درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 01:09   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32362صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 دی 1396 - 13:12
سردار سپهر: نقش روابط عمومی در مقابله با هجمه رسانه ای تبلیغاتی دشمن خیلی مهم است
افزایش آگاهی عمومی پاسداران پیرامون دفاع غیرعامل، به کارگیری شیوه های اطلاع رسانی نوین، خلاقیت و نوآوری در روش ها و تکنیک های اطلاع رسانی، انجام اقدامات پدافندی رسانه ای، تلاش برای همگرایی رسانه ای سپاه و بسیج و نهادهای انقلابی را در زمره ی وظایف خطیر روابط عمومی در عرصه مقابله با جنگ نرم خواند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر در گردهمایی مسئولان روابط عمومی سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران برگزار شد گفت: تهاجم رسانه‌ای استکبار جهانی به اصل ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمرکز یافته است.
 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری میزان، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهداف جنگ روانی دشمن علیه سپاه و بسیج به اصل مترقی ولایت فقیه گفت: امروز تهاجم رسانه‌ای مستمر استکبار جهانی و مخالفین داخلی به دو اصل قدرتمند ارزشی و تعیین کننده سرنوشت نظام یعنی حاکمیت دینی و در رأس آن ولی فقیه، سپاه و بسیج است.

وی افزود: جریان استکباری صهیونیستی به دلیل نقش سپاه در حفظ و تداوم انقلاب تلاش می کند سپاه پاسداران را تحریم و تهدید کند که تاکنون با شکست مواجه شده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه بزرگ نمودن نقاط ضعف سپاه و بسیج، ایجاد شکاف و تضعیف اتحاد مردم با سپاه و بسیج، ایجاد جو اختلاف بین فرماندهان سپاه و بسیج، ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه را از جمله سناریوهای دشمن برای هجمه و تخریب علیه این نهاد مقدس دانست.

آنطور که سپاه نیوز گزارش داده است، سردار سپهر با اشاره به تبلیغات دشمن در راستای القای پرهزینه بودن اقدامات دفاعی امنیتی سپاه گفت: کل اعتبار بودجه نیروهای مسلح در ایران 7 میلیارد دلار است این در حالی است که پاکستان با 8 میلیارد، امارات با 15 میلیارد و عربستان بیش از 30 میلیارد دلار اعتبار در حال تقویت بنیه دفاعی خود می باشند.

وی با اشاره به شاخص های مملکت داری، امنیت، معیشت و اعتماد براساس نص صریح قرآن مبحث امنیت را مقدم بر معیشت مردم دانست و گفت: دشمن با القاء مذاکره مجدد در بحث دفاعی، موشکی خواهان تضعیف کامل قدرت امنیتی دفاعی جمهوری اسلامی با محوریت سپاه پاسداران است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که ایران چهارمین قدرت سایبری جهان است افزود: با وجود این که قرن 21 به عنوان قرن ارتباطات و اطلاعات نام گرفته اما دشمن با تغییر محتوایی از این نام می خواهد بگوید هرکسی قدرت فرهنگی و رسانه ای بیشتری داشته باشد اراده اش را به دنیا تحمیل خواهد کرد.

وی شناخت رسالت روابط عمومی در مقابله با نفوذ دشمن و شناخت تهدیدهای داخلی و خارجی را از جمله راه های مقابله با تهاجم رسانه ای دشمن به سپاه عنوان کرد و گفت: ارزیابی از خطرات و تهدیدهای محتمل و مقابله با آن، پایدار کردن جریان اطلاع رسانی به مردم و مخاطبان، پیش بینی تهدیدات ارتباطی لازم در بحران، تقویت و حفظ انسجام سپاه و بسیج و خانواده آنان از جمله مؤلفه های حائز اهمیت در این عرصه خواهد بود.

سردار سپهر با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی در عرصه جنگ نرم افزود: افزایش آگاهی عمومی پاسداران پیرامون دفاع غیرعامل، به کارگیری شیوه های اطلاع رسانی نوین، خلاقیت و نوآوری در روش ها و تکنیک های اطلاع رسانی، انجام اقدامات پدافندی رسانه ای، تلاش برای همگرایی رسانه ای سپاه و بسیج و نهادهای انقلابی را در زمره ی وظایف خطیر روابط عمومی در عرصه مقابله با جنگ نرم خواند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد