درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:24   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32356صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 26 دی 1396 - 13:19
روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
پیام رسان «بله» که این روزها در فضای مجازی جای خود را به خوبی باز کرده، جوایز قابل توجهی نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیام رسان «بله» که این روزها در فضای مجازی جای خود را به خوبی باز کرده، جوایز قابل توجهی نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک ملی ایران، این پیام رسان علاوه بر رفع نیازهای معمول کاربران از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، تبادل عکس و فیلم و ...، امکان انجام امور بانکی را نیز فراهم کرده و از این رو نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

با این حال بانک ملی ایران با برگزاری دو جشنواره، قصد دارد به کاربرانی که این پیام رسان را به صورت مستمر استفاده و یا معرفی می کنند، جوایز ویژه ای اهدا کند.

در نخستین اقدام، بانک ملی ایران 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

ارزیابی این کانال ها در تاریخ 12 بهمن ماه انجام و به آنها جوایزی نقدی از 50 میلیون ریال تا 200 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

بانک ملی ایران همچنین به منظور حمایت از این پیام رسان، جشنواره ای را با نام «به شانس برنده شدن، بله بگو» برگزار می کند.

این جشنواره در بازه زمانی اول دی تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. مخاطبان برای شرکت کردن در این جشنواره باید پیام رسانه «بله» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب و حداقل ۱۰ نفر را در این پیام رسان عضو کنند.

جایزه ویژه جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» یک دستگاه خودروی 206 و جوایز دیگر نیز شامل چهار عدد گوشی آیفون X، چهار عدد گوشی آیفون 8 و 16 عدد ساعت هوشمند است که بخشی از آن ها به برندگان اهدا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد