درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 03:10   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/  چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

  گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/ چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟

  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقدیر و تجلیل از کارکنان مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون
  فضای مجازی
  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟
  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها دنبال جریان های سیاسی نباشند
  مشاور استاندار کرمان خواستار سیاست گذاری ارتباطی از سوی مدیران و روابط عمومی ها شد
  گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/ چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟
  مدرس ارتباطات: نمی توان مردم را از تکنولوژی دور نگهداشت/ طبیعی است مردم فیلترینگ را دور بزنند
  با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد
  تغییرات در اداره کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  این هفته اجرا می‌شود؛ تحویل ٨٠ باب منزل مسکونی ساخته شده توسط خیرین بانک صادرات ایران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32299صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 دی 1396 - 21:10
جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار، گفت: فعالیت بانک‌های استان بعد از برجام و خبر نادرست خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از یزد از مهمترین اخباری است که باید مورد توجه جدی روابط عمومی‌ها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار، گفت: فعالیت بانک‌های استان بعد از برجام و خبر نادرست خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از یزد از مهمترین اخباری است که باید مورد توجه جدی روابط عمومی‌ها باشد.

به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضایی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزرات امور اقتصادی و دارایی و بانک‌های استان این پرسش را طرح کرد که در مورد پیگیری و ارایه اطلاعات درست از این خبر کدام روابط عمومی اقدام و اطلاع رسانی بروز کرد و اخبار صحیح به رسانه‌ها و مردم ارایه کرد تا رسانه ملی این خبر نادرست را در رادیو اعلام نکند.

رضایی افزود: بعد از برجام که به زودی سالگرد آن در پیش است، کدام یک از روابط عمومی‌ها در باره فعالیت‌های سیستم بانکی در استان و گشایش‌های ارزی اطلاع رسانی انجام داد، که امسال چه فعالیت‌های ارزی در یزد انجام شده و می‌شود.

سرپرست شعب بانک ملی استان یزد در ادامه با بیان اینکه این استان کمترین متقاضی پشت بانک برای دریافت وام ازدواج را در کشور دارد، گفت: در این خصوص بانک‌ها تلاش زیادی کردند، اما باز هم اطلاع رسانی از این فعالیت‌ها مطلوب نبود.

رضایی همچنین با بیان اینکه یزد از استان‌های فعال در استفاده از امکانات رونق تولید است، گفت: این استان توانست جایگاه هفتم کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید کسب کند که اطلاع رسانی در این موارد می‌توانست به جامعه آرامش منتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: سود سپرده در دولت تدبیر و امید از ۲۶ درصد به ۱۸ درصد رسید و در این استان، پرداخت تسهیلات بالاتر از ۱۸ درصد سود واقعی اصلا نداریم، پرداخت وام روستایی و عشایری در استان آغاز شده است، باید روابط عمومی‌ها به صورت جدی در این حوزه‌ها اطلاع رسانی مناسب را انجام دهند.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی افزود: باید روابط عمومی شبکه‌های بانکی برنامه‌ای مدون برای اطلاع رسانی منظم در استفاده از فضای مجازی ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام رئیس کل بانک مرکزی، ۷۵ درصد اقتصاد کشور با حمایت سیستم بانکی مدیریت می‌شود، ولی اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام نمی‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در این شرایط روابط عمومی‌ها باید در ارایه اطلاعات به جامعه بیشتر تلاش کنند و با بروز کردن اطلاعات خود، نگاه حرفه‌ای به این بخش داشته باشند.

همچنین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و سرپرست اداره روابط عمومی استانداری یزد گفت: دومین سالگرد برجام پیش روست و روابط عمومی دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها می‌تواند در این خصوص برنامه جدی ارائه کنند.

داوود پاک طینت، افزود: روابط عمومی‌ها با ایجاد موج اطلاع رسانی در این ایام زمینه اطلاع رسانی شفاف به مردم را از فعالیت‌های اقتصادی و بانکی استان بعد از برجام فراهم کنند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد


  با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد


  گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها


  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟


  فضای مجازی


  آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها


  تغییرات در اداره کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران


  مدرس ارتباطات: نمی توان مردم را از تکنولوژی دور نگهداشت/ طبیعی است مردم فیلترینگ را دور بزنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری