درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 01:05   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32339صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 26 دی 1396 - 13:20
مسدود کردن آگهی
تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به تحقیقات Pew Research، 65 درصد از بزرگسالان از شکلی از رسانه های اجتماعی استفاده می نمایند. علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در کشور وب‌گردی روزانه در اینترنت دارند، که به این معنی است که تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. همچنین، تنها 5 درصد از جمعیت بزرگسال از یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده نمی کنند. اجازه بدهید مقداری دقیق تر به این موضوع بپردازیم.


اگر شما وارد سیستم (شبکه) شده اید، آگهی دهندگان به دنبال یافتن شما هستند. و آن باید برای مشتریان شما که می خواهید در میان این تبلیغ ها باشند درست به نظر برسد.

 

با این حال، Pew Research نکته مهم دیگری را به اشتراک گذاشته است: 45 میلیون آمریکایی از نرم افزار مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. تقریبا در همه کشورهای جهان، خرید و استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات رشدی دو رقمی داشته است.


بنابراین، توازن (تعادل) کجاست؟ روابط عمومی چگونه می تواند به مشتریان توصیه کند که یک کمپین رسانه ای اجرا نمایند آن هم با وجود گسترش این مسدود کننده های تبلیغات؟

 

تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد