درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:09   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32181صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 9 دی 1396 - 08:34
پنج مزیت هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک
۵۲ درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و ۵۰ درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این آمار را در نظر بگیرید: ۵۲ درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و ۵۰ درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند. کدام یک از روشهای بازاریابی شما نتایجی در حد و اندازه این ارقام داشته است؟

1- شناخت بیشتر از برند
یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ شناساندن برند خود می‌باشد. چطور میتوانید کاری کنید که هم برند خود را در بازار رقابتی شدید به مشتریان بالقوه و بالفعل بشناسانید و هم کاری کنید که برند شما در خاطر آنها بماند ؟ یک راه خلاق بودن در روشهای بازاریابی است. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک ابزار ساده برای افزایش شناخت از برند کسب‌وکار شما در بین مشتریان از طریق سفارشی‌سازی یک محصول با آرم خودتان که است بتوانند در زندگی روزمره از آن استفاده کنند و بدین ترتیب شما کاری کنید که همیشه شما را در گوشه ذهن خود به خاطر داشته باشند.


۲- داشتن محدوده نفوذ گسترده با هزینه پایین
با داشتن بودجه محدود مشخص کردن اینکه کدام یک از ابزارهای بازاریابی شما مفیدتر بوده و کدام یک بیشترین تاثیر را داشته کار ساده‌ای نیست. هدایای تبلیغاتی با داشتن هزینه ارزان اما دامنه تاثیر بزرگ و طولانی‌مدت در زمینه سرمایه‌گذاری شما بسیار ارزشمند هستند. به خاطر داشته باشید که یک اهدایی کوچک راه مناسبی برای افزایش وفاداری مشتریان است. اگر شما مدیریت واحد فروش به مشتریان را در دست دارید دادن هدایای کوچک به همراه خرید به مشتریان یک راه خیلی خوب برای قدردانی از آنهاست


۳- جایگزین مناسب برای کارت تبلیغاتی
اگرچه کارت‌های تبلیغاتی از آیتم های رایج و بسیار ارزشمند تجاری هستند، اما هدایای تبلیغاتی هم راه جالب و خلاقانه آیی برای گنجاندن اطلاعات تماستان می‌باشد.


به جای دادن صرفا یک کارت تبلیغاتی به مشتریان بالقوه، یک کارت به همراه یک کالای تشویقی حاوی برند خودتان بدهید. برای مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید به همراه کامپیوتری که تعمیر کرده‌اید، کارت تبلیغاتی به همراه یک فلش مموری تبلیغاتی ارسال کنید.


۴- در معرض لمس بودن
وقتی پای بازاریابی به میان می‌آید خیلی مهم است که همیشه در معرض دید باشید. چطور میتوانید چیزهایی را که در کسب‌وکارها خود انجام می‌دهید بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور در جلوی چشم مشتریان قرار دهید؟ به این فکر کنید که مشتریان شما چه چیزهایی را میخواهند در اطراف شان داشته باشند. برای مثال اگر شما یک مرکز ماساژ دارید، در پشت کارت تبلیغاتی خود یک یادآوری کننده ملاقات بگذارید تا به مشتریان یادآوری کنید تا بدانند چه مواقعی باید دوباره مراجعه کنند. یا اگر صاحب یک کافه هستید به مشتریان خود دربازکن یا کاور بطری نوشیدنی بدهید.


۵- ساختار بازاریابی قدرتمند
مجموعه راهکارهای بازاریابی شما شامل چه مواردی می‌شود ؟ فرض کنید اگر شما بخواهید بین خوردن یک نوع خاصی از پیتزا دو بار در طی هفته به عنوان ناهار و یا خوردن دو نوع متفاوت ناهار در هفته ، یکی را انتخاب کنید، چکار میکنید ؟ کدام را بر می‌گزینید ؟ مطمئن هستیم بیشتر شما تنوع را انتخاب می‌کنید. همین موضوع در مورد کسب‌وکار کوچک شما هم صادق است. اگرچه داشتن هدایای تبلیغاتی مشخصی، بسیار مهم است اما هر از گاهی ایجاد تغییر در آنچه که برای شناساندن برند خود استفاده میکنید بسیار مهم است .


مثلا اگر می خواهید برای تبلیغات برند خود هدیه به مدیر شرکتی بدهید، می توانید از ساعت دیواری تبلیغاتی و یا ست مدیریت تبلیغاتی استفاده کنید.
استفاده از خودکار و لیوان تبلیغاتی بسیار پر ایتفاده و رایج می باشد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز