درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 22:31   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد

  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی

  نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند
  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد
  اکران نماد تبلیغاتی بیمه سرمد؛ این بار در برج سپهر بانک صادرات
  مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی ها،تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
  حاجیلو مدیر روابط عمومی استقلال شد
  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد
  بنیانگذار هواوی: فروش‌ شرکت در دو سال آینده به ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش می‌یابد
  در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛ رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران
  کانون بازنشستگان بانک مسکن خبر داد: حمایت مالی بازنشستگان بانک مسکن از سیل زدگان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32157صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 6 دی 1396 - 14:03
هدایای تبلیغاتی چیست؟
همه از دریافت هدیه و جایزه و از آن مهم‌تر برنده شدن در قرعه‌کشی و… لذت می‌برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه‌کشی‌ها می‌توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان میان مخاطبان‌تان داشته باشید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدایای تبلیغاتی برای معرفی و به یاد ماندن شرکت، کمپاتی ، تولیدی و ... می باشد. از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها ، همایش ها ، رویداد ها و ... می توان استفاده کرد.

 

 بهترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی ارزان که برای هر شرکتی مناسب است، خودکار تبلیغاتی می باشد اما شرکت های بزرگ برای معرفی محصولات خود ، کالاهای خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها به عنوان هدیه یا اشانتیون به عموم مردم می دهند. وقتی شرکت‌های مختلف برای نخستین بار محصولی تازه را روانه‌ی بازار می‌کنند، معمولا نمونه‌هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

 

همه از دریافت هدیه و جایزه و از آن مهم‌تر برنده شدن در قرعه‌کشی و… لذت می‌برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه‌کشی‌ها می‌توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان میان مخاطبان‌تان داشته باشید. درباره سفارش هدایای تبلیغاتی با تولید کننده هدایای تبلیغاتی یا شرکت های هدایای تبلیغاتی باید در تماس باشید.

اگر به دنبال افزایش درآمد برای کسب و کار خود هستید و میخواهید مردم شرکت شما و محصولاتتان را بشناسند ، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

 

هدایای تبلیغاتیمحصولات تبلیغاتی هر کدام بخشی از بازاریابی در دنیای امروز محسوب می شوند .کالاهای تبلیغاتی بر اساس نام تجاری و کالا های شرکت مورد نظر و هویت سازمانی طراحی می شوند. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

هدایای تبلیغاتی میتواند یک نایلون تبلیغاتی باشد اما این کار بسیار کلیشه ای شده است. اگر میخواهید تاثیرگذارتر عمل کنید باید خلاقیت به خرج دهید. شرکت های هدایای تبلیغاتی که هدایای تبلیغاتی زیاد و متنوعی را عرضه میکنند ، انواع هدایای تبلیغاتی را تولید و در اختیار شما قرار میدهد. کافی است کمی جستجو کنید.

با عرضه هدایای تبلیغاتی به عموم مردم ، به برند شدن محصولاتتنان کمک خواهید کرد. یکی از راه های برند شدن ، شرکت در نمایشگاه ها و رویداد ها است. در این رویداد هه و نمایشگاه ها شما باید برای محصولاتتان تبلیغات انجام دهید.

 

 یکی از راه های تبلیغات ، عرضه هدایای تبلیغاتی به عموم مردم است. تبلیغات موثرترین راه برای برند شدن و فروش محصولتان است. این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات قبل از فروش بسیار هوشمندانه است. شرکت‌ها معمولا هدایای تبلیغاتی‌ شان را در اختیار مشتریانی که هدف‌گذاری کرده‌اند، قرار می‌دهند. این مشتریان در فروشگاه‌های مقصد و مورد نظر بازاریابان مشغول به‌خرید هستند و با اهدای نمونه‌ی رایگان و سایر انواع هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا می‌شوند.

کمپین های تبلیغاتی برای فروش محصولات ، بهترین ایده است. در کمپین ها شما بن تخفیف به جای هدایای تبلیغاتی در اختیار مردم قرار میدهید و آن ها را ترغیب به خرید می کنید. با استفاده از برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و اهدای جوایز و هدایا در شکلی عام و گسترده، شرکت‌ها حسن شهرت پیدا می‌کنند. همه درباره‌ی آنها صحبت خواهند کرد و بر سر زبان‌ها خواهند افتاد. باید بدانید که هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه باید فرایندهای آن را مدیریت کنید. این کار برای برندینگ هم بسیار کارآمد است.

محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار تبلیغاتی کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

شما میدانید که تمامی مشتریان آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خود نگه نمیدارند،اما ارائه ی مثلاً یک جاکلیدی کوچک یا فلش مموری… که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده باشد میتواند در تمام طول سال شما را در نزدیک ترین حالت ممکن به مشتریانتان نگه دارد.

شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتیبسیار مهم و هائز اهمیت است. فلش مموری ، ست های چرم و فلز ، لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی ، سررسید ، ساک های تبلیغاتی ، فلاسک های تبلیفاتی ، شکلات های تبلیغاتی ، هدایای تبلیغاتی خاص ، کلاه های تبلغاتی ، دفترچه یادداشت های تبلیغاتی ، بج سینه ، جا کلیدی تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، جاکارتی ، موس پد ، تیشرت های تبلیغاتی ، پرچم های تبلیغاتی ، زیر لیوانی ، فندک ، بادبزن و ... از انواع هدایای تبلیغاتی پر طرفدار است.

برای توسعه کسب و کار خود و درآمد بیشتر این روش مهمترین روش بازاریابی است. با هزینه کم بیشترین نتیجه را به همراه دارد.

 

منبع: http://wikioozweb.blogparsi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب شدند


  اولین اقدام تحسین برانگیز وزیر آموزش و پرورش/ تفکیک مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی از دفتر وزارتی


  محمد زاده سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش شد


  آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!


  معاون روابط عمومی وزارت ورزش نایب رییس فدراسیون کاراته شد


  کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود


  معرفی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر


  سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد


  مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست