درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 05:51   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32298صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 دی 1396 - 20:57
موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور
نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور شد.

به گزارش شارا؛ نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور محمد علی کریمی مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، غلامرضا کاظمی دینان مشاور رئیس کل بانک مرکزی، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید.

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ابراز خرسندی از میزبانی کوثر در این نشست گفت: با توجه به اینکه نظام بانکی شرایط دشواری را سپری می نماید و مسیرهای پر پیچ و خمی را طی نموده، امیدواریم برگزاری نشست ها و همفکری های مدیران روابط عمومی، با اتخاذ تصمیم ها و واکنش های مناسب همراه باشد که در این صورت مسایل پیش روی نظام بانکی را کاهش داده و در نهایت شفاف سازی و آگاه نمودن مردم را به دنبال خواهد داشت.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی گفت: بی تردید روابط عمومی ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره وری از دانش ارتباطات گرافیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثبیت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است. تلاش روابط عمومی ها باید بر هویت سازی و شفافیت نظام بانکی استوار باشد و سعی نمایند که این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد. مردم انتظار دریافت اطلاعات شفاف از بانک‌ها داشته و این وظیفه روابط عمومی‌ها است که با مشتریان صادق و شفاف باشند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید نمود: در شرایط موجود تنها بانک‌ها و موسساتی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارائه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش نمایند.

محمد علی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و حمایت از برخورد با موسسات مالی غیر مجاز گفت: با حمایت بانک مرکزی و کمک برخی بانک ها و موسسات اعتباری تا کنون 98 درصد سپرده های مردم پرداخت شده است .

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تصریح نمود: نقش نظام بانکی در حمایت و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در قالب ساخت مراکز درمانی، آموزشی، ارائه تسهیلات و غیره مطلوب ارزیابی می شود و این همدلی و همصدایی نظام بانکی در حمایت از مردم مناطق زلزله زده باید به مردم اطلاع رسانی شود .

وی آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف را یکی از نیازهای مهم نظام بانکی عنوان و بیان داشت: بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه مسئولیت اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت، کمک به اقتصاد کشور، اشتغال زایی و غیره فعالیت های بسیار خوبی داشته اند که باید مردم و همه ذینفعان را از آن ها مطلع نمود. این اطلاع رسانی به هنگام و موثر به افزایش اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور می افزاید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی