درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32432صفحه نخست » سه شنبه، 3 بهمن 1396 - 23:33
نگاهی به اولین فروشگاه بدون فروشنده آمازون
آمازون امروز اولین فروشگاه بدون فروشنده خود را در شهر سیاتل آمریکا به روی عموم باز کرد. در این فروشگاه خریداران از انتخاب تا پرداخت پول کالا را خودشان انجام می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمازون امروز اولین فروشگاه بدون فروشنده خود را در شهر سیاتل آمریکا به روی عموم باز کرد. در این فروشگاه خریداران از انتخاب تا پرداخت پول کالا را خودشان انجام می‌دهند.

دوربین‌های نصب شده در سقف فروشگاه و حسگرهای الکترونیک، هر خریدار را تشخیص داده و متوجه می‌شوند که چه کالاهایی را انتخاب کرده و هنگام خروج نیز پول کالا از کارت اعتباری خریدار برداشته می‌شود.

خریدار پیش از رود به فروشگاه باید اپلیکیشن "آمازون گو" را در موبایل خود نصب کند و وقتی که خریدار کالایی را از قفسه بر می‌دارد حسگرها کالا را وارد لیست خرید می‌کنند.

آمازون در یک سال گذشته به کارکنان خود اجازه داد که از این فروشگاه خرید و به این ترتیب آن را آزمایش کنند. انتظار می‌رفت آمازون مدتی قبل این فروشگاه را به روی عموم باز کند اما به گفته یکی از کارکنان، دوربین‌ها در تشخیص افرادی که شکل بدنشان شبیه هم بوده دچار مشکل می‌شدند یا زمانی که کودکان کالایی را از قفسه بر می‌داشتند و آن را در قفسه اشتباه می‌گذاشتند.

جانا پوئرینی، مدیر آمازون گو، گفت عملکرد فروشگاه در دوران آزمایشی خوب بوده است. او گفت این فناوری پیش از این وجود نداشته و در واقع گامی است به جلو از نظر دید کامپیوتری و همچنین یادگیری ماشین.

آمازون اعلام نکرده که آیا این کار را در فروشگاههای دیگرش هم انجام خواهد داد یا نه. علاوه بر این آمازون فعلا قصد ندارد این فناوری را در صدها فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی خود بکار گیرد.

با این حال آمازون می‌داند که هر چه مشتریان سریعتر خرید خود را بکنند و از فروشگاه بیرون بروند احتمال آنکه باز هم برای خرید مراجعه کنند بیشتر می‌شود بنابراین اگر مشتریان بتوانند بدون ایستادن در صف خرید و پرداخت پول را انجام دهند باعث برتری بر رقبا می‌شود.

به گزارش بی بی سی، آمازون اولین بار در سال ۲۰۱۵ به خرده فروشی روی آورد و اولین کتاب فروشی خود را در همین شهر سیاتل که مقر خود آمازون هم هست راه اندازی کرد و اکنون سیزده کتاب فروشی مشابه در آمریکا دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد