درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 04:01   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32256صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 دی 1396 - 14:04
پنج نشانه یک طرفدار روابط عمومی
نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:

 

1. به انتظارات واقعی مخاطبان توجه دارد.
توجه و
می تواند به استحکام روابط با ایشان منجر شود.

 

2. بدون برنامه حرکت نمی کند
با آموزش، پژوهش و برنامه ریزی می توان
ذهنیت گروههای ذینفع را شفاف و اعتمادشان را افزایش داد، و در نهایت باعث افزایش شهرت سازمان شد.


3. از عبارت "اخبار جعلی" نفرت دارد.
 
یک شاغل روابط عمومی باید به اصول اخلاق حرفه ای در روابط عمومی پایبند باشد و از انتشار و تایید اخبار جعلی و غیرواقعی اجتناب نماید.
 
 4. تلفن خود را چند بار در ساعت بررسی می کند، از جمله بعد از ساعت کار و در تعطیلات.
 
این کار به این منظور صورت می گیرد که آیا از مخاطب یا مشتری درخواستی دارید و اگر دارید به آن پاسخ می دهید؟ همچنین نظارت بر رسانه های دیجیتال اقتضا می کند که شما مرتب مجراهای ارتباطی از جمله تلفن همراه خود را چک کنید.
 
 همچنین به طور دائم اخبار را بررسی می کند و در مورد روند فعلی به روز می شود.
 
 5. اشتباهات دستور زبان و یا خطا را تحمل نمی کند.
 
خطاهای دستور زبان و نوشتاری (درست نویسی) علاوه بر اینکه شانس پوشش رسانه ای را کاهش می دهد، ممکن است اعتبار شما را هم زیر سوال ببرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد