درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 07:52   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32298صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 دی 1396 - 20:57
موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور
نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور شد.

به گزارش شارا؛ نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور محمد علی کریمی مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، غلامرضا کاظمی دینان مشاور رئیس کل بانک مرکزی، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید.

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ابراز خرسندی از میزبانی کوثر در این نشست گفت: با توجه به اینکه نظام بانکی شرایط دشواری را سپری می نماید و مسیرهای پر پیچ و خمی را طی نموده، امیدواریم برگزاری نشست ها و همفکری های مدیران روابط عمومی، با اتخاذ تصمیم ها و واکنش های مناسب همراه باشد که در این صورت مسایل پیش روی نظام بانکی را کاهش داده و در نهایت شفاف سازی و آگاه نمودن مردم را به دنبال خواهد داشت.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی گفت: بی تردید روابط عمومی ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره وری از دانش ارتباطات گرافیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثبیت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است. تلاش روابط عمومی ها باید بر هویت سازی و شفافیت نظام بانکی استوار باشد و سعی نمایند که این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد. مردم انتظار دریافت اطلاعات شفاف از بانک‌ها داشته و این وظیفه روابط عمومی‌ها است که با مشتریان صادق و شفاف باشند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید نمود: در شرایط موجود تنها بانک‌ها و موسساتی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارائه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش نمایند.

محمد علی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و حمایت از برخورد با موسسات مالی غیر مجاز گفت: با حمایت بانک مرکزی و کمک برخی بانک ها و موسسات اعتباری تا کنون 98 درصد سپرده های مردم پرداخت شده است .

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تصریح نمود: نقش نظام بانکی در حمایت و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در قالب ساخت مراکز درمانی، آموزشی، ارائه تسهیلات و غیره مطلوب ارزیابی می شود و این همدلی و همصدایی نظام بانکی در حمایت از مردم مناطق زلزله زده باید به مردم اطلاع رسانی شود .

وی آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف را یکی از نیازهای مهم نظام بانکی عنوان و بیان داشت: بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه مسئولیت اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت، کمک به اقتصاد کشور، اشتغال زایی و غیره فعالیت های بسیار خوبی داشته اند که باید مردم و همه ذینفعان را از آن ها مطلع نمود. این اطلاع رسانی به هنگام و موثر به افزایش اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور می افزاید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد