درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 07:46   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32281صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 19 دی 1396 - 11:31
استفاده دولت از رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی برای پیش بینی ریسک خودکشی
دولت فدرال کانادا به زودی جهت پیش بینی ریسک خودکشی، یک شرکت کانادایی که در زمینه غربالگری رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی فعالیت می کند را به خدمت خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت فدرال کانادا به زودی جهت پیش بینی ریسک خودکشی، یک شرکت کانادایی که در زمینه غربالگری رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی فعالیت می کند را به خدمت خواهد گرفت.


جزئیات قرارداد فیمابین دولت کانادا و شرکت Advanced Symbolics Inc.، موسسه تحقیقات بازار و هوش مصنوعی، طی ماه آینده نهایی خواهد شد.


دولت فدرال با همکاری کارشناسان این شرکت، رفتارها و گرایش به خودکشی در رسانه های اجتماعی را شناسایی کرده و از داده های استخراج شده در تحقیقات جمعیتی استفاده خواهد کرد. مدت زمان اجرای این پروژه آزمایشی، سه ماه خواهد بود. پس از خاتمه این مدت، دولت در مورد توقف یا ادامه غربالگری ریسک خودکشی در رسانه های اجتماعی، تصمیم گیری خواهد کرد.


شرکت Advanced Symboics تحقیقات بازار را از طریق شناسایی و ردیابی حساب های رسانه های اجتماعی برای ساخت یک الگوی جمعیتی انجام می دهد. اکثر نظرسنجی های تلفنی با شرکت 1 هزار و 500 نفر انجام می شوند، اما Advanced Symbolics از بیش از 160 هزار حساب رسانه های اجتماعی، در تحقیقات خود استفاده می کند. ارین کلی، مدیر اجرایی شرکت می گوید: ما تنها موسسه تحقیقاتی در جهان بودیم که به درستی خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، نتیجه انتخابات آمریکا و همچنین نتیجه انتخابات سال 2015 کانادا را پیش بینی کردیم.


کلی تاکید کرد که هدف این پروژه تجاوز به حریم خصوصی شهروندان نیست، بلکه شناسایی و پیش بینی میزان گرایش به خودکشی در جوامع ایست که در آن نرخ خودکشی بالا می باشد. وی می گوید که شرکت اش می تواند با استفاده از هوش مصنوعی، دو تا سه ماه قبل از نمایان و همه گیر شدن خودکشی در یک جامعه، می تواند با صدور هشدار، مقامات محلی و دولت را در اقدامات پیشگیرانه، از جمله اعزام مشاور و مددکار به جوامع در خطر، یاری دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد