درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32360صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 دی 1396 - 13:06
سعیدی: روابط عمومی ها از دانش روز برخوردار نیستند
رییس فراکسیون روابط عمومی و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از حلقه های مفقوده در روابط عمومی ها،دانش روز است و دست اندرکاران این عرصه با توجه به منابع عظیمی که در کشور وجود دارد، تاکنون نتوانسته اند از ظرفیت های خود استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس فراکسیون روابط عمومی و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از حلقه های مفقوده در روابط عمومی ها،دانش روز است و دست اندرکاران این عرصه با توجه به منابع عظیمی که در کشور وجود دارد، تاکنون نتوانسته اند از ظرفیت های خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ' زهرا سعیدی ' در سمینار آموزش کاربرد نظریه ها و تکنیک های علوم انسانی در روابط عمومی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، افزود: امروز عصر ارتباطات است اما همچنان در حوزه روابط عمومی به شکل سنتی امور خود را پیش می بریم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روابط عمومی ها امروز از سوی مدیران و مردم تحت فشار قرار دارند، گفت: پاسخگویی به مدیران و مردم کار روابط عمومی ها است اما در زمانی که تلگرام و اینستاگرام بطور فعال نسبت به ارائه آخرین اطلاعات و آگاهی می پردازند، روابط عمومی ها باید با نزدیک تر کردن خود به مردم و مدیران فضاهای مجازی را به سرعت دور بزنند و فاصله ها را بین مردم و مسوولان کوتاه کرده و از بین ببرند.

سعیدی با بیان اینکه اعتراضات مردمی نشان دهنده ناراضی نبودن مردم از برخی امور داخلی بود، افزود: روابط عموی ها باید دولت را مجاب کنند که بیشتر رابطه را با مردم داشته باشد و سخنان آنان را بشنود و در این میان صداقت و درک سخنان مردم را در نظر بگیرند.

به گزارش ایرنا، این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: باید فاصله بین مردم و مسوولان را کاهش داد و از طرفی دولت نباید اعتماد مردم را از دست بدهد و این وظیفه خطیر بر عهده روابط عمومی ها گذشته شده تا با استفاده از نخبگان و همچنین وجود جوانان بتوانند پاسخگوی جامعه باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد