درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1397 - 19:28   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

«همایش جهانی رسانه‌ها» در  آلمان  برگزار می شود

  «همایش جهانی رسانه‌ها» در آلمان برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
  مراسم معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد
  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی
  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
  پرداخت 75 هزار فقره تسهیلات بانک کارگشایی در دو ماه نخست امسال
  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد
  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد
  مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32264صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 18 دی 1396 - 02:05
سرسختانه مقابل تغییر نام روابط عمومی ایستادم
در یک دهه اخیر، تحول محتوایی شهرداری‌ها و ورود مدیریت شهری به مباحث فرهنگی و اجتماعی، موجب شد بسیاری از روابط‌عمومی کلان‌شهرها، در فکر تغییر نام روابط‌عمومی به «معاونت ارتباطات» بیفتند؛ سرسختانه در مقابل این تغییر ایستادم و تاکید کردم که این تغییر، چیزی جز ترقی ظاهری و اسمی نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متن کامل پست اینستاگرامی میراعتماد اعتمادی مدیرکل‌ سابق روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز بدی شرح است:

وقتی حدود بیست سال پیش وارد روابط‌عمومی شهرداری تبریز شدم، نوعی سردی و بیگانگی در ارتباط مردم و شهرداری حاکم بود. نگاه‌های فرودست به حوزه روابط عمومی، شان این مجموعه را در تمام دستگاه‌های اجرایی، به یک بخش زاید، تقلیل داده‌بود.

 

 این نگاه، در شهرداری -به واسطه کارکرد خدماتی- به مراتب نازل‌تر بود. نقش روابط‌عمومی در حد نصب پارچه‌نوشته در چند نقطه شهر، از جمله پیشانی عمارت شهرداری بود. در چنین شرایطی با بضاعتِ اندکِ آن دوران، دست‌به کار شدیم. تعدادمان کم بود اما اخلاص و شور و شوق تک‌تک همراهانم، موجب شد آرام‌آرام وجهه مردمی شهرداری را قوت ببخشیم.


در یک دهه اخیر، تحول محتوایی شهرداری‌ها و ورود مدیریت شهری به مباحث فرهنگی و اجتماعی، موجب شد بسیاری از روابط‌عمومی کلان‌شهرها، در فکر تغییر نام روابط‌عمومی به «معاونت ارتباطات» بیفتند؛ سرسختانه در مقابل این تغییر ایستادم و تاکید کردم که این تغییر، چیزی جز ترقی ظاهری و اسمی نیست.

 

 از این رو، هر آن‌چه داشتم و توانستم، در خدمت اعتلای روابط‌عمومی و اصالت سازمانی این عنوان گذاشتم. مجموعه چند نفری روابط‌عمومی دهه ۷۰، امروز اداره‌کلی است که نقش تعیین‌کننده در جهت‌گیری رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی شهر و حتی استان دارد.


فعالیت ۴۰ سایت اطلاع‌رسانی در مجموعه شهرداری تبریز در کنار پایگاه خبری شهریارنیوز، راه‌اندازی رادیو شهر، تاسیس برنامه مشارکتی تبریزیم، ایجاد تحول در فضاسازی شهر و تبلیغات محیطی، انتشار هفته‌نامه «تبریز» به صورت چندزبانه، پشتیبانی از تولید و انتشار آثار تالیفی، توسعه دیپلماسی شهری، عضویت در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، کسب عناوین متعدد بین‌المللی و اجرای برنامه‌های پرحجم مشارکتی با دستگاه‌های مختلف اجرایی، از جمله دستاوردهایی است که در عین حال، با پایبندی به اصل روابط‌عمومی محقق شده‌است. در تک‌تک این دستاوردها، سعی شده آن پل معروفی که در مباحث روابط‌عمومی، تشبیه می‌شود، به صورت دو طرفه و متوزان، تحکیم شود.

یقین دارم که توسعه برنامه‌های رسانه‌ای و نقش خلاق روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با حضور یکی از چهره‌های توانمند، متخصص و خلاق، پررنگ‌تر از گذشته در عرصه شهر، بروز خواهد داشت.


در هر عنوان و جایگاهی که باشم، از خداوند متعال دوام توفیقات روابط‌عمومی، سربلندی شهرداری و توسعه و تعالی تبریز عزیزمان را مسئلت دارم.
اَلهُم�'َ حَوِ�'ل�' حَالَنَا إِلَی أَح�'سَنِ ال�'حَالِ
میر اعتماد عمادی
۱۳۹۶/۷/۱۲
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات مطلوب در روابط عمومی


  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  هشت راه برای مقابله با یک بحران


  رئیس روابط عمومی فیسبوک از پست خود کناره گیری می کند


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  کارگاه های «عکاسی خبری پیشرفته» و «سواد بصری»


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معرفی شد


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی