درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:22   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32381صفحه نخست » گفتگوشنبه، 30 دی 1396 - 07:41
ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
استراتژی روابط عمومی قوی برای حفظ روابط قوی به کار گرفته شده در نهایت کمک کرد که مقصد گردشگری در ذهن افراد باقی برای پوشش و بازدید بمانند.
  

 

@@ نقش روابط عمومی در گردشگری

 

@@@ استاد جواد قاسمی

 

#منبع: دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه تفریح و تفرج جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم شده است .گردشگری در وهله¬ی اول فعالیتی انسانی که مسافرت از یک مبداء به یک مقصد و برای تفریح یا تجارت میباشد.این مفهوم در برگیرنده فرآیندهای مبادله ای فرهنگی ،اقتصادی ، اجتماعی ست.گردشگری فعالیت چندجانبه¬ و از لحاظ جغرافیایی پیچیده بوده و نتیجه خدمات مختلفی است که در مراحل گوناگون عرضه میشود.شناخت بازار گردشگری یکی از اهداف مهم در جهت ارتقای این صنعت میباشد هرچه بازار منسجم تر و مشخص تر باشد توسعه گردشگری بهتر اتفاق می افتد.

 

"روابط عمومی برای هر مکانی که آرزومند ارتقای جذابیت‌، شهرت و حفظ نام مثبت باشد ضروری است. معمول‌ترین عناصر موجود در ابزار روابط عمومی بازاریابان عبارت است از: انتشار رسانه‌ای، ابزارهای مطبوعاتی، دیدارهای رسانه‌ای، کنفرانس‌های رسانه‌ای، جلسه‌های توجیهی، ترویج‌ها، مناقصه‌ها، سخنرانی‌ها و فرآیند اسپانسر شدن. روابط عمومی قوی می‌تواند صرفه‌ مالی فوق‌العاده‌ای داشته باشد و چنانچه خوب اجرا شود موجب افزایش چشمگیر آگاهی و شکستن هزینه‌های پرداختی تبلیغ‌ها ‌شود."

 

در سال 2016، روابط عمومی ها تلاش کردند تا بیش از 400 میلیون برنامه رسانه ای تأثیر گذار برای مقصد را تولید کنند و 11 میلیون دلار در ارزش عمومی پرداخته نشده با مقالات و نکات در رسانه هایی مانند AFAR، Shape، USA Today، Outside، Bridal Guide، CondeNastTraveler.com، DuJour، Caribbean Living، The New York Post و Dallas Morning News.

از آنجا که مشارکت های موفقیت آمیز برای استراتژی هدف گردشگری مؤثر در میان چشم انداز گردشگری و سفر پیچیدۀ امروز لازم هستند، وزارت گردشگری در برنامه های آموزشی جامعی برای شرکای اصلی صنایع داخلی سرمایه گذاری کرده است. تا به امروز، وزارت گردشگری آموزش را برای بیش از 200 نفر از شرکا انجام داده است و سمینارهای آموزشی را در موضوعات درگیر، با مشتری در رسانه های اجتماعی و اینکه چرا جزایر کیمن را انتخاب ارجح برای برگزاری مراسم ازدواج و ماه عسل قرار دهند، ارائه داده اند.

در نوامبر سال 2016، وزارت گردشگری میزبان نشست روابط عمومی ها برای شرکای صنعتی خودش بود تا استراتژی هایی را برای به حداکثر رساندن ارائه محصولات شان در رسانه های هدف در جهت تلاش برای جذب بازدیدکنندۀ بیشتر پیشنهاد کند.

بنا به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، استراتژی روابط عمومی قوی برای حفظ روابط رسانه ای قوی به کار گرفته شده در نهایت کمک کرد که مقصد گردشگری در ذهن افراد باقی برای پوشش و بازدید بمانند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد