درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 - 14:05   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن

  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن
  نکاتی در مورد مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در دنیای امروزی
  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا
  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32299صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 دی 1396 - 21:10
جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار، گفت: فعالیت بانک‌های استان بعد از برجام و خبر نادرست خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از یزد از مهمترین اخباری است که باید مورد توجه جدی روابط عمومی‌ها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت روابط عمومی‌ها در پیگیری اخبار، گفت: فعالیت بانک‌های استان بعد از برجام و خبر نادرست خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از یزد از مهمترین اخباری است که باید مورد توجه جدی روابط عمومی‌ها باشد.

به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضایی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزرات امور اقتصادی و دارایی و بانک‌های استان این پرسش را طرح کرد که در مورد پیگیری و ارایه اطلاعات درست از این خبر کدام روابط عمومی اقدام و اطلاع رسانی بروز کرد و اخبار صحیح به رسانه‌ها و مردم ارایه کرد تا رسانه ملی این خبر نادرست را در رادیو اعلام نکند.

رضایی افزود: بعد از برجام که به زودی سالگرد آن در پیش است، کدام یک از روابط عمومی‌ها در باره فعالیت‌های سیستم بانکی در استان و گشایش‌های ارزی اطلاع رسانی انجام داد، که امسال چه فعالیت‌های ارزی در یزد انجام شده و می‌شود.

سرپرست شعب بانک ملی استان یزد در ادامه با بیان اینکه این استان کمترین متقاضی پشت بانک برای دریافت وام ازدواج را در کشور دارد، گفت: در این خصوص بانک‌ها تلاش زیادی کردند، اما باز هم اطلاع رسانی از این فعالیت‌ها مطلوب نبود.

رضایی همچنین با بیان اینکه یزد از استان‌های فعال در استفاده از امکانات رونق تولید است، گفت: این استان توانست جایگاه هفتم کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید کسب کند که اطلاع رسانی در این موارد می‌توانست به جامعه آرامش منتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: سود سپرده در دولت تدبیر و امید از ۲۶ درصد به ۱۸ درصد رسید و در این استان، پرداخت تسهیلات بالاتر از ۱۸ درصد سود واقعی اصلا نداریم، پرداخت وام روستایی و عشایری در استان آغاز شده است، باید روابط عمومی‌ها به صورت جدی در این حوزه‌ها اطلاع رسانی مناسب را انجام دهند.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی افزود: باید روابط عمومی شبکه‌های بانکی برنامه‌ای مدون برای اطلاع رسانی منظم در استفاده از فضای مجازی ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام رئیس کل بانک مرکزی، ۷۵ درصد اقتصاد کشور با حمایت سیستم بانکی مدیریت می‌شود، ولی اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام نمی‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در این شرایط روابط عمومی‌ها باید در ارایه اطلاعات به جامعه بیشتر تلاش کنند و با بروز کردن اطلاعات خود، نگاه حرفه‌ای به این بخش داشته باشند.

همچنین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و سرپرست اداره روابط عمومی استانداری یزد گفت: دومین سالگرد برجام پیش روست و روابط عمومی دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها می‌تواند در این خصوص برنامه جدی ارائه کنند.

داوود پاک طینت، افزود: روابط عمومی‌ها با ایجاد موج اطلاع رسانی در این ایام زمینه اطلاع رسانی شفاف به مردم را از فعالیت‌های اقتصادی و بانکی استان بعد از برجام فراهم کنند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


  مشروعیت


  نکاتی در مورد مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در دنیای امروزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران