درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1397 - 19:48   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

«همایش جهانی رسانه‌ها» در  آلمان  برگزار می شود

  «همایش جهانی رسانه‌ها» در آلمان برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
  مراسم معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد
  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی
  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
  پرداخت 75 هزار فقره تسهیلات بانک کارگشایی در دو ماه نخست امسال
  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد
  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد
  مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32235صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 23 دی 1396 - 07:52
هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر
ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راه‌های پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روش‌ها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریع‌تر فکر کنند و تغییر یابند.
  


1. کارگزاران روابط‌عمومی با دو اتفاق بد همزمان روبرو هستند: دنیا به مکانی سخت‌تر و رقابتی‌تر تبدیل می‌شود در حالی که آن‌ها با تغییرات انقلابی متعاقب اثر فناوری بر مدیریت و ارائه خدمات ارتباطی روبرو هستند. نه تنها دنیا در حال تغییر است: سرعت تغییر نیز بیشتر شده است.


2. شما با چالش دستیابی به نتیجه بیشتر با صرف منابع کمتر روبرو هستید: پول یا زمان کمتری دارید و اهداف همین طور از شما دور و دورتر می‌شوند. استفاده از روش‌های سنتی برای اطلاع‌رسانی مانند روابط رسانه‌ای، اثربخشی خود را از دست داده است.


3. کارگزاران روابط‌عمومی نیازمند تغییر هستند. دیگر نمی‌توانید روش‌های قدیمی را دنبال کنید. شما نیازمند مهندسی مجدد در آنچه هستید، خدماتی که ارائه می‌دهید و نحوه پاسخ‌دهی به تغییرات بیشتر هستید.


4. راه‌حل این است که بر نوآوری و خلاقیت خود بیافزایید: نحوه انجام کارها را تغییر دهید. اما چگونه می‌توان نوآورتر بود؟


5. ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راه‌های پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روش‌ها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریع‌تر فکر کنند و تغییر یابند.


6. تغییر می‌تواند دشوار، طاقت‌فرسا و حتی دردناک باشد. با این همه تغییر می‌تواند فرصت‌های جدید، روش‌های جدید و موقعیت های جدیدی که پذیرای تغییر باشند را به وجود آورد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات مطلوب در روابط عمومی


  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  هشت راه برای مقابله با یک بحران


  رئیس روابط عمومی فیسبوک از پست خود کناره گیری می کند


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  کارگاه های «عکاسی خبری پیشرفته» و «سواد بصری»


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معرفی شد


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی