درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32356صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 26 دی 1396 - 13:19
روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
پیام رسان «بله» که این روزها در فضای مجازی جای خود را به خوبی باز کرده، جوایز قابل توجهی نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیام رسان «بله» که این روزها در فضای مجازی جای خود را به خوبی باز کرده، جوایز قابل توجهی نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک ملی ایران، این پیام رسان علاوه بر رفع نیازهای معمول کاربران از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، تبادل عکس و فیلم و ...، امکان انجام امور بانکی را نیز فراهم کرده و از این رو نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

با این حال بانک ملی ایران با برگزاری دو جشنواره، قصد دارد به کاربرانی که این پیام رسان را به صورت مستمر استفاده و یا معرفی می کنند، جوایز ویژه ای اهدا کند.

در نخستین اقدام، بانک ملی ایران 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

ارزیابی این کانال ها در تاریخ 12 بهمن ماه انجام و به آنها جوایزی نقدی از 50 میلیون ریال تا 200 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

بانک ملی ایران همچنین به منظور حمایت از این پیام رسان، جشنواره ای را با نام «به شانس برنده شدن، بله بگو» برگزار می کند.

این جشنواره در بازه زمانی اول دی تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. مخاطبان برای شرکت کردن در این جشنواره باید پیام رسانه «بله» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب و حداقل ۱۰ نفر را در این پیام رسان عضو کنند.

جایزه ویژه جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» یک دستگاه خودروی 206 و جوایز دیگر نیز شامل چهار عدد گوشی آیفون X، چهار عدد گوشی آیفون 8 و 16 عدد ساعت هوشمند است که بخشی از آن ها به برندگان اهدا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد