درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:22   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32464صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 بهمن 1396 - 10:22
استاندار هرمزگان در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان: مدیران موظف به تقویت روابط عمومی ها هستند
روابط عمومی ها نسبت به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار هرمزگان خواستار برنامه ریزی و تلاش روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی شد و گفت: روابط عمومی ها نسبت به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: روابط عمومی ها برنامه ریزی لازم را برای ارتباط دستگاه های اجرایی با مردم انجام دهند و کارهایی که دولت در بخش های مختلف انجام داده را در دهه فجر به اطلاع مردم برسانند

وی روابط عمومی را پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی با جامعه و روح زنده سازمان و پالایشگر درون یک سازمان دانست و افزود: روابط عمومی زبان، چشم و گوش یک سازمان و بهترین مشاوران برای مدیران و کارمندان هرمجموعه است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید منافع سازمان را با منافع مردم همسو کند، تصریح کرد: هرجا یک روابط عمومی به روز باشد و خوب کار کند، آن سازمان در افکار عمومی به عنوان یک سازمان مثبت ارزیابی می شود.

همتی روابط عمومی را یک تخصص و فن مهم دانست و با اشاره به انتظارات از روابط عمومی ها، بیان داشت: لازمه و ویژگی جامعه امروز به شکلی است که با توجه به انتشار گسترده مطالب در شبکه های اجتماعی باید پاسخ مناسب و به موقع به موارد مطرح شده داده شود تا به عنوان ابهام در ذهن جامعه نماند و از روابط عمومی ها انتظار می رود به مواردی که در جامعه و فضای مجازی مطرح می شود، پاسخ به موقع و قانع کننده دهند.

وی خواستار برنامه ریزی و تلاش روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی شد و اظهار داشت: روابط عمومی ها نسبت به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند و تلاش کنند کارکنان یک سازمان رفتار درست با مردم مراجعه کننده به دستگاه های اجرایی داشته باشند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی باید ایرادات و اشکالات داخل سازمان را پیدا کند و برنامه آموزشی رفتار با مردم برای کارکنان مجموعه بگذارد و همچنین روابط عمومی ها در راستای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات تلاش کنند.

همتی اضافه کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی با توجه به انتظاراتی که وجود دارد، روابط عمومی ها را تقویت کنند و مدیران موظف به پشتیبانی و حمایت از روابط عمومی ها در مجموعه خود هستند.

وی ارتباط پویا و فعال روابط عمومی ها با رسانه ها برای تبیین برنامه ها و اقدام های دستگاه ها، جدی گرفتن آموزش در حوزه کار روابط عمومی و هماهنگی روابط عمومی ها با روابط عمومی استانداری و برگزاری نشست های منظم با استانداری را نیز خواستار شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد