درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32330صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 24 دی 1396 - 00:11
احمدی آذر مدیر روابط عمومی بانک تجارت شد
به گزارش شارا، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در حکمی احمدی آذر را به عنوان مدیر روابط عمومی این بانک منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) احمدی آذر مدیر روابط عمومی بانک تجارت شد.
 
 به گزارش شارا، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در حکمی احمدی آذر را به عنوان مدیر روابط عمومی این بانک منصوب کرد.

فرماندار شیراز:

7 درصد اغتشاشگران بیکار بودند/ استقلال روابط عمومی حفظ شود فرهنگی

7 درصد اغتشاشگران بیکار بودند/ استقلال روابط عمومی حفظ شود

  بزرگنمایی:

فارس آنلاین - شیراز _ فرماندار شیراز گفت: طی بررسی های انجام شده تنها 7 درصد اغتشاشگران دستگیر شده بیکار و 97 درصد دارای شغل مشخص بودند.

 حیدرعالیشوندی ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شیراز تاکید کرد: روابط عمومی نقش موثری در ارتباطات مردم و دستگاه های مختلف دارند که در این میان باید توجه ویژه به خواسته های مردم شود.
وی یادآور شد: به طور مثال در اغتشاشات اخیر در میان دستگیر شدگان تنها 7 درصد بیکار و 93 درصد دارای اشتغال مشخص هستند که نشان از عدم ارتباط موثر میان روابط عمومی و کارمندان مجموعه دارد.
فرماندار شیراز ادامه داد: وظیفه روابط عمومی ها سخت است و باید ارتباط مردم را با دولت گسترش دهد و همانگونه که مشکلات را بیان می کنند باید عملکردها را نیز بیان کنند.
عالیشوندی یادآور شد: امروز اگر کمبودهایی در خصوص عملکرد دولت مطرح است به دلیل کمکاری روابط عمومی است که نتوانسته به خوبی تلاش ها و فعالیت ها را بیان کند.
فرماندار شیراز تاکید کرد: دستگاه هایی که توانایی دارند باید در شورای روابط عمومی ها فعال باشند زیرا توانایی ها باید به مردم انتقال داده شود.
وی افزود: روابط عمومی باید ارتباط نزدیک با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشد و مسئول نیز باید توجه ویژه به استقلال روابط عمومی داشته باشد.

- See more at: http://www.fars-online.ir/news/13280/7-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86%D8%AF--%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D8%B4%D9%88%D8%AF#sthash.6wwpn2wu.dpuf

 در مراسم عصر شنبه ۲۳ دیماه، مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به حساسیت های حرفه روابط عمومی گفت: روابط عمومی جبهه اول هر سازمان است و عملکرد آن در سریعترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: شرایط جدید بانک تجارت می طلبید تا برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و با جابجایی افراد از توانمندی و پتانسیل نیروها در مسولیت های مختلف استفاده کنیم.

دولت آبادی از زحمات کاظم پور در دوران تصدی مسئولیت اداره روابط عمومی بانک تقدیر و خاطر نشان کرد: وی در این مدت عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشت و انشالله از توانمندی ایشان در مسئولیت جدید و در حوزه بازاریابی بانک بهره خواهیم برد.اطمینان داریم آقای احمدی آذر نیز با قبول این مسئولیت ، برنامه های بانک در این حوزه را با انرژی بیشتر راهبری خواهد کرد.

مدیر عامل بانک تجارت یادآور شد: برای ایجاد پویایی در حوزه بازاریابی بانک از آقای کاظم پور در این مسئولیت بهره خواهیم برد و یقینا با حضور ایشان در این حوزه هم شاهد پیشرفت های خوبی خواهیم بود.

کاظم پور نیز در این مراسم با ارائه گزارش مختصری از عملکرد ۱۰ ساله خود در حوزه روابط عمومی بانک تجارت در سمت معاونت و رییس این اداره گفت: روابط عمومی یعنی قدرت رویارویی با فراز و نشیب های مختلف . برای فعالیت در روابط عمومی باید عاشق بود و این احساس را در بین پرسنل روابط عمومی بانک به خوبی مشاهده کردم.

کاظم پور همچنین برای احمدی آذر که از مدیران جوان حوزه روابط عمومی هستند در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود.

احمدی آذر رییس جدید روابط عمومی بانک تجارت نیز با تقدیر از زحمات کاظم پور و تشکر از اعتماد مدیریت ارشد بانک یادآور شد: هیچ فعالیتی در سازمان بدون بهره گیری از یک روابط عمومی قوی به نتیجه مطلوب منجر نمی شود و انشالله با تدوام همراهی پرسنل، جایگاه روابط عمومی بانک تجارت را ارتقا دهیم.

در پایان این مراسم مدیر عامل بانک تجارت حکم انتصاب کاظم پور را به عنوان رییس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان و احمدی آذر را به عنوان رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت به آنان اعطا کرد.

گفتنی است احمدی آذر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA)پیش از این مسولیت اداره تبلیغات بانک شهر را عهده دار بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد