درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:01   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32175صفحه نخست » پنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:59
دولت روسیه شبکه‌های اجتماعی را کنترل خواهد کرد/ نظارت مستقیم پوتین بر کمپین‌های انتخاباتی
دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.

در طول سال 2017 شاهد تعداد زیادی از اتهام‌های دست‌کاری دیجیتالی رویکرد انتخابات در آمریکا و اروپا بودیم که پیکان هدف تمامی آن‌ها به‌سوی دولت روسیه گرایش داشت. بسیاری از رسانه‌ها خبر از این دادند که دولت روسیه به رهبری پوتین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به سراغ گرایش دادن رویکرد اذهان عمومی به‌سوی یک کاندیدای خاص رفته است. این کار برای انتخابات آمریکا و چند انتخابات در اروپا نیز تکرار شده است ولی به نظر می‌رسد که روسیه از این شرایط درس گرفته و قصد دارد تا بتواند از این تجربیات برای کنترل انتخابات داخلی کشور خود استفاده کند.

پوتین در نشستی با سران روسیه اعلام کرده است که قصد دارد تا کمپین‌های انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت جدی تحت نظارت قرار داده و به سراغ بررسی نحوه عملکرد رقبا در طول این کمپین‌ها برود. البته پوتین هنوز مشخص نکرده است که این امر برای کمپین‌های داخلی انجام خواهد شد یا برای کمپین‌های سایر کشورها که قصد تأثیرگذاری بر روی انتخابات این کشور را دارند.

همچنین هنوز مشخص نشده است که میزان تمرکز رسانه‌ای برای این نوع از نظارت تا چه اندازه بالا خواهد بود. از سوی دیگر نیز پوتین با توجه به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده، به‌راحتی قادر به بردن انتخابات و تمدید دوران ریاست جمهوری خود خواهد بود و به این ترتیب نمی‌توان انتظار داشت که تلاش او برای این امر چندان کمرنگ باشد. در هر حال موضوع کاملا واضح این است که قدرت رسانه‌های دیجیتالی به‌اندازه‌ای زیاد شده است که بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا نیز از آن‌ها واهمه دارند.

منبع: Engadget- سیناپرس
ترجمه: احمد محمدحسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد