درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 02:13   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه
  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد
  فروش تلفن‌های آیفون در چین ممنوع شد
  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد
  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
  نحوه برداشت بدون کارت از «مسکن‌کارت»
  در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
  بانک ملی ایران: پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
  پرداخت خسارت پلنگ توسط بیمه “ما”
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32353صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیدوشنبه، 25 دی 1396 - 22:49
انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
دکتر حسین امامی، با بیان این مطلب گفت: این انجمن قصد دارد به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روابط عمومی نسبت به انتخاب پژوهشگر و همچنین عضو هیات علمی در سطح این انجمن مبادرت ورزد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از انتخاب پژوهشگر و عضو هیات علمی بدون رابطه استخدامی برای این انجمن خبر داد.


دکتر حسین امامی، با بیان این مطلب گفت: این انجمن قصد دارد به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روابط عمومی نسبت به انتخاب پژوهشگر و همچنین عضو هیات علمی در سطح این انجمن مبادرت ورزد.


وی گفت: این تصمیم به تصویب هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران رسیده است و بر این اساس در مرحله اول برای جذب پژوهشگر چهار دپارتمان جدید در این انجمن تعریف شده است.


نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام اینکه این امر یک حمایت معنوی از مدرسان توانمند و پژوهشگران فعال این حوزه و به عنوان مسئولیت اجتماعی این انجمن است تصریح کرد: جذب پژوهشگر و یا عضو هیات علمی به منزله رابطه استخدامی نمی باشد و همچنین با رویه موجود در وزارت علوم و یا سایر دانشگاه ها اعمال می شود متفاوت است.


وی افزود: با توجه به ماهیت تخصصی فعالیت های انجمن و اینکه بخش عمده ای از مخاطبان و اعضای انجمن را دانشگاهیان تشکیل می دهد این یک اقدامی است تا بتواند با گردهم آوردن مدرسان و پژوهشگران این حوزه موجب ارتقای دانش و مهارت بخش های مختلف روابط عمومی سازمان ها شود.


دکتر حسین امامی خاطرنشان کرد: انتخاب پژوهشگر و اعضای هیات علمی، خدمات تخصصی انجمن متخصصان را برای سازمانها و شرکتها که نیاز به برگزاری دوره های آموزشی و یا انجام امور مشاوره و پژوهشی دارند مهیا خواهد کرد.


وی با اعلام اینکه چهار دپارتمان جدید پژوهشی در این انجمن فعال شده است گفت: دپارتمانهای ارتباطات رسانه ای، فضای مجازی، تبلیغات وانتشارات و مخاطب شناسی ایجاد شده که پژوهشگران حوزه روابط عمومی که پیش از این سابقه پژوهشی در این حوزه ها را دارند می توانند در یکی از این دپارتمانها عضو شوند.


وی با بیان اینکه در آینده دپارتمانهای دیگری نیز به این مجموعه ها اضافه خواهد شد گفت: متعاقبا شرایط جذب اعضای هیات علمی و پژوهشگر در انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام می شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  رسانه‌های اجتماعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری