درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1397 - 19:37   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

«همایش جهانی رسانه‌ها» در  آلمان  برگزار می شود

  «همایش جهانی رسانه‌ها» در آلمان برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
  مراسم معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد
  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی
  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
  پرداخت 75 هزار فقره تسهیلات بانک کارگشایی در دو ماه نخست امسال
  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد
  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد
  مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32299صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 دی 1396 - 21:10
جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار، گفت: فعالیت بانک‌های استان بعد از برجام و خبر نادرست خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از یزد از مهمترین اخباری است که باید مورد توجه جدی روابط عمومی‌ها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار، گفت: فعالیت بانک‌های استان بعد از برجام و خبر نادرست خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از یزد از مهمترین اخباری است که باید مورد توجه جدی روابط عمومی‌ها باشد.

به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضایی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزرات امور اقتصادی و دارایی و بانک‌های استان این پرسش را طرح کرد که در مورد پیگیری و ارایه اطلاعات درست از این خبر کدام روابط عمومی اقدام و اطلاع رسانی بروز کرد و اخبار صحیح به رسانه‌ها و مردم ارایه کرد تا رسانه ملی این خبر نادرست را در رادیو اعلام نکند.

رضایی افزود: بعد از برجام که به زودی سالگرد آن در پیش است، کدام یک از روابط عمومی‌ها در باره فعالیت‌های سیستم بانکی در استان و گشایش‌های ارزی اطلاع رسانی انجام داد، که امسال چه فعالیت‌های ارزی در یزد انجام شده و می‌شود.

سرپرست شعب بانک ملی استان یزد در ادامه با بیان اینکه این استان کمترین متقاضی پشت بانک برای دریافت وام ازدواج را در کشور دارد، گفت: در این خصوص بانک‌ها تلاش زیادی کردند، اما باز هم اطلاع رسانی از این فعالیت‌ها مطلوب نبود.

رضایی همچنین با بیان اینکه یزد از استان‌های فعال در استفاده از امکانات رونق تولید است، گفت: این استان توانست جایگاه هفتم کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید کسب کند که اطلاع رسانی در این موارد می‌توانست به جامعه آرامش منتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: سود سپرده در دولت تدبیر و امید از ۲۶ درصد به ۱۸ درصد رسید و در این استان، پرداخت تسهیلات بالاتر از ۱۸ درصد سود واقعی اصلا نداریم، پرداخت وام روستایی و عشایری در استان آغاز شده است، باید روابط عمومی‌ها به صورت جدی در این حوزه‌ها اطلاع رسانی مناسب را انجام دهند.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی افزود: باید روابط عمومی شبکه‌های بانکی برنامه‌ای مدون برای اطلاع رسانی منظم در استفاده از فضای مجازی ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام رئیس کل بانک مرکزی، ۷۵ درصد اقتصاد کشور با حمایت سیستم بانکی مدیریت می‌شود، ولی اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام نمی‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در این شرایط روابط عمومی‌ها باید در ارایه اطلاعات به جامعه بیشتر تلاش کنند و با بروز کردن اطلاعات خود، نگاه حرفه‌ای به این بخش داشته باشند.

همچنین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و سرپرست اداره روابط عمومی استانداری یزد گفت: دومین سالگرد برجام پیش روست و روابط عمومی دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها می‌تواند در این خصوص برنامه جدی ارائه کنند.

داوود پاک طینت، افزود: روابط عمومی‌ها با ایجاد موج اطلاع رسانی در این ایام زمینه اطلاع رسانی شفاف به مردم را از فعالیت‌های اقتصادی و بانکی استان بعد از برجام فراهم کنند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات مطلوب در روابط عمومی


  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  هشت راه برای مقابله با یک بحران


  رئیس روابط عمومی فیسبوک از پست خود کناره گیری می کند


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  کارگاه های «عکاسی خبری پیشرفته» و «سواد بصری»


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معرفی شد


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی