درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 10:05   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  سازمان خلاق
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32331صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 24 دی 1396 - 08:56
چرخه عمر محتوا
تولید محتوای اقناع کننده و پایدار به این معنی است که شما باید چرخه عمر محتوا را درک کرده آن را دنبال کنید. ارین سایم پنج مرحله در چرخه عمر را شناسایی می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقناع مخاطبان نسبت به محتوای تولید شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تولید همه محتواها با هدف اقناع مخاطب و جذب وی به سمت و سوی مورد نظر می باشد. هیچ محتوایی بدون هدف تولید نمی شود. البته اگر چه این موضوع را می توان یک موضوع کلی نسبت به همه محتواها تلقی کرد، اما بیشترین توجه در اینجا تولید محتوای رسانه ای و به ویژه محتوای روابط عمومی است.


• «تولید محتوای اقناع کننده و پایدار به این معنی است که شما باید چرخه عمر محتوا را درک کرده آن را دنبال کنید. ارین سایم پنج مرحله در چرخه عمر را شناسایی می کند. به طور کلی، چرخه عمر محتوا شامل موارد زیر است:


• بررسی و تحلیل: مصاحبه های افراد ذی نفع در محتوا، تحلیل رقابتی، تحلیل عینی و ارزیابی محیط محتوا (سایت، محتوای شریک و ...)
• راهبرد: تعیین زمینه های مالکیت عنوان، رده بندی، فرایند/روند کار برای تولید محتوا، برنامه تأمین منابع، تعریف صدا و علامت تجاری.
• برنامه: توصیه های پرسنلی تغییر سیستم مدیریت محتوا بر حسب نیاز، برنامه ریزی فراداده ، برنامه ریزی ارتباطات، برنامه ریزی جابجایی.
• آفرینش: نوشتن محتوا، تولید دارایی، الگوی مدیریت، بهینه سازی موتور جستجو، تضمین کیفیت.


• نگهداری: برنامه ریزی برای ارزیابی و بازرسی ادواری، توصیه به ارباب رجوع، تعیین اهداف برای اقدامات موفقیت آمیز.»


بدیهی است که هر یک از مراحل این چرخه باید با زمینه های دیگر مدیریتی، کارشناسی، اهداف کلان و جزئی، طراحی اطلاعات موجود، پژوهش های مورد نظر، تحلیل ها وارزیابی ها همراه گردد تا به نتیجه مطلوب دست یافت.

 

منبع: کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا
انتشارات کارگزار روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


  خلاقیت در مدیریت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران