درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:32   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32159صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 8 دی 1396 - 08:15
هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه موثر است؟
در یک نظر سنجی، 52% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به 50% از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی چگونه عمل می کرده اند؟
  


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در یک نظر سنجی، 52% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها  هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به 50% از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی چگونه عمل می کرده اند؟

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی چیست؟
1- مطرح شدن بیشتر برند
یکی از اهداف اغلب کسب و کارهای کوچک و بزرگ مطرح شدن نام تجاری یا برند آنهاست. چگونه می توان یک برند را علیرغم موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان (هم مشتریان موجود و هم مشتریان بالقوه) مطرح و ماندگار کرد؟ یک روش آن خلاقیت در بازاریابی است. هدایای تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند که می توانند موجب مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛ به کمک درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی ارتقاء دهید.

2- کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر
با بودجه های اندک، به سختی می توان روش بازاریابی را انتخاب کرد که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را عاید شما می کند، اغلب دشوار است. هدیه های تبلیغاتی که ارزان قیمت و از دوام بیشتری برخوردار بوده و امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شماست. اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین روش برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، اهدای یک اشانتون به آنهاست.

3- کارت بیزینس ثانویه
اگرچه کارت های بیزینس همیشه به عنوان یکی از اجزای اصلی و ارزشمند در تجارت و هر کسب و کاری هستند اما هدایای تبلیغاتی ( خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و ... ) نیز راهی جالب و خلاقانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید به شمار می روند. به جای اینکه هنگام برخورد با مشتریان احتمالی به آنها تنها کارت بیزینس خود را ارائه کنید، حالتی را در نظر بگیرید که علاوه برکارت بیزنس یک شیء قابل لمس تر که نام برندتان روی آن حک شده است نیز به او بدهید. به عنوان مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید و کارتان تعمیر وسایل الکتریکی و کامپیوتری است، می توانید یک درایو USB به همراه بیزنس کارت خود به مشتری بدهید.

4- ملموس بودن
هنگامی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است. چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان قرار دهید؟ راه حل ساده ای وجود دارد: باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید. مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، می توانید از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

5- برنامه بازاریابی قدرتمند
خط مشی شما در بازاریابی چیست؟ به این مثال فکر کنید: کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید: هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف میل کنید؟ احتمالا اغلب شما گزینه ای را انتخاب می کنید که تنوع بیشتری دارد. همین اصل می تواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک نیز به کار رود. اگرچه داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی مهم است اما توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب و کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

منبع : http://www.avval.ir
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد