درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 10:46   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  سازمان خلاق
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32339صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 26 دی 1396 - 13:20
مسدود کردن آگهی
تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به تحقیقات Pew Research، 65 درصد از بزرگسالان از شکلی از رسانه های اجتماعی استفاده می نمایند. علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در کشور وب‌گردی روزانه در اینترنت دارند، که به این معنی است که تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. همچنین، تنها 5 درصد از جمعیت بزرگسال از یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده نمی کنند. اجازه بدهید مقداری دقیق تر به این موضوع بپردازیم.


اگر شما وارد سیستم (شبکه) شده اید، آگهی دهندگان به دنبال یافتن شما هستند. و آن باید برای مشتریان شما که می خواهید در میان این تبلیغ ها باشند درست به نظر برسد.

 

با این حال، Pew Research نکته مهم دیگری را به اشتراک گذاشته است: 45 میلیون آمریکایی از نرم افزار مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. تقریبا در همه کشورهای جهان، خرید و استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات رشدی دو رقمی داشته است.


بنابراین، توازن (تعادل) کجاست؟ روابط عمومی چگونه می تواند به مشتریان توصیه کند که یک کمپین رسانه ای اجرا نمایند آن هم با وجود گسترش این مسدود کننده های تبلیغات؟

 

تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


  خلاقیت در مدیریت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران