درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 06:09   

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
  فراخوان جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32182صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 10 دی 1396 - 08:40
چهار نکته استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی تجاری
یک دفترچه، لیوان یا خودکاری که نزدیک‌تان هست را بردارید و به آن نگاه کنید. چقدر این امکان وجود دارد که روی یکی از این وسایل، اطلاعات شرکت‌هایی که قبلا با آنها در ارتباط بوده‌اید، چاپ شده باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک دفترچه، لیوان یا خودکاری که نزدیک‌تان هست را بردارید و به آن نگاه کنید. چقدر این امکان وجود دارد که روی یکی از این وسایل، اطلاعات شرکت‌هایی که قبلا با آنها در ارتباط بوده‌اید، چاپ شده باشد.

 

 وسایل کوچک و مفید خانگی، هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای هستند برای اینکه برندتان راه خود را به جیب و خانه‌های مشتریان احتمالی باز کنند. مردان به طور متوسط ۸ کلاه تبلیغاتی و زنان به طور متوسط۵ لیوان تبلیغاتی و۳ خودکار تبلیغاتی دارند! نه تنها این نوع هدیه تبلیغاتی تجاری در خانه‌ی همه‌ی افراد پیدا می‌شوند، بلکه مردم آنها را سال‌ها هم نگه می‌دارند: یک کیسه خرید به طور متوسط به مدت چهار سال استفاده می‌شود!

محصول درست را انتخاب کنید
محصولات مفید مثل دفترچه یادداشت، خودکار، بطری های آب، چراغ قوه و کیسه خرید نمونه های بسیار خوبی از چیزهایی است که مردم هر روز استفاده می کنند، بنابراین برای هدیه تبلیغاتی خود می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. برند شما نه تنها مرتبا جلوی چشم افرادی قرار دارد که از آن هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، بلکه کسانی که در اطراف آن افراد هستند هم این هدایای تبلیغاتی را می‌بینند و به این ترتیب هر روز چندین نفر از برند شما آگاه می‌شوند.

 

انتخاب هدیه تبلیغاتی مفیدی که به کسب و کارتان مرتبط هم می شوند باعث می‌شود برندتان بیشتر در یاد مردم باقی بماند: مثلا یک کیت قابل حمل تعمیر دوچرخه برای یک فروشگاه دوچرخه، بازکن بطری برای کارخانه نوشابه سازی، یک بسته نخ دندان برای یک دندانپزشک و یا یک تایر سنج برای نمایندگی خودرو. اگر کسب و کارتان خدمات فصلی ارائه می دهد، یک تقویم با تاریخ های مهم مشخص شده می تواند یک راه ایده آل برای مشتریان باشد تا در طول سال شما را از یاد نبرند (و یادشان باشد که مثلا در طول دوره های پرداخت مالیات یا برای خرید لباس های مدرسه به شما تلفن کنند).

افزایش ارتباط
یکی از موثرترین راهکارها برای استفاده از هدایای تبلیغاتی تجاری، کمک به ارتباطات جدید برای به خاطر سپردن تعاملاتی است که با شما برقرار می‌کنند. اگر با یک مشتری احتمالی در یک رویداد اجتماعی ملاقات و ارتباط برقرار کنید و به همراه اطلاعات تماس‌‌تان یک جا کلیدی هم به او بدهید، بیشتر در خاطر او می‌مانید تا بخواهید فقط یک بیزینس کارت تنها به او بدهید. اگر در یک روز گرم تابستانی، درغرفه‌ای که در نمایشگاه‌ دارید یک بادبزن یا بطری آب با نام برندتان بر روی آنها به مشتری‌ها هدیه دهید، می توانید مطمئن شوید که آنها کسب و کار شما را همیشه به یاد خواهند داشت.

 

 اگر حامی مالی یک ایونت ماراتن هستید، هدیه دادن حوله های ورزشی یا تی شرت هایی با لوگوی خودتان بر روی آنها می تواند به این معنا باشد که شرکت کنندگان، محصولات شما را به عنوان یادبودی برای دستاوردهای شان حفظ کنند.

مراسم بزرگداشت
هدیه تبلیغاتی حتما نباید ارزان و محصول تولید انبوه باشند. شما می توانید از کالاهای با کیفیت استفاده کنید تا از کارمندان تان برای موفقیت‌ها، نقاط قوت و دستاوردها‌یشان تقدیر کنید. می‌توانید هدایایی مانند ساعت، خودکارتبلیغاتی و دیگر کالاهای لوکس را به ظرافت تمام تبدیل به یک هدیه ‌تبلیغاتی ویژه برای تیم خود کنید.

 

برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌تان نیاز به کمک دارید؟ تیم بازاریابی حرفه ای ما می تواند در طرح‌ریزی استراتژی برندتان به شما کمک کند تا بهترین موارد را برای نیازهای تبلیغاتی خود تهیه کنید.

 

منبع: www.nobelgift.com
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  طراحی یک برنامه روابط عمومی


  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد


  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی


  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور


  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد


  آوازه موسسه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی