درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 09:58   

محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند

  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف
  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ مخاطبان طی چند سال آینده قادر به تشخیص خبر از تبلیغات نخواهند بود
  همایش روز روابط عمومی
  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک
  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه
  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید
  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32401صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 2 بهمن 1396 - 10:22
کتاب «روابط‌ عمومی چیست؟» منتشر شد
مجموعه یادداشت‌های علمی احمد یحیایی ایله‌ای در قالب کتابی با عنوان «روابط‌عمومی چیست؟» منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموعه یادداشت‌های علمی احمد یحیایی ایله‌ای در قالب کتابی با عنوان «روابط‌عمومی چیست؟» منتشر شد.


به گزارش شارا، این کتاب مجموعه یادداشت‌های علمی دکتر احمد یحیایی ‌ایله‌ای است که طی دهه گذشته در روزنامه‌ها، نشریات تخصصی و ویژه نامه های کنفرانس های حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی بطور پراکنده چاپ شده است.


کتاب حاضر در یازده فصل با عناوین روابط‌ عمومی علم است، فلسفه‌ روابط‌ عمومی، روابط عمومی و اخلاق، مطالعات اجتماعی، برنامه‌ریزی روابط‌ عمومی، روابط‌ عمومی و تبلیغات، روابط‌ عمومی و تشریفات، روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی، روابط‌ عمومی در عمل و روابط‌ عمومی ایرانی چاپ شده است.


یادداشت‌های کتاب حاضر مختصر و مفید است و اطلاعات لازم و نکات کلیدی مورد نیاز کارگزاران روابط‌عمومی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها منتقل می‌کند. بررسی موارد مطالعاتی بومی و بین‌المللی با مثال‌هایی زنده و روشن از تجربیات مولف و سایر متخصصان روابط‌ عمومی، این کتاب را به اثری تبدیل می‌کند که قادر است ضرورت، وظایف و نیازهای روابط‌عمومی را به خوبی تبیین ‌کند. از این روی خواندن این کتاب به افرادی که روابط‌ عمومی را علم نمی‌دانند توصیه می‌شود. در خلال فصل‌های کتاب بر خواننده روشن می‌شود که عدم داشتن آشنایی کافی با اطلاعات و دانش تولید شده در این حوزه منجر به گسترش تفکر غیر علمی روابط‌عمومی شده است.


دکتر یحیایی ایله ای در این کتاب تاکید دارد که یکی از اساسی ترین موانع توسعه روابط عمومی ایران، فقدان رویکرد علمی و کیفی به روابط عمومی است.


کتاب «روابط‌عمومی چیست؟» شامل مجموعه یادداشت‌های علمی دکتر احمد یحیایی ایله‌ای در ۱۸۱ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۱۵ هزار تومان از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شده است. این ناشر پیش‌تر کتاب «الگوی کاربردی مدیریت علمی روابط عمومی» را نیز از همین نویسنده به چاپ رسانده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل


  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!


  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید


  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه


  فیس‌بوک در روسیه فیلتر می‌شود


  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران


  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی