درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:23   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32386صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 بهمن 1396 - 00:35
مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند
مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید واقعیت‌ها را به مردم نشان دهند، گفت: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید واقعیت‌ها را به مردم نشان دهند، گفت: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند.

به گزارش شارا، جواد سالارزهی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در استانداری اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید واقعیت‌ها را به مردم نشان دهند اما هر حقیقتی را که باعث سو استفاده دشمن می شود نباید اطلاع رسانی کنند بلکه باید اعتدال را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور به ویژه سیستان و بلوچستان صورت گرفته ضرورت آگاهی بخشی به افکار عمومی بیشتر شده است.

وی گفت: اطلاع رسانی، تبلیغات، گرامیداشت مناسبت‌ها، اخبار پایگاه‌های خبری و محتوای سایت دستگاه‌های اجرایی اهمیت زیادی دارد.

سالارزهی افزود: اگر ما گوش شنوای مردم باشیم هیچگاه مردم اخبار خود را به رسانه‌های خارجی بازگو نمی کنند.

وی ادامه داد: عدم خرید روزنامه‌های محلی توسط ادارات صدمه‌ای بزرگ به مطبوعات محلی وارد می‌کند، روابط عمومی ها بدون همکاری با رسانه ها، محکوم به شکست هستند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دلایلی مختلفی از جمله چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز به به دلیل اغتشاشات اخیر باید حرارت دهه فجر را به نیکی به ذاعقه مردم بچشانیم.

این مسؤول افزود: در هر جلسه‌ای باید پرچم ایران را با نگاه خاص و احترام ویژه به آن به خوبی به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی پاسخ صحیح به حس مطالبه گری مردم، فضاسازی ادارات، تشکیل ستاد دهه فجر، برگزاری جشن‌ها و نشست‌ها به مناسبت دهه فجر برای خانواده‌های کارکنان ادارات و زمینه سازی برای حضور کارکنان و خانواده‌ها در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که دستگاه‌های مربوطه باید در این ایام اجرا کنند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد