درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32226صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 دی 1396 - 20:46
نشست مدیران روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت در عسلویه برگزار شد
اجلاس مدیران روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اجلاس مدیران روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش شارا از آینه جم، رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در برنامه های کلان وزارت نفت بسیار حایز اهمیت است افزود: آینده نگری در برنامه ها سر لوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد.


سید مجتبی موسوی شاد رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری سلسله نشست های روابط عمومی های صنعت نفت استفاده از خرد جمعی در برنامه ریزی معطوف به هدف است اظهار داشت: برآیند این قبیل نشست ها باید معطوف به استفاده از ظرفیت های مشترک و تجربیات سایر روابط عمومی شرکت ها به عنوان بازوان توانمند وزارت نفت در نیل به اهداف عالیه صنعت نفت باشد.

موسوی شاد ادامه داد: ما در مجموعه
روابط عمومی وزارت نفت از فعالیت های خلاقانه برای ارتقای جایگاه این صنعت حمایت می کنیم که در همین راستا قرار است کارهای مشترکی در این زمینه انجام شود و دبیرخانه روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت آماده دریافت پیشنهادات است.

وی تصریح کرد: اتفاق نظر ،هماهنگی و یکصدایی در مجموعه روابط عمومی های وزارت نفت بسیار حایز اهمیت است که در این زمینه می توان با یکپارچه سازی و کلان نگری در اجرای برنامه ها به این مهم کمک شایانی کند.

رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت با مهم دانستن شناسایی آسیب ها در فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید چالش ها را شناسایی و برای رفع آن راهکار ارایه دهند که روابط عمومی های هوشمند براحتی خواهند توانست در زمان بحران با یک برنامه منسجم به خوبی آن را مدیریت کنند.

در این نشست رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس و نماینده روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت نیز با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ها گفت: این سلسله نشست ها با هدف تبادل نظرات و تجارب ما بین روابط عمومی ها بصورت دوره ای برگزار می شود.

ایوب بنوی تصریح کرد: خوشحالیم که روابط عمومی ها صنعت نفت در منطقه سه همراه و همگام با تلاشگران صنعت نفت عزم خود را برای تعالی و توسعه صنعت نفت که نقش آن در توسعه اقتصادی کشور غیرقابل انکار است، جزم کرده اند و با برنامه ریزی های متعدد در این راستا گام بر می دارند.

لازم بذکر است سومین اجلاس هم اندیشی روابط عمومی های منطقه سه صنعت نفت در تاریخ های 12و 13دی ماه به همراه کارگاه های تخصصی به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در عسلویه برگزار شد.a

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد