درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32221صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 13 دی 1396 - 22:56
12 جایزه بزرگ برای کانال های پرمخاطب در «بله»
بانک ملی ایران به 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» هدایای ارزنده ای اهدا خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران به 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» هدایای ارزنده ای اهدا خواهد کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  از دسترس خارج شدن پیام رسان های غیر بومی بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر آنها را با مشکلات متعدد رو به رو کرده است. این در حالی است که مخاطبان این کسب و کارها همواره برای پرداخت یا انتقال وجوه با موانعی مواجه بودند.

با این حال پیام رسان بومی «بله» بسیاری از این مشکلات را حل کرده است. این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و علاوه بر قابلیت های معمول پیام رسان ها، قابلیت های منحصر به فرد در حوزه تراکنش های بانکی دارد.

این پیام رسان می تواند به خوبی مورد استقبال مخاطبان کانال های دارای تراکنش مالی قرار بگیرد. کانال های دارای محصول، کانال های آموزش حوزه های مالی و امثال آن می توانند از این بستر برای تسهیل امور کاربران خود استفاده کنند.

مخاطبان کانال در «بله» بدون نیاز به خروج از پیام رسان و باز کردن سایر اپلیکیشن های پرداخت، می توانند در همان بستر بسیاری از امور مالی خود را انجام دهند.

پرداخت قبض موبایل، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از جمله خدمات بانکی است که اکنون بر روی پیام رسان «بله» ارائه می شود.

بانک ملی ایران کانال های پرمخاطب ایجاد شده بر بستر «بله» را در تاریخ 12 بهمن ماه ارزیابی و به 12 کانال دارای عضو بیشتر جوایزی اهدا خواهد کرد.

مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با نشانی الکترونیکی support@bale.ai و بخش گزارش و بازخورد در پیام رسان «بله» ارتباط برقرار کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد