درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:12   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32245صفحه نخست » جمعه، 15 دی 1396 - 23:52
ممنوعیت تبلیغ خوراکی های ناسالم برای کودکان و نوجوانان با تصویب قانون جدید
لایحه ای که با هدف ممنوعیت تبلیغ خوراکی ها و نوشیدنی های ناسالم به کودکان تنظیم شده است، به احتمال بسیار زیاد طی سال جاری تصویب شده و به قانون تبدیل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لایحه ای که با هدف ممنوعیت تبلیغ خوراکی ها و نوشیدنی های ناسالم به کودکان تنظیم شده است، به احتمال بسیار زیاد طی سال جاری تصویب شده و به قانون تبدیل می شود.


به گزارش شارا، لایحه Bill S-228 از سوی سناتور نانسی گرین رین (قهرمان سابق المپیک)، به مجلس ارائه شده است. او می گوید: سالانه صدها میلیون دلار صرف بازاریابی و تبلیغ خوراکی های ناسالم به کودکان می شود. چرا؟ چون اینگونه تبلیغات جواب می دهند!


لایحه پیشنهادی خانم گرین که از سوی داگ ایولفسون (نماینده لیبرال مجلس فدرال) حمایت می شود، دومین نوبت بررسی در مجلس عوام را پشت سر گذاشته است. اما قانون جدید دو سال پس از تصویب و تایید، به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

ایولفسون، پزشک و نماینده وینی پگ در مجلس فدرال اطمینان دارد که لایحه طی سال جاری به تصویب خواهد رسید. بر اساس آن، تبلیغ و بازاریابی خوراکی ها و نوشیدنی های اشباع شده با چربی، نمک و قند برای کودکان و نوجوانان زیر 17 سال ممنوع خواهد شد.


همانطور که انتظار می رفت، دست اندرکاران صنعت تولید محصولات غذایی به این لایحه اعتراض دارند. جیم گوئتز، دبیر اتحادیه تولید کنندگان نوشیدنی در کانادا، می گوید: چگونه است که یک نوجوان 17 ساله می تواند به ارتش بپیوندد، اما نمی تواند تبلیغ خوراکی و نوشیدنی غیر الکلی در حین پخش تلویزیونی مسابقه هاکی را تماشا کند؟

 

به گزارش iranjavan، ما نمی توانیم از لایحه پیشنهادی دولت فدرال حمایت کنیم. این لایحه تبلیغ محصولات غذایی و اسپانسرشیپی مسابقات و برنامه هایی که در اصل برای بزرگسالان برگزار می شود ولی کودکان و نوجوانان نیز همراه والدین خود در آن شرکت می کنند را ممنوع می کند. این والدین هستند که حق تصمیم گیری در مورد نوشیدنی و غذای مصرفی فرزندان شان را دارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد