درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32348صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 25 دی 1396 - 10:04
تصمیم گیری دسته جمعی
تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی به طور مثال، به این معنی است که با یکدیگر در فرآیند تصمیم گیری گروهی کار می کنند. بافت های مشترک برای تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی شامل روابط کارمندان و ابزارهای همکاری، از بررسی ها و نشست های عمومی گرفته تا مذاکرات، وساطت ها و کنفرانس های علمی، متفاوت هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصمیم گیری دسته جمعی مستلزم کار گروهی، و نه فرآیند تصمیم گیری به طور مستقل و مجزا است. گرچه این امر می تواند به تعداد کمی، به طور مثال دو نفر، محدود باشد، که با هم اقدام به اتخاذ تصمیم می کنند.

 

تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی به طور مثال، به این معنی است که با یکدیگر در فرآیند تصمیم گیری گروهی کار می کنند. بافت های مشترک برای تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی شامل روابط کارمندان و ابزارهای همکاری، از بررسی ها و نشست های عمومی گرفته تا مذاکرات، وساطت ها و کنفرانس های علمی، متفاوت هستند.


در صورت وجود همکاری خوب، این نوع تصمیم گیری می تواند به اطمینان بیشتر میان شرکت کنندگان و بازدهی های با کیفیت بالاتر منجر شود و دیدگاه قابل قبول تری را در مقایسه با تصمیماتی که شاغلان در آنها مشارکت نداشتند رواج دهد. در صورت وجود همکاری ضعیف، تلاشها در این نوع تصمیم گیری در احساس خستگی، بی ارزشی و نااطمینانی از تعاملات آتی بر جای می گذارد.

 

یکی از اهداف برگزاری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، که تا به حال چهارده دوره آن در بین سال های 83 تا 96 برگزار شده ، فراهم آوردن فضایی برای تصمیم گیری دسته جمعی درباره روابط عمومی از سوی متولیان و دست اندرکاران روابط عمومی ایران بوده است.


در این کنفرانس ها تلاش شده است، موضوعات اساسی روابط عمومی که می تواند منجر به تصمیم های دسته جمعی برای ارتقاء وضعیت روابط عمومی ایران شود طرح و در معرض بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.


برگزارکنندگان کنفرانس با بهره گیری از تجارب دوره های قبلی، رایزنی و مشورت با صاحب نظران و اندیشمندان این حوزه و با توجه به نیازهای روز روابط عمومی  تلاش  کرده اند تا فضایی مناسب تر برای تصمیم گیری دسته جمعی و تعیین راهبردهایی عملی برای روابط عمومی را فراهم آورند.


دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، از همه علاقمندان، شرکت کنندگان دوره های قبلی کنفرانس و اندیشمندان و صاحب نظران عزیز تقاضا می کند نظرات، پیشنهادات و راهکارهای موثر خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنفرانس اعلام نمایند.

دبیرخانه دایمی
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

 

منبع: http://www.irancpr.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد