درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 - 14:07   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن

  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن
  نکاتی در مورد مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در دنیای امروزی
  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا
  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32256صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 دی 1396 - 14:04
پنج نشانه یک طرفدار روابط عمومی
مهدی باقریان - نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:

 

1. به انتظارات واقعی مخاطبان توجه دارد.
توجه و
می تواند به استحکام روابط با ایشان منجر شود.

 

2. بدون برنامه حرکت نمی کند
با آموزش، پژوهش و برنامه ریزی می توان
ذهنیت گروههای ذینفع را شفاف و اعتمادشان را افزایش داد، و در نهایت باعث افزایش شهرت سازمان شد.


3. از عبارت "اخبار جعلی" نفرت دارد.
 
یک شاغل روابط عمومی باید به اصول اخلاق حرفه ای در روابط عمومی پایبند باشد و از انتشار و تایید اخبار جعلی و غیرواقعی اجتناب نماید.
 
 4. تلفن خود را چند بار در ساعت بررسی می کند، از جمله بعد از ساعت کار و در تعطیلات.
 
این کار به این منظور صورت می گیرد که آیا از مخاطب یا مشتری درخواستی دارید و اگر دارید به آن پاسخ می دهید؟ همچنین نظارت بر رسانه های دیجیتال اقتضا می کند که شما مرتب مجراهای ارتباطی از جمله تلفن همراه خود را چک کنید.
 
 همچنین به طور دائم اخبار را بررسی می کند و در مورد روند فعلی به روز می شود.
 
 5. اشتباهات دستور زبان و یا خطا را تحمل نمی کند.
 
خطاهای دستور زبان و نوشتاری (درست نویسی) علاوه بر اینکه شانس پوشش رسانه ای را کاهش می دهد، ممکن است اعتبار شما را هم زیر سوال ببرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


  مشروعیت


  نکاتی در مورد مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در دنیای امروزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران