درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32216صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 12 دی 1396 - 17:04
روابط عمومی در سال 2018
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - مشخصات روابط عمومی 2018 را می توان در نه مولفه و ویژگی زیر متصور شد: به طور فزاینده ای مشخص است که روابط عمومی به عنوان یک رشته مدیریت شناخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشخصات روابط عمومی 2018 را می توان در نه مولفه و ویژگی زیر متصور شد:


# 1 پذیرش روابط عمومی به عنوان یک رشته مدیریت
به طور فزاینده ای مشخص است که روابط عمومی به عنوان یک رشته مدیریت شناخته می شود.

# 2 فراگیری اینترنت در جهان
حدود 4.3 میلیارد نفر در سراسر جهان (از مجموع 7.6 میلیارد نفر در سراسر جهان) به اینترنت دسترسی دارند. برخی پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2030 کل دنیا به اینترنت متصل خواهد شد.
واضح است که سازمان ها باید ارتباط خود را در جایی که مخاطبانشان هستند گسترش دهند.

 

 

# 3 شبکه های اجتماعی بالغ می شوند
در سال 2018 شبکه های اجتماعی بالغ می شوند. محتوای بصری و پیام های ویدئویی کوتاه گسترش پیدا کرده و <span title="Different social platforms copy content from others, all in the hope of engaging users �" for="" as="" long="" possible.="" "="">پلتفرم های مختلف اجتماعی در امید جذب کاربران رقابت خواهند کرد.


# 4 شناسایی مخاطبان هدف
حدود دو میلیارد کاربر فیس بوک ماهانه در جهان وجود دارد. آنها مقدار زیادی داده را تولید می کنند. کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی از این اطلاعات برای شناسایی مخاطبان هدف استفاده می کنند.


# 5 گوش دادن
داده ها در روابط عمومی به مدت طولانی در حال جمع آوری است اما آنچه جدید است سطح داده ها جمع آوری شده و دسترسی در حال رشد ابزارهای مختلف برای پردازش آنهاست. همه ما شاغلان روابط عمومی باید به مخاطبان مورد نظر گوش داده و اطلاعاتی را که نیاز دارند ارایه دهیم.


# 6 یک داستان به من بگو
گفتگو در میان رسانه ها و مخاطبان جذابتر و مهم تر از همیشه خواهد شد. این امر نیازمند خلاقیت و محتوای خوب است. توانایی ارتباط از طریق داستانسرایی یکی از بالاترین ارزش های روابط عمومی است.


# 7 اندازه گیری تاثیر روابط عمومی
چیزی که باید در روابط عمومی به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته شود اندازه گیری اثر کار می باشد. استانداردهای جدیدی را برای اندازه گیری و برنامه ریزی در روابط عمومی تعیین کرده است که باید توجه شود.


# 8 مدرن سازی رسانه های سنتی
رسانه های سنتی مدرن شده اند. آنها به بخش های "اجتماعی" نزدیکتر شده اند. خبر جعلی که عمدتا در شبکه های اجتماعی ظاهر می شود، به معنی نوعی احیای رسانه های سنتی است.


# 9 جامعه به عنوان یک رسانه
در زمان شبکه های اجتماعی، کلمه "جامعه" معنای اصلی خود را از دست داده است. لازم به یادآوری است که جوامع موفق، هم آنلاین و هم آفلاین، برای یک هدف تلاش می کنند.
عضویت در جامعه آنلاین نیز بهترین راه برای درک این جامعه است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد