درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 20:37   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32230صفحه نخست » گفتگوشنبه، 16 دی 1396 - 07:34
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1
در گفتگو با مدیر ارتباطات پروکتر اند گمبل، شبه جزیره عربی: - ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- الکس مألوف، مدیر ارتباطات پروکتر اند گمبل، شبه جزیره عربی است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.


به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
به عقیده شخصی من، به هنگام استخدام یک کارگزاری، خلاقیت بیش از هر زمان دیگری اهمیت می‌یابد. دنیای رسانه و فضای مجازی بسیار شلوغ است و خلاقیت تنها راه‌حل میانبر زدن و رسیدن به مخاطبان است. امروزه بیشتر شاهد انتصاب مغزهای خلاق در کارگزاری‌ها هستیم و این نشان می‌دهد که این صنعت به کدام سوی در حرکت است. دیگر تنها کار ما بازی با کلمات نیست – ما برای پیام‌رسانی به گروه‌های ذینفع به تولید محتوا می‌پردازیم. ما همچنین از فناوری بهره می‌گیریم.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
گروه من پر از ایده است، و اغلب آن‌ها با مفاهیمی که فکر می‌کنند تأثیرگذار باشد به سراغ من می‌آیند و من قدردان آن هستم. آیا دوست دارم که آن‌ها از خلاقیت بیشتری برخوردار باشند؟ البته. یک تخیل بارور می‌تواند ایده‌های خوب و ناب بزاید. من همواره خلاقیت را تشویق کرده‌ام به خصوص اگر مشخص باشد خلاقیت چگونه در خدمت نام تجاری قرار می‌گیرد و این که مفهوم چگونه به عمل تبدیل می‌شود.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
من همواره پذیرای ایده‌های خلاق هستیم به ویژه اگر تأثیر آن نیز مشخص باشد. من گاه نسبت به ایده‌های بزرگی که نتیجه‌ای در پی ندارند، بدبین هستم؛ من دوست ندارد ایده‌های خلاق جادوگری کنند. اما به هر حال، اگر یک ایده خلاق درست شکل گرفته باشد و بر اساس بینشی قدرتمند باشد، من کاملا پذیرای آن خواهم بود.
 

 آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
کارگزاری روابط‌عمومی و کار خلاق دوشادوش هم (آن‌ها به یک گروه تعلق دارند)، و گاه در یک ساختمان جای دارند. رابطه قدرتمندی میان دو تیم وجود دارد و هر دو نقش دیگری را درک می‌کنند. من خوش‌شانس هستم که چنین مجموعه‌ای را در اختیار دارم. این شکل از کار به نفع همه است.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
چالش و فرصت همواره در سطح آگاهی و درک وجود دارند. ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.

 

ما می‌توانیم به صورت آن‌لاین با جمعیت بزرگی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنیم و این تغییر بدین معناست که ما می‌توانیم نحوه انتقال پیام را نیز کنترل کنیم. دنیای دیجیتال به ما امکان می‌دهد تا با خلاقیت نحوه دریافت پیام خود را تعدیل کنیم. این به مدیران کارگزاری بستگی دارد که این تغییر جهت را درک کرده و افراد خلاقی را به خدمت گیرد که نه تنها روابط‌عمومی را درک می‌کنند بلکه قادر به افزایش اثرگذاری روابط‌عمومی نیز هستند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی