درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32296صفحه نخست » چهارشنبه، 20 دی 1396 - 19:42
کتاب خانواده خوشبخت چاپ و منتشر شد
کتاب خانواده خوشبخت با رویکرد ارتباطات میان فردی و با شعار چراغ راهی برای ایجاد و توسعه ارتباطات موثر در خانواده و جامعه و حاصل ماه ها تلاش و پژوهش و فیش برداری علمی و تالیف و گردآوری حسن خسروی توسط انتشارات مشق شب به زیور طبع آراسته و روانه بازار شد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب خانواده خوشبخت با رویکرد ارتباطات میان فردی و با شعار چراغ راهی برای ایجاد و توسعه ارتباطات موثر در خانواده و جامعه و حاصل ماه ها تلاش و پژوهش و فیش برداری علمی و تالیف و گردآوری حسن خسروی توسط انتشارات مشق شب به زیور طبع آراسته و روانه بازار شد .


حسن خسروی نویسنده کتاب روابط عمومی و ارتباطات و مترجم کتاب ارتباطات فردی و اجتماعی ، در گفتگو با خبرنگاران ، هدف از تالیف این کتاب را پرداختن به موضوع ارتباطات موثر میان فردی در سطح خانواده و جامعه عنوان کرد و اعلام داشت که همواره یکی از دغدغه های بنده این بوده که هر خانواده در کنار دست خود یک راهنمای عمل و به قول یکی از دوستان ، کشکولی در نزد خود داشته باشد تا در هنگام بروز مشکلات سازمانی ، خانوادگی و اجتماعی در ابعاد مختلف که عمدتا به دلیل عدم آموزش و دانایی است ، بتواند با مراجعه به آن پاسخهای مناسب و راه حلهای مفیدی را یافته و در نهایت از بروز تعارض و تضاد در روابط میان فردی کاسته شده و شاهد صلح وصفای بیشتری در کانون گرم خانواده و جامعه و سازمانهای خود باشیم .


حسن خسروی که خود از مدرسان و پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور میباشد افزود: کتاب خانواده خوشبخت یک حال و هوای عجیبی دارد. چرا که در آن سعی شده با توجه به سن و سال و سطح تحصیلات افراد مختلف، مطالب خواندنی و آموزشی و پرورشی نسبتا جامعی ارائه گردد . حسن خسروی در پاسخ به سوال خبرنگار شارا در رابطه با محتوا و مندرجات کتاب خانواده خوشبخت اظهار داشت : کتاب خانواده خوشبخت دارای سه فصل میباشد. در فصل اول به موضوع بسیار مهم مهارتهای زندگی پرداخته شده که از نظر مجامع معتبر بین المللی هر کس باید برای موفقیت و خوشبختی خود مهارتهای زندگی را فراگرفته وبه آنها توجه کند .

 

بنابراین موضوع فصل اول موضوعی کاملا بین المللی بوده و مورد تایید مراجع جهانی است که در نوع خود بسیار حساس و قابل توجه و خواندنی است. فصل دوم کتاب به مسائل زناشویی ویژه مردان و زنان و روابط میان فردی آنان پرداخته و راه کارهای مناسبی برای سلامت بیشتر روانی و عاطفی زوجین و همسر داری شایسته از ابعاد مختلف سخن به میان آمده است که قطعا میتواند برای رفع مشکلات زناشویی مفید و موثر باشد .

 

در عین حال درفصل دوم به موضوع تربیت فرزند و مسائل دانش آموزان و درس خواندن و تحصیل بچه ها و نحوه رفتار پدر و مادر با فرزندان و دانش آموزان نکات خوبی آورده شده که بسیار راهگشاست . در فصل سوم ، مطالب متنوعی از مقوله نماز ، قرآن ، زندگی با قرآن ، درسهایی از مکتب قرآن ، اهمیت ماه رمضان و.... آورده شده است که برای کارکنان سازمانها و ادارات و شرکتها بسیار جذاب و آموزنده است . مثلا زندگی نامه چهارده معصوم علیهم السلام را بطور خلاصه ذکر کرده ایم که میتواند به صورت تبلیغی در مواقع ولادت یا شهادت ائمه معصومین علیهم السلام در تابلوی اعلانات یا خبرنامه های داخلی سازمانها و ادارات درج شده و یا به صورت یک جزوه آموزشی مختصر در اختیار همکاران و کارکنان قرار داده شود . یک بخش بسیار جذابی در فصل سوم وجود دارد تحت عنوان مسابقه فرهنگی قرآنی شامل چهل سوال تستی فرهنگی قرآنی که در عین اینکه آموزشی است میتواند در مناسبتهای مختلف به عنوان مسابقه برای خانواده ها تکثیر و برگزار گردد .


حسن خسروی در خصوص ویژگیهای منحصربه فرد دیگرکتاب خانواده خوشبخت اضافه کرد که : کتاب خانواده خوشبخت یک کتاب ارتباطی و مردمی و همگانی است برای آموزش و پرورش اعضای خانواده و کارکنان سازمانها در سطوح مختلف چرا که تنوع مطالب آن به گونه ای است که خواننده از مطالعه کتاب خسته نشده و هر کس به تناسب عقیده و علاقه و زمینه مطالعاتی که دارد میتواند از کتاب بهره بگیرد .


حسن خسروی در پایان ، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مدیریت سایت شارا و کارکنان دلسوز و تلاشگر آن و همچنین از مدیریت و کارکنان انتشارات مشق شب بویژه جناب آقای رضا هوشمند و نیز از سجاد خسروی فرزند خود که در تهیه و تنظیم بخشهایی از کتاب همکاری صمیمانه و خوبی داشته اند ، اظهار امیدواری کرد که به جهت نزدیک شدن به ایام پایان سال و عید نوروز ، سازمانها همت گمارده و در کنار هرگونه هدایایی که به کارکنان خود هدیه نوروزی میدهند کتاب خانواده خوشبخت را نیز درسبد هدایا به عنوان یک کالای فرهنگی ضروری مورد توجه قرار دهند تا افراد خانواده در ایام تعطیلات و هر زمان که فرصت دارند در کنار هم از مطالب مختلف کتاب بهره مند گردند . علاقه مندان میتوانند جهت سفارش کتاب و اخذ مشاوره های لازم با تلفنهای 66962516 و 09122174383 تماس بگیرند .
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد