درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 فروردین 1398 - 13:51   

همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد

  همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی

  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سلطان پست
  همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد
  تورم سال ۹۷ و جای خالی فرهنگ
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  کریمخان زند و راه شاد کردن مردم ـ شادبودن حق مردم است
  نوروز پاسداشت طبیعت است
  کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی
  شماره جدید ماهنامه"عصر دانایی" منتشر شد
  بررسی روان‌شناختی تاثیرات بازی‌های ویدئویی
  بازی‌های ویدئویی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32181صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 9 دی 1396 - 08:34
پنج مزیت هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک
۵۲ درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و ۵۰ درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این آمار را در نظر بگیرید: ۵۲ درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و ۵۰ درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند. کدام یک از روشهای بازاریابی شما نتایجی در حد و اندازه این ارقام داشته است؟

1- شناخت بیشتر از برند
یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ شناساندن برند خود می‌باشد. چطور میتوانید کاری کنید که هم برند خود را در بازار رقابتی شدید به مشتریان بالقوه و بالفعل بشناسانید و هم کاری کنید که برند شما در خاطر آنها بماند ؟ یک راه خلاق بودن در روشهای بازاریابی است. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک ابزار ساده برای افزایش شناخت از برند کسب‌وکار شما در بین مشتریان از طریق سفارشی‌سازی یک محصول با آرم خودتان که است بتوانند در زندگی روزمره از آن استفاده کنند و بدین ترتیب شما کاری کنید که همیشه شما را در گوشه ذهن خود به خاطر داشته باشند.


۲- داشتن محدوده نفوذ گسترده با هزینه پایین
با داشتن بودجه محدود مشخص کردن اینکه کدام یک از ابزارهای بازاریابی شما مفیدتر بوده و کدام یک بیشترین تاثیر را داشته کار ساده‌ای نیست. هدایای تبلیغاتی با داشتن هزینه ارزان اما دامنه تاثیر بزرگ و طولانی‌مدت در زمینه سرمایه‌گذاری شما بسیار ارزشمند هستند. به خاطر داشته باشید که یک اهدایی کوچک راه مناسبی برای افزایش وفاداری مشتریان است. اگر شما مدیریت واحد فروش به مشتریان را در دست دارید دادن هدایای کوچک به همراه خرید به مشتریان یک راه خیلی خوب برای قدردانی از آنهاست


۳- جایگزین مناسب برای کارت تبلیغاتی
اگرچه کارت‌های تبلیغاتی از آیتم های رایج و بسیار ارزشمند تجاری هستند، اما هدایای تبلیغاتی هم راه جالب و خلاقانه آیی برای گنجاندن اطلاعات تماستان می‌باشد.


به جای دادن صرفا یک کارت تبلیغاتی به مشتریان بالقوه، یک کارت به همراه یک کالای تشویقی حاوی برند خودتان بدهید. برای مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید به همراه کامپیوتری که تعمیر کرده‌اید، کارت تبلیغاتی به همراه یک فلش مموری تبلیغاتی ارسال کنید.


۴- در معرض لمس بودن
وقتی پای بازاریابی به میان می‌آید خیلی مهم است که همیشه در معرض دید باشید. چطور میتوانید چیزهایی را که در کسب‌وکارها خود انجام می‌دهید بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور در جلوی چشم مشتریان قرار دهید؟ به این فکر کنید که مشتریان شما چه چیزهایی را میخواهند در اطراف شان داشته باشند. برای مثال اگر شما یک مرکز ماساژ دارید، در پشت کارت تبلیغاتی خود یک یادآوری کننده ملاقات بگذارید تا به مشتریان یادآوری کنید تا بدانند چه مواقعی باید دوباره مراجعه کنند. یا اگر صاحب یک کافه هستید به مشتریان خود دربازکن یا کاور بطری نوشیدنی بدهید.


۵- ساختار بازاریابی قدرتمند
مجموعه راهکارهای بازاریابی شما شامل چه مواردی می‌شود ؟ فرض کنید اگر شما بخواهید بین خوردن یک نوع خاصی از پیتزا دو بار در طی هفته به عنوان ناهار و یا خوردن دو نوع متفاوت ناهار در هفته ، یکی را انتخاب کنید، چکار میکنید ؟ کدام را بر می‌گزینید ؟ مطمئن هستیم بیشتر شما تنوع را انتخاب می‌کنید. همین موضوع در مورد کسب‌وکار کوچک شما هم صادق است. اگرچه داشتن هدایای تبلیغاتی مشخصی، بسیار مهم است اما هر از گاهی ایجاد تغییر در آنچه که برای شناساندن برند خود استفاده میکنید بسیار مهم است .


مثلا اگر می خواهید برای تبلیغات برند خود هدیه به مدیر شرکتی بدهید، می توانید از ساعت دیواری تبلیغاتی و یا ست مدیریت تبلیغاتی استفاده کنید.
استفاده از خودکار و لیوان تبلیغاتی بسیار پر ایتفاده و رایج می باشد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  اسماعیل عباسی پابلیک ادیتور «همشهری» و کاریکاتوریست نشریات ایران


  کریمخان زند و راه شاد کردن مردم ـ شادبودن حق مردم است


   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود


  وبسایت گب


  بازی‌های ویدئویی


  کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی


  اطلاع رسانی حلقه گمشده


  تصمیم‌های عملی برای سال نو


  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی