درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:41   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32464صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 بهمن 1396 - 10:22
استاندار هرمزگان در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان: مدیران موظف به تقویت روابط عمومی ها هستند
روابط عمومی ها نسبت به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار هرمزگان خواستار برنامه ریزی و تلاش روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی شد و گفت: روابط عمومی ها نسبت به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: روابط عمومی ها برنامه ریزی لازم را برای ارتباط دستگاه های اجرایی با مردم انجام دهند و کارهایی که دولت در بخش های مختلف انجام داده را در دهه فجر به اطلاع مردم برسانند

وی روابط عمومی را پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی با جامعه و روح زنده سازمان و پالایشگر درون یک سازمان دانست و افزود: روابط عمومی زبان، چشم و گوش یک سازمان و بهترین مشاوران برای مدیران و کارمندان هرمجموعه است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید منافع سازمان را با منافع مردم همسو کند، تصریح کرد: هرجا یک روابط عمومی به روز باشد و خوب کار کند، آن سازمان در افکار عمومی به عنوان یک سازمان مثبت ارزیابی می شود.

همتی روابط عمومی را یک تخصص و فن مهم دانست و با اشاره به انتظارات از روابط عمومی ها، بیان داشت: لازمه و ویژگی جامعه امروز به شکلی است که با توجه به انتشار گسترده مطالب در شبکه های اجتماعی باید پاسخ مناسب و به موقع به موارد مطرح شده داده شود تا به عنوان ابهام در ذهن جامعه نماند و از روابط عمومی ها انتظار می رود به مواردی که در جامعه و فضای مجازی مطرح می شود، پاسخ به موقع و قانع کننده دهند.

وی خواستار برنامه ریزی و تلاش روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی شد و اظهار داشت: روابط عمومی ها نسبت به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند و تلاش کنند کارکنان یک سازمان رفتار درست با مردم مراجعه کننده به دستگاه های اجرایی داشته باشند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی باید ایرادات و اشکالات داخل سازمان را پیدا کند و برنامه آموزشی رفتار با مردم برای کارکنان مجموعه بگذارد و همچنین روابط عمومی ها در راستای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات تلاش کنند.

همتی اضافه کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی با توجه به انتظاراتی که وجود دارد، روابط عمومی ها را تقویت کنند و مدیران موظف به پشتیبانی و حمایت از روابط عمومی ها در مجموعه خود هستند.

وی ارتباط پویا و فعال روابط عمومی ها با رسانه ها برای تبیین برنامه ها و اقدام های دستگاه ها، جدی گرفتن آموزش در حوزه کار روابط عمومی و هماهنگی روابط عمومی ها با روابط عمومی استانداری و برگزاری نشست های منظم با استانداری را نیز خواستار شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد