درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:44   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32228صفحه نخست » انجمن های روابط عمومییکشنبه، 17 دی 1396 - 10:29
درباره Now Go Create
کلر بریجز جرقه اولیه و پایه‌گذار شرکت مشاوره آموزش خلاقیت Now Go Create است، و فلسفه او این است که همه می‌توانند خلاق باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کلر بریجز جرقه اولیه و پایه‌گذار شرکت مشاوره آموزش خلاقیت Now Go Create است، و فلسفه او این است که همه می‌توانند خلاق باشند.

 

کلر مدیر اسبق خلاقیت و بازاریابی مصرف‌کننده در شرکت WPP بوده است که در طول 20 سال گذشته با بزرگ‌ترین نام‌های تجاری کار کرده است و در حال حاضر مدیریت Now Go Create را بر عهده د ارد که کارگاه‌های خلاقیت در سراسر جهان برگزار می‌کند.

 

مدت زمان این کارگاه‌ها از سه ساعت تا یک هفته متغیر است. او بر روی صدها پروژه خلاقیت کار کرده است و هزاران نفر را در سراسر جهان آموزش داده است.


کتاب جدید کلر با عنوان فرمول موفقیت خلاقانه در کسب و کار به این پرسش که لازمه خلاق بودن در کسب و کار چیست، پاسخ می‌دهد و کار اختصاصی که نویسنده به عنوان پروژه کارشناسی ارشد در مدرسه بازرگانی دانشگاه شهر لندن انجام داده است را به تفصیل شرح می‌دهد.

 

در این کتاب، چندین مطالعات موردی و توصیه‌های متخصصان خلاقیت و سازمان‌هایی از جمله خدمات بهداشت و درمان ملی انگلستان، سازمان ملل، توئیتر، پانچ‌درانک، اسکای مدیا و پدی پاور و همچنین تعدادی از موفق‌ترین کارگزاری‌های روابط عمومی و تبلیغات شرح داده شده است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی