستند. متصدی تد "کریس اندرسون" این راز را بر ملا می‌کند به همراه چهار روش که بتوانید از آن استفاده کنید.

منبع: http://modiriran.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی