درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 10:13   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32353صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیدوشنبه، 25 دی 1396 - 22:49
انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
دکتر حسین امامی، با بیان این مطلب گفت: این انجمن قصد دارد به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روابط عمومی نسبت به انتخاب پژوهشگر و همچنین عضو هیات علمی در سطح این انجمن مبادرت ورزد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از انتخاب پژوهشگر و عضو هیات علمی بدون رابطه استخدامی برای این انجمن خبر داد.


دکتر حسین امامی، با بیان این مطلب گفت: این انجمن قصد دارد به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روابط عمومی نسبت به انتخاب پژوهشگر و همچنین عضو هیات علمی در سطح این انجمن مبادرت ورزد.


وی گفت: این تصمیم به تصویب هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران رسیده است و بر این اساس در مرحله اول برای جذب پژوهشگر چهار دپارتمان جدید در این انجمن تعریف شده است.


نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام اینکه این امر یک حمایت معنوی از مدرسان توانمند و پژوهشگران فعال این حوزه و به عنوان مسئولیت اجتماعی این انجمن است تصریح کرد: جذب پژوهشگر و یا عضو هیات علمی به منزله رابطه استخدامی نمی باشد و همچنین با رویه موجود در وزارت علوم و یا سایر دانشگاه ها اعمال می شود متفاوت است.


وی افزود: با توجه به ماهیت تخصصی فعالیت های انجمن و اینکه بخش عمده ای از مخاطبان و اعضای انجمن را دانشگاهیان تشکیل می دهد این یک اقدامی است تا بتواند با گردهم آوردن مدرسان و پژوهشگران این حوزه موجب ارتقای دانش و مهارت بخش های مختلف روابط عمومی سازمان ها شود.


دکتر حسین امامی خاطرنشان کرد: انتخاب پژوهشگر و اعضای هیات علمی، خدمات تخصصی انجمن متخصصان را برای سازمانها و شرکتها که نیاز به برگزاری دوره های آموزشی و یا انجام امور مشاوره و پژوهشی دارند مهیا خواهد کرد.


وی با اعلام اینکه چهار دپارتمان جدید پژوهشی در این انجمن فعال شده است گفت: دپارتمانهای ارتباطات رسانه ای، فضای مجازی، تبلیغات وانتشارات و مخاطب شناسی ایجاد شده که پژوهشگران حوزه روابط عمومی که پیش از این سابقه پژوهشی در این حوزه ها را دارند می توانند در یکی از این دپارتمانها عضو شوند.


وی با بیان اینکه در آینده دپارتمانهای دیگری نیز به این مجموعه ها اضافه خواهد شد گفت: متعاقبا شرایط جذب اعضای هیات علمی و پژوهشگر در انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام می شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"