درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 08:00   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32264صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 18 دی 1396 - 02:05
سرسختانه مقابل تغییر نام روابط عمومی ایستادم
در یک دهه اخیر، تحول محتوایی شهرداری‌ها و ورود مدیریت شهری به مباحث فرهنگی و اجتماعی، موجب شد بسیاری از روابط‌عمومی کلان‌شهرها، در فکر تغییر نام روابط‌عمومی به «معاونت ارتباطات» بیفتند؛ سرسختانه در مقابل این تغییر ایستادم و تاکید کردم که این تغییر، چیزی جز ترقی ظاهری و اسمی نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متن کامل پست اینستاگرامی میراعتماد اعتمادی مدیرکل‌ سابق روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز بدی شرح است:

وقتی حدود بیست سال پیش وارد روابط‌عمومی شهرداری تبریز شدم، نوعی سردی و بیگانگی در ارتباط مردم و شهرداری حاکم بود. نگاه‌های فرودست به حوزه روابط عمومی، شان این مجموعه را در تمام دستگاه‌های اجرایی، به یک بخش زاید، تقلیل داده‌بود.

 

 این نگاه، در شهرداری -به واسطه کارکرد خدماتی- به مراتب نازل‌تر بود. نقش روابط‌عمومی در حد نصب پارچه‌نوشته در چند نقطه شهر، از جمله پیشانی عمارت شهرداری بود. در چنین شرایطی با بضاعتِ اندکِ آن دوران، دست‌به کار شدیم. تعدادمان کم بود اما اخلاص و شور و شوق تک‌تک همراهانم، موجب شد آرام‌آرام وجهه مردمی شهرداری را قوت ببخشیم.


در یک دهه اخیر، تحول محتوایی شهرداری‌ها و ورود مدیریت شهری به مباحث فرهنگی و اجتماعی، موجب شد بسیاری از روابط‌عمومی کلان‌شهرها، در فکر تغییر نام روابط‌عمومی به «معاونت ارتباطات» بیفتند؛ سرسختانه در مقابل این تغییر ایستادم و تاکید کردم که این تغییر، چیزی جز ترقی ظاهری و اسمی نیست.

 

 از این رو، هر آن‌چه داشتم و توانستم، در خدمت اعتلای روابط‌عمومی و اصالت سازمانی این عنوان گذاشتم. مجموعه چند نفری روابط‌عمومی دهه ۷۰، امروز اداره‌کلی است که نقش تعیین‌کننده در جهت‌گیری رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی شهر و حتی استان دارد.


فعالیت ۴۰ سایت اطلاع‌رسانی در مجموعه شهرداری تبریز در کنار پایگاه خبری شهریارنیوز، راه‌اندازی رادیو شهر، تاسیس برنامه مشارکتی تبریزیم، ایجاد تحول در فضاسازی شهر و تبلیغات محیطی، انتشار هفته‌نامه «تبریز» به صورت چندزبانه، پشتیبانی از تولید و انتشار آثار تالیفی، توسعه دیپلماسی شهری، عضویت در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، کسب عناوین متعدد بین‌المللی و اجرای برنامه‌های پرحجم مشارکتی با دستگاه‌های مختلف اجرایی، از جمله دستاوردهایی است که در عین حال، با پایبندی به اصل روابط‌عمومی محقق شده‌است. در تک‌تک این دستاوردها، سعی شده آن پل معروفی که در مباحث روابط‌عمومی، تشبیه می‌شود، به صورت دو طرفه و متوزان، تحکیم شود.

یقین دارم که توسعه برنامه‌های رسانه‌ای و نقش خلاق روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با حضور یکی از چهره‌های توانمند، متخصص و خلاق، پررنگ‌تر از گذشته در عرصه شهر، بروز خواهد داشت.


در هر عنوان و جایگاهی که باشم، از خداوند متعال دوام توفیقات روابط‌عمومی، سربلندی شهرداری و توسعه و تعالی تبریز عزیزمان را مسئلت دارم.
اَلهُم�'َ حَوِ�'ل�' حَالَنَا إِلَی أَح�'سَنِ ال�'حَالِ
میر اعتماد عمادی
۱۳۹۶/۷/۱۲
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری