درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 17:28   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32455صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 7 بهمن 1396 - 21:46
چرا بشر به گوگل دروغ نمی گوید؟
نویسنده ماهان طباطبایی - کنجکاوی ها و جستجوهای اینترنتی در گوگل نشان می دهد بین واقعیتی که فرهنگ و رسانه ها و مذاهب تبلیغ می کنند و حقیقتی که در ذهن بشر مخفی شده است تفاوت آشکار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  محقق و نویسنده امریکایی Stephens-Davidowitz معتقد است گوگل بزرگترین آرشیو اطلاعاتی در باره روح و روان بشر می باشد.

 

به نظر او « بشر هر لحظه در حال دروغ گفتن است ولی وقتی به سراغ موتور جستجوی گوگل می رود رفتارش صادقانه است و درددل هایی می کند که با صمیمی‌ترین دوستاش نیز انجام نمی دهد»

او که اطلاعات و آمار 5 سال گوگل را مورد مطالعه قرار داده است می افزاید « از طریق گوگل می شود دید چه چیزی برای بشر جالب است یا نگرانش می کند و واقعا چه چیزهای ناگفته ایی در سر می پروراند»

کنجکاوی ها و جستجوهای اینترنتی در گوگل نشان می دهد بین واقعیتی که فرهنگ و رسانه ها و مذاهب تبلیغ می کنند و حقیقتی که در ذهن بشر مخفی شده است تفاوت آشکار دارد.

او بر اساس آمار و اطلاعات در کتابش « همه دروغ می گویند» نشان می دهد که مثلا مقدار حساسیت و تشویش روحی در بین مردم شهرهای کوچک و روستاهای امریکا بیشتر از مردم ساکن شهرهای بزرگ امریکا است.

آمار گوگل صریحا نشان می دهد که برداشت های عمومی که همه ما با آنها خو کرده ایم و بزرگ می شویم وجود کم رنگ تری در واقعیت دارند و سلیقه ها و دغدغه های بشر چیز دیگری است.

 

منبع: www.vox.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود