درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 15:15   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان

  پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد
  زیرساخت‌های دیجیتالی کلید بقای شرکت‌ها
  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی
  دیجیتال
  نشست «بررسی حقوق حرفه ای فتوژورنالیسم در ایران» برگزار شد
  گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک توسعه تعاون
  سه خاصیت انسانی که زندگی را دشوار می سازد
  ایجاد اشتغال برای 1500 نفر دراستان اردبیل با تسهیلات بانک صنعت و معدن
  بازدید از موزه بانک ملّی ایران برای کاربران کانون جوانه ها رایگان شد
  نقدینگی پیش از موعد چک و اوراق تجاری با تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32232صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 18 دی 1396 - 07:40
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3
در گفتگو با مدیر ارتباطات، گوگل هند: - در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مینو هاندا، مدیر ارتباطات، گوگل هند است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.

 

به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
مهم است اما به چند چیز بستگی دارد – ساختار داخلی سازمان و منظورم از آن کسی است که در رسانه اجتماعی کمک می‌کند، تیم ارتباطات یا بازاریابی – و اندازه شرکت – شرکت‌های بزرگ‌تر تمایل به بکارگیری منابع تخصصی بیشتر و بیشتر دارند – در حالی که شرکت‌های کوچکتر بیشتر به دنبال راه‌حل‌های یکپارچه هستند.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
در بهترین حالت 5 از 10 (مهارت‌های خلاق سنتی) یا صفر است. کارگزاری‌های معدودی در کشور از تیم‌های خلاقیت خوب برخوردار هستند.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
کاملا پذیرا هستیم. ایده‌های خوب ممکن است از هر منبعی ایجاد شوند.

آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
نه.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
در حال حاضر مانند داستان اول مرغ بوده است یا تخم‌غ می‌باشد – آن‌ها خواهان تعهد هستند و سپس تیمی را در محل مورد نظر قرار می‌دهند در حالی که مشتریان می‌گویند، ابتدا خلاقیت را به ما نشان دهید و سپس مذاکره می‌کنیم.


در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور منصوب شد


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری