درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:52   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند
  امام جمعه ایلام: رسالت اصلی رسانه و روابط عمومی امید آفرینی در جامعه است
  فرماندار ملایر: عملکرد شفاف روابط عمومی ها به نفع مدیران است
  مسوول روابط عمومی امور منابع آب اسلامشهر عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شد
  استاندار مرکزی: روز روابط عمومی فرصتی برای یادآوری و مطرح کردن تلاش های بی وقفه فعالان روابط عمومی است
  مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32387صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 1 بهمن 1396 - 00:59
کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند
مسئولان فیس بوک درصدد جلوگیری از گسترش خبرهای جعلی از طریق شبکه‌های اجتماعی‌اند. به گفته مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک داوری کاربران از این پس "عینی‌ترین" راه برای تشخیص درستی یا نادرستی منبع خبر خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئولان فیس بوک درصدد جلوگیری از گسترش خبرهای جعلی از طریق شبکه‌های اجتماعی‌اند. به گفته مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک داوری کاربران از این پس "عینی‌ترین" راه برای تشخیص درستی یا نادرستی منبع خبر خواهد بود.

فیسبوک برای مقابله با گسترش اطلاعات اشتباه درصدد کمک ‌گرفتن از کاربران است. از این پس کابران باید درباره درستی یا نادرستی منبع خبرها داوری کنند.

مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک در این باره گفت: «ما از طریق می‌خواهیم اولویت را از این پس به خبرهایی دهیم که مورد اطمینان و آگاهی‌دهنده هستند و در نزدیکی محل رویداد تهیه شده‌اند.»

این اقدام واکنش به انتقادهایی است که شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، گوگل و توییتر را متهم می‌کنند که جلوی گسترش خبرهای جعلی و نادرست را نمی‌گیرند.

به گفته زاکربرگ "امروزه عطش برای رویدادهای هیجان‌انگیز، اطلاعات نادرست و قطبی کردن جهان بسیار گسترده است."

مکانیزم ارزش‌گذاری منبع خبری
شبکه‌های اجتماعی می‌توانند سریع‌تر از گذشته اطلاع‌رسانی کنند و مردم را در جریان رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرار دهند. به نظر بنیانگذار فیسبوک به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی موظف‌اند که به‌طور هدفمند با این مشکل مقابله کنند و مانع گسترش خبرها و اطلاعات نادرست شوند.

زاکربرگ تصریح کرد که با ایجاد معیاری برای اندازه‌گیری "موثق بودن منبع خبر" کاربران می‌توانند از هفته آینده نظر و تصمیم خود را اعلام کنند.

به گفته زاکربرگ این اقدام این هدف را دنبال می‌کند تا "گزارش‌ها و خبرها از کیفیت بالایی" برخودار شوند.

از این پس شبکه‌های اجتماعی برای ارزش‌گذاری منابع خبری به داوری کاربران متکی هستند. به نظر زاکربرگ این راه"عینی‌ترین" امکان برای ارزیابی صحت خبرهاست.

در زمان کارزار انتخاباتی در آمریکا در سال ۲۰۱۶ فیسبوک به دلیل گسترش خبرهای نادرست و جعلی شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت. تصمیم مسئولان فیسبوک برای جلوگیری از تکرار این اشتباه است.

فیسبوک در وهله نخست با همکاری بنگاه‌های رسانه‌ای می‌خواهد که خبرهای نادرست، جعلی و ناروشن از طریق علامتی به عنوان "هشدار" مشخص شوند و سپس کاربران درباره صحت خبر داوری کنند. مسئولان فیسبوک تصریح کردند که درباره صحت یا سقم خبرها نمی‌خواهند خودشان تصمیم بگیرند و به همین دلیل این کار را بر عهده کاربران گذاشته‌اند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی