درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:22   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32379صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 30 دی 1396 - 00:27
تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک
بنا به درخواست پارلمان بریتانیا فیس بوک تحقیق پیرامون نقش روسیه در خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است. تاکنون نقش این شبکه اجتماعی در انتخابات آمریکا خبرساز بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بنا به درخواست پارلمان بریتانیا فیس بوک تحقیق پیرامون نقش روسیه در خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است. تاکنون نقش این شبکه اجتماعی در انتخابات آمریکا خبرساز بود.

فیس‌بوک در نامه‌ای به کمیته رسانه، ورزش و دیجیتال پارلمان بریتانیا وعده داد که تمامی تلاش خود را برای شفا‌ف‌سازی در زمینه نقش نهادهای روسی در تاثیرگذاری بر برگزیت از طریق فیس‌بوک به کار خواهد بست. در این راستا قرار است، حسا‌ب‌های کاربرانی که احتمال می‌رود با نهادهای روسی در ارتباط باشند بررسی شوند.

پیش‌تر فیس‌بوک در این زمینه تحقیقاتی انجام داده بود اما به اعتقاد نمایندگان پارلمان بریتانیا، این اقدام کافی نبوده است.

در نخستین تحقیقات، فیس‌بوک تنها حساب‌های کاربرانی را مد نظر قرار داده بود که رابطه آنها با نهادهای دولتی و شبه‌دولتی روسیه آشکار است. به عنوان نمونه، "آژانس تحقیقات اینترنت" که با مقاله‌های جدی سیاسی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده مطرح شده بود و با منابع رسمی روسی در ارتباط است، پیش از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تنها یک یورو برای تبلیغات در فیس‌بوک هزینه کرده است.

این آژانس در فاصله ماه ژوئن ۲۰۱۵ تا ماه اوت ۲۰۱۷ حدود ۸۰ هزار پست با هدف تأثیر بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در فیس‌بوک منتشر کرده بود.

به گزارش dw، دامیان کالینز، سرپرست کمیته یادشده در پارلمان بریتانیا، احتمال می‌دهد که از فیس‌بوک هم مانند توئیتر در رابطه با برگزیت سوءاستفاده شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد