درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 - 14:03   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن

  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن
  نکاتی در مورد مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در دنیای امروزی
  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا
  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32281صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 19 دی 1396 - 11:31
استفاده دولت از رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی برای پیش بینی ریسک خودکشی
دولت فدرال کانادا به زودی جهت پیش بینی ریسک خودکشی، یک شرکت کانادایی که در زمینه غربالگری رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی فعالیت می کند را به خدمت خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت فدرال کانادا به زودی جهت پیش بینی ریسک خودکشی، یک شرکت کانادایی که در زمینه غربالگری رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی فعالیت می کند را به خدمت خواهد گرفت.


جزئیات قرارداد فیمابین دولت کانادا و شرکت Advanced Symbolics Inc.، موسسه تحقیقات بازار و هوش مصنوعی، طی ماه آینده نهایی خواهد شد.


دولت فدرال با همکاری کارشناسان این شرکت، رفتارها و گرایش به خودکشی در رسانه های اجتماعی را شناسایی کرده و از داده های استخراج شده در تحقیقات جمعیتی استفاده خواهد کرد. مدت زمان اجرای این پروژه آزمایشی، سه ماه خواهد بود. پس از خاتمه این مدت، دولت در مورد توقف یا ادامه غربالگری ریسک خودکشی در رسانه های اجتماعی، تصمیم گیری خواهد کرد.


شرکت Advanced Symboics تحقیقات بازار را از طریق شناسایی و ردیابی حساب های رسانه های اجتماعی برای ساخت یک الگوی جمعیتی انجام می دهد. اکثر نظرسنجی های تلفنی با شرکت 1 هزار و 500 نفر انجام می شوند، اما Advanced Symbolics از بیش از 160 هزار حساب رسانه های اجتماعی، در تحقیقات خود استفاده می کند. ارین کلی، مدیر اجرایی شرکت می گوید: ما تنها موسسه تحقیقاتی در جهان بودیم که به درستی خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، نتیجه انتخابات آمریکا و همچنین نتیجه انتخابات سال 2015 کانادا را پیش بینی کردیم.


کلی تاکید کرد که هدف این پروژه تجاوز به حریم خصوصی شهروندان نیست، بلکه شناسایی و پیش بینی میزان گرایش به خودکشی در جوامع ایست که در آن نرخ خودکشی بالا می باشد. وی می گوید که شرکت اش می تواند با استفاده از هوش مصنوعی، دو تا سه ماه قبل از نمایان و همه گیر شدن خودکشی در یک جامعه، می تواند با صدور هشدار، مقامات محلی و دولت را در اقدامات پیشگیرانه، از جمله اعزام مشاور و مددکار به جوامع در خطر، یاری دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


  مشروعیت


  نکاتی در مورد مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در دنیای امروزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران