درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 20:03   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32175صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:59
دولت روسیه شبکه‌های اجتماعی را کنترل خواهد کرد/ نظارت مستقیم پوتین بر کمپین‌های انتخاباتی
دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.

در طول سال 2017 شاهد تعداد زیادی از اتهام‌های دست‌کاری دیجیتالی رویکرد انتخابات در آمریکا و اروپا بودیم که پیکان هدف تمامی آن‌ها به‌سوی دولت روسیه گرایش داشت. بسیاری از رسانه‌ها خبر از این دادند که دولت روسیه به رهبری پوتین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به سراغ گرایش دادن رویکرد اذهان عمومی به‌سوی یک کاندیدای خاص رفته است. این کار برای انتخابات آمریکا و چند انتخابات در اروپا نیز تکرار شده است ولی به نظر می‌رسد که روسیه از این شرایط درس گرفته و قصد دارد تا بتواند از این تجربیات برای کنترل انتخابات داخلی کشور خود استفاده کند.

پوتین در نشستی با سران روسیه اعلام کرده است که قصد دارد تا کمپین‌های انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت جدی تحت نظارت قرار داده و به سراغ بررسی نحوه عملکرد رقبا در طول این کمپین‌ها برود. البته پوتین هنوز مشخص نکرده است که این امر برای کمپین‌های داخلی انجام خواهد شد یا برای کمپین‌های سایر کشورها که قصد تأثیرگذاری بر روی انتخابات این کشور را دارند.

همچنین هنوز مشخص نشده است که میزان تمرکز رسانه‌ای برای این نوع از نظارت تا چه اندازه بالا خواهد بود. از سوی دیگر نیز پوتین با توجه به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده، به‌راحتی قادر به بردن انتخابات و تمدید دوران ریاست جمهوری خود خواهد بود و به این ترتیب نمی‌توان انتظار داشت که تلاش او برای این امر چندان کمرنگ باشد. در هر حال موضوع کاملا واضح این است که قدرت رسانه‌های دیجیتالی به‌اندازه‌ای زیاد شده است که بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا نیز از آن‌ها واهمه دارند.

منبع: Engadget- سیناپرس
ترجمه: احمد محمدحسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز