درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 21:54   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد

  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی

  نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند
  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد
  اکران نماد تبلیغاتی بیمه سرمد؛ این بار در برج سپهر بانک صادرات
  مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی ها،تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
  حاجیلو مدیر روابط عمومی استقلال شد
  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد
  بنیانگذار هواوی: فروش‌ شرکت در دو سال آینده به ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش می‌یابد
  در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛ رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران
  کانون بازنشستگان بانک مسکن خبر داد: حمایت مالی بازنشستگان بانک مسکن از سیل زدگان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32183صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 11 دی 1396 - 08:42
نحوه انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید
برای اینکه در تبلیغ شرکت یا برندتان موثرتر باشید، هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید برای گیرنده مفید باشد. منظور از مفید بودن این است که چیزی باشد که گیرنده‌ها آنها را نگه دارند و به طور منظم از آن استفاده کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای اینکه در تبلیغ شرکت یا برندتان موثرتر باشید، هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید برای گیرنده مفید باشد. منظور از مفید بودن این است که چیزی باشد که گیرنده‌ها آنها را نگه دارند و به طور منظم از آن استفاده کنند.

 

در واقع باید کاربردی باشند تحقیقات انجمن تبلیغاتی بریتانیا نشان داده است که گیرنده‌ها هدایای تبلیغاتی مفید را به طور متوسط بین یک تا سه سال نگه می‌دارند و این کار برند و نام شرکت شما را برای مدت زمان طولانی‌تری جلوی چشم آنها نگه می دارد.

 

وقتی هدایای تبلیغاتی مفید برای مدت طولانی نگهداری می شوند، این شانس وجود دارد که همکاران، دوستان و آشنایان گیرنده هم آن محصول را ببینند یا حتی آنها را به هم بدهند. با این حال الزاما هدایایی که برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند تنها هدایای موثر نیستند. هدایای تبلیغاتی مفید باید با برند شما مرتبط باشند

فرقی نمی‌کند که یک خودکار ارزان را انتخاب می‌کنید یا یک کالای گران تر را، در هر صورت خطر یکسان است. فقط به این دلیل که هزینه‌ی بیشتر برای هدایا صرف میکنید به این معنی نیست که موثر خواهند بود. خیلی از خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت هم راه خودشان را به میز کار گیرنده باز می‌کنند و اغلب هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

با این حال، آیا این هدایای تبلیغاتی شرکت‌تان را به یاد آنها می‌اندازد؟ نکته اصلی اینجاست. این هدایا باید به نوعی با برند شما مرتبط باشند. این باعث می‌شود محصولات یا خدمات شما بیشتر در یاد آنها بماند. در اینجا شش نمونه ازهدایای تبلیغاتی مفید مرتبط را ارائه می شود که تا ایده بگیرید:

ضدعفونی کننده دست با نام پزشک یا بیمارستان
کرم ضد آفتاب با نام متخصص پوست
هدایای تبلیغاتی بازاریابی بازیافتی یا قابل استفاده مجدد با نام یک شرکت آگاه‌سازی در مورد محیط زیست.
مجموعه کیت های کمک های کنار جاده ای با نام شرکت بیمه اتومبیل
نوشیدنی های تبلیغاتی یا پیش بند برای یک رستوران یا شرکت مواد غذایی
محصولات پرورش حیوانات خانگی با نام دامپزشک

محصولات و هدایای تبلیغاتی مفید باید نماینده‌ی خوبی برای شرکت شما باشند

این یکی از کلیدی ترین نکات در انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید است. شرکت ها اغلب ارزان ترین محصول را انتخاب می کنند تا از هزینه ها بزنند؛ با این حال، اگر چیزی طوری که باید، کار نکند، به برند شما بیشتر ضرر می‌رساند تا سود. درست است که یک هدیه رایگان است، اما اگر دریافت کنندگان چیزی را بگیرند که درست کار نکند و مشخص باشد که ارزان است قطعا نارحت می‌شوند. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی نه تنها باید مفید و مرتبط با برندتان باشند، بلکه باید با کیفیت هم باشند.


خلاصه و نتیجه گیری
استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید برای تبلیغ کسب و کارتان، یک راه عالی برای ارتقای شرکت‌تان است. برای اینکه در انتخاب این هدایای تبلیغاتی مفید موفق باشید، باید سه نکته مهم و کلیدی را در نظر بگیرید.

 این سه نکته این است که محصول باید

 (1) برای گیرنده مفید باشد،

 (2) به شرکت یا برند شما مرتبط باشد

و (3) باید شرکت شما را به خوبی نشان دهد. وقتی هدایا این معیارها را داشته باشند، اغلب برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند و می توانند تاثیر مثبتی بر دید دریافت کننده‌ها از شرکت شما بگذارند و تمایل آنها هم برای انجام کسب و کار با شما را افزایش دهد.

 

منبع: http://forums.p30day.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب شدند


  اولین اقدام تحسین برانگیز وزیر آموزش و پرورش/ تفکیک مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی از دفتر وزارتی


  محمد زاده سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش شد


  آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!


  کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود


  معاون روابط عمومی وزارت ورزش نایب رییس فدراسیون کاراته شد


  معرفی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر


  سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد


  مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست