درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:41   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32157صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 6 دی 1396 - 14:03
هدایای تبلیغاتی چیست؟
همه از دریافت هدیه و جایزه و از آن مهم‌تر برنده شدن در قرعه‌کشی و… لذت می‌برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه‌کشی‌ها می‌توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان میان مخاطبان‌تان داشته باشید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدایای تبلیغاتی برای معرفی و به یاد ماندن شرکت، کمپاتی ، تولیدی و ... می باشد. از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها ، همایش ها ، رویداد ها و ... می توان استفاده کرد.

 

 بهترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی ارزان که برای هر شرکتی مناسب است، خودکار تبلیغاتی می باشد اما شرکت های بزرگ برای معرفی محصولات خود ، کالاهای خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها به عنوان هدیه یا اشانتیون به عموم مردم می دهند. وقتی شرکت‌های مختلف برای نخستین بار محصولی تازه را روانه‌ی بازار می‌کنند، معمولا نمونه‌هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

 

همه از دریافت هدیه و جایزه و از آن مهم‌تر برنده شدن در قرعه‌کشی و… لذت می‌برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه‌کشی‌ها می‌توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان میان مخاطبان‌تان داشته باشید. درباره سفارش هدایای تبلیغاتی با تولید کننده هدایای تبلیغاتی یا شرکت های هدایای تبلیغاتی باید در تماس باشید.

اگر به دنبال افزایش درآمد برای کسب و کار خود هستید و میخواهید مردم شرکت شما و محصولاتتان را بشناسند ، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

 

هدایای تبلیغاتیمحصولات تبلیغاتی هر کدام بخشی از بازاریابی در دنیای امروز محسوب می شوند .کالاهای تبلیغاتی بر اساس نام تجاری و کالا های شرکت مورد نظر و هویت سازمانی طراحی می شوند. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

هدایای تبلیغاتی میتواند یک نایلون تبلیغاتی باشد اما این کار بسیار کلیشه ای شده است. اگر میخواهید تاثیرگذارتر عمل کنید باید خلاقیت به خرج دهید. شرکت های هدایای تبلیغاتی که هدایای تبلیغاتی زیاد و متنوعی را عرضه میکنند ، انواع هدایای تبلیغاتی را تولید و در اختیار شما قرار میدهد. کافی است کمی جستجو کنید.

با عرضه هدایای تبلیغاتی به عموم مردم ، به برند شدن محصولاتتنان کمک خواهید کرد. یکی از راه های برند شدن ، شرکت در نمایشگاه ها و رویداد ها است. در این رویداد هه و نمایشگاه ها شما باید برای محصولاتتان تبلیغات انجام دهید.

 

 یکی از راه های تبلیغات ، عرضه هدایای تبلیغاتی به عموم مردم است. تبلیغات موثرترین راه برای برند شدن و فروش محصولتان است. این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات قبل از فروش بسیار هوشمندانه است. شرکت‌ها معمولا هدایای تبلیغاتی‌ شان را در اختیار مشتریانی که هدف‌گذاری کرده‌اند، قرار می‌دهند. این مشتریان در فروشگاه‌های مقصد و مورد نظر بازاریابان مشغول به‌خرید هستند و با اهدای نمونه‌ی رایگان و سایر انواع هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا می‌شوند.

کمپین های تبلیغاتی برای فروش محصولات ، بهترین ایده است. در کمپین ها شما بن تخفیف به جای هدایای تبلیغاتی در اختیار مردم قرار میدهید و آن ها را ترغیب به خرید می کنید. با استفاده از برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و اهدای جوایز و هدایا در شکلی عام و گسترده، شرکت‌ها حسن شهرت پیدا می‌کنند. همه درباره‌ی آنها صحبت خواهند کرد و بر سر زبان‌ها خواهند افتاد. باید بدانید که هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه باید فرایندهای آن را مدیریت کنید. این کار برای برندینگ هم بسیار کارآمد است.

محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار تبلیغاتی کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

شما میدانید که تمامی مشتریان آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خود نگه نمیدارند،اما ارائه ی مثلاً یک جاکلیدی کوچک یا فلش مموری… که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده باشد میتواند در تمام طول سال شما را در نزدیک ترین حالت ممکن به مشتریانتان نگه دارد.

شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتیبسیار مهم و هائز اهمیت است. فلش مموری ، ست های چرم و فلز ، لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی ، سررسید ، ساک های تبلیغاتی ، فلاسک های تبلیفاتی ، شکلات های تبلیغاتی ، هدایای تبلیغاتی خاص ، کلاه های تبلغاتی ، دفترچه یادداشت های تبلیغاتی ، بج سینه ، جا کلیدی تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، جاکارتی ، موس پد ، تیشرت های تبلیغاتی ، پرچم های تبلیغاتی ، زیر لیوانی ، فندک ، بادبزن و ... از انواع هدایای تبلیغاتی پر طرفدار است.

برای توسعه کسب و کار خود و درآمد بیشتر این روش مهمترین روش بازاریابی است. با هزینه کم بیشترین نتیجه را به همراه دارد.

 

منبع: http://wikioozweb.blogparsi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز