درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 05:49   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32281صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 19 دی 1396 - 11:31
استفاده دولت از رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی برای پیش بینی ریسک خودکشی
دولت فدرال کانادا به زودی جهت پیش بینی ریسک خودکشی، یک شرکت کانادایی که در زمینه غربالگری رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی فعالیت می کند را به خدمت خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت فدرال کانادا به زودی جهت پیش بینی ریسک خودکشی، یک شرکت کانادایی که در زمینه غربالگری رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی فعالیت می کند را به خدمت خواهد گرفت.


جزئیات قرارداد فیمابین دولت کانادا و شرکت Advanced Symbolics Inc.، موسسه تحقیقات بازار و هوش مصنوعی، طی ماه آینده نهایی خواهد شد.


دولت فدرال با همکاری کارشناسان این شرکت، رفتارها و گرایش به خودکشی در رسانه های اجتماعی را شناسایی کرده و از داده های استخراج شده در تحقیقات جمعیتی استفاده خواهد کرد. مدت زمان اجرای این پروژه آزمایشی، سه ماه خواهد بود. پس از خاتمه این مدت، دولت در مورد توقف یا ادامه غربالگری ریسک خودکشی در رسانه های اجتماعی، تصمیم گیری خواهد کرد.


شرکت Advanced Symboics تحقیقات بازار را از طریق شناسایی و ردیابی حساب های رسانه های اجتماعی برای ساخت یک الگوی جمعیتی انجام می دهد. اکثر نظرسنجی های تلفنی با شرکت 1 هزار و 500 نفر انجام می شوند، اما Advanced Symbolics از بیش از 160 هزار حساب رسانه های اجتماعی، در تحقیقات خود استفاده می کند. ارین کلی، مدیر اجرایی شرکت می گوید: ما تنها موسسه تحقیقاتی در جهان بودیم که به درستی خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، نتیجه انتخابات آمریکا و همچنین نتیجه انتخابات سال 2015 کانادا را پیش بینی کردیم.


کلی تاکید کرد که هدف این پروژه تجاوز به حریم خصوصی شهروندان نیست، بلکه شناسایی و پیش بینی میزان گرایش به خودکشی در جوامع ایست که در آن نرخ خودکشی بالا می باشد. وی می گوید که شرکت اش می تواند با استفاده از هوش مصنوعی، دو تا سه ماه قبل از نمایان و همه گیر شدن خودکشی در یک جامعه، می تواند با صدور هشدار، مقامات محلی و دولت را در اقدامات پیشگیرانه، از جمله اعزام مشاور و مددکار به جوامع در خطر، یاری دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی