درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:06   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32183صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 11 دی 1396 - 08:42
نحوه انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید
برای اینکه در تبلیغ شرکت یا برندتان موثرتر باشید، هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید برای گیرنده مفید باشد. منظور از مفید بودن این است که چیزی باشد که گیرنده‌ها آنها را نگه دارند و به طور منظم از آن استفاده کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای اینکه در تبلیغ شرکت یا برندتان موثرتر باشید، هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید برای گیرنده مفید باشد. منظور از مفید بودن این است که چیزی باشد که گیرنده‌ها آنها را نگه دارند و به طور منظم از آن استفاده کنند.

 

در واقع باید کاربردی باشند تحقیقات انجمن تبلیغاتی بریتانیا نشان داده است که گیرنده‌ها هدایای تبلیغاتی مفید را به طور متوسط بین یک تا سه سال نگه می‌دارند و این کار برند و نام شرکت شما را برای مدت زمان طولانی‌تری جلوی چشم آنها نگه می دارد.

 

وقتی هدایای تبلیغاتی مفید برای مدت طولانی نگهداری می شوند، این شانس وجود دارد که همکاران، دوستان و آشنایان گیرنده هم آن محصول را ببینند یا حتی آنها را به هم بدهند. با این حال الزاما هدایایی که برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند تنها هدایای موثر نیستند. هدایای تبلیغاتی مفید باید با برند شما مرتبط باشند

فرقی نمی‌کند که یک خودکار ارزان را انتخاب می‌کنید یا یک کالای گران تر را، در هر صورت خطر یکسان است. فقط به این دلیل که هزینه‌ی بیشتر برای هدایا صرف میکنید به این معنی نیست که موثر خواهند بود. خیلی از خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت هم راه خودشان را به میز کار گیرنده باز می‌کنند و اغلب هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

با این حال، آیا این هدایای تبلیغاتی شرکت‌تان را به یاد آنها می‌اندازد؟ نکته اصلی اینجاست. این هدایا باید به نوعی با برند شما مرتبط باشند. این باعث می‌شود محصولات یا خدمات شما بیشتر در یاد آنها بماند. در اینجا شش نمونه ازهدایای تبلیغاتی مفید مرتبط را ارائه می شود که تا ایده بگیرید:

ضدعفونی کننده دست با نام پزشک یا بیمارستان
کرم ضد آفتاب با نام متخصص پوست
هدایای تبلیغاتی بازاریابی بازیافتی یا قابل استفاده مجدد با نام یک شرکت آگاه‌سازی در مورد محیط زیست.
مجموعه کیت های کمک های کنار جاده ای با نام شرکت بیمه اتومبیل
نوشیدنی های تبلیغاتی یا پیش بند برای یک رستوران یا شرکت مواد غذایی
محصولات پرورش حیوانات خانگی با نام دامپزشک

محصولات و هدایای تبلیغاتی مفید باید نماینده‌ی خوبی برای شرکت شما باشند

این یکی از کلیدی ترین نکات در انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید است. شرکت ها اغلب ارزان ترین محصول را انتخاب می کنند تا از هزینه ها بزنند؛ با این حال، اگر چیزی طوری که باید، کار نکند، به برند شما بیشتر ضرر می‌رساند تا سود. درست است که یک هدیه رایگان است، اما اگر دریافت کنندگان چیزی را بگیرند که درست کار نکند و مشخص باشد که ارزان است قطعا نارحت می‌شوند. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی نه تنها باید مفید و مرتبط با برندتان باشند، بلکه باید با کیفیت هم باشند.


خلاصه و نتیجه گیری
استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید برای تبلیغ کسب و کارتان، یک راه عالی برای ارتقای شرکت‌تان است. برای اینکه در انتخاب این هدایای تبلیغاتی مفید موفق باشید، باید سه نکته مهم و کلیدی را در نظر بگیرید.

 این سه نکته این است که محصول باید

 (1) برای گیرنده مفید باشد،

 (2) به شرکت یا برند شما مرتبط باشد

و (3) باید شرکت شما را به خوبی نشان دهد. وقتی هدایا این معیارها را داشته باشند، اغلب برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند و می توانند تاثیر مثبتی بر دید دریافت کننده‌ها از شرکت شما بگذارند و تمایل آنها هم برای انجام کسب و کار با شما را افزایش دهد.

 

منبع: http://forums.p30day.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز