درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 11:04   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد
  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد
  روابط عمومی؛ تعهد مسئولانه
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32455صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 7 بهمن 1396 - 21:46
چرا بشر به گوگل دروغ نمی گوید؟
نویسنده ماهان طباطبایی - کنجکاوی ها و جستجوهای اینترنتی در گوگل نشان می دهد بین واقعیتی که فرهنگ و رسانه ها و مذاهب تبلیغ می کنند و حقیقتی که در ذهن بشر مخفی شده است تفاوت آشکار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  محقق و نویسنده امریکایی Stephens-Davidowitz معتقد است گوگل بزرگترین آرشیو اطلاعاتی در باره روح و روان بشر می باشد.

 

به نظر او « بشر هر لحظه در حال دروغ گفتن است ولی وقتی به سراغ موتور جستجوی گوگل می رود رفتارش صادقانه است و درددل هایی می کند که با صمیمی‌ترین دوستاش نیز انجام نمی دهد»

او که اطلاعات و آمار 5 سال گوگل را مورد مطالعه قرار داده است می افزاید « از طریق گوگل می شود دید چه چیزی برای بشر جالب است یا نگرانش می کند و واقعا چه چیزهای ناگفته ایی در سر می پروراند»

کنجکاوی ها و جستجوهای اینترنتی در گوگل نشان می دهد بین واقعیتی که فرهنگ و رسانه ها و مذاهب تبلیغ می کنند و حقیقتی که در ذهن بشر مخفی شده است تفاوت آشکار دارد.

او بر اساس آمار و اطلاعات در کتابش « همه دروغ می گویند» نشان می دهد که مثلا مقدار حساسیت و تشویش روحی در بین مردم شهرهای کوچک و روستاهای امریکا بیشتر از مردم ساکن شهرهای بزرگ امریکا است.

آمار گوگل صریحا نشان می دهد که برداشت های عمومی که همه ما با آنها خو کرده ایم و بزرگ می شویم وجود کم رنگ تری در واقعیت دارند و سلیقه ها و دغدغه های بشر چیز دیگری است.

 

منبع: www.vox.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا