درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32121صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 3 دی 1396 - 12:05
18 اولویت روابط عمومی در سال 2018
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - اکنون که وارد سال 2018 می شویم، باید درس های سال گذشته را در نظر بگیریم. متخصصان روابط عمومی در سراسر جهان شاهد نوسان و چرخش غیرمنتظره ای خواهند بود که منجر به چالش های جدیدی خواهد شد، اما فرصت های جدیدی نیز ایجاد خواهد شد که برخی از آنها در اینجا اشاره می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکنون که وارد سال 2018 می شویم، باید درس های سال گذشته را در نظر بگیریم. متخصصان روابط عمومی در سراسر جهان شاهد نوسان و چرخش غیرمنتظره ای خواهند بود که منجر به چالش های جدیدی خواهد شد، اما فرصت های جدیدی نیز ایجاد خواهد شد که برخی از آنها در اینجا اشاره می شود:


1. تقویت سه گانه موثر روابط عمومی
هنوز نوشتن خوب، تحقیق متفکرانه و روایت داستان برای شرکت و سازمان شما و همچنین مخاطبان بسیار تاثیرگذار هستند.

2. توسعه استراتژی انعطاف پذیری و تعامل
استراتژی انعطاف پذیری و تعامل در سال آینده تقاضای زیادی برای متخصصان روابط عمومی و ارتباطات ایجاد خواهد کرد. در سال آینده شرکتها و سازمانها بیشتر به دنبال سرمایه گذاری در ایجاد روابط تاثیرگذار خواهند بود.

3. تمرکز موثرتر بر رهبری فکری
یکی از جدیدترین روند روابط عمومی، تبدیل شدن به یک رهبر فکری است. دلیل این امر این است که شما می توانید توجه و اعتماد مخاطبان خود را با نشان دادن اینکه شما مسئول یک موضوع خاص هستید، به دست آورید. شما این کار را می توانید با انتشار مقالات، پست های وبلاگ، خبرنامه های الکترونیکی و فیلم هایی که خوانندگان شما را آموزش می دهند، انجام دهید.
اگر سازمانها و شرکت ها واقعا علاقمند به رهبری اندیشه هستند باید سرمایه گذاری بیشتری کنند. شرکت ها در حال حاضر متوجه شده اند که رهبران باید رهبری خود را نه تنها به خارج شرکت بلکه به کل سازمان تسری دهند و عادت زشت رهبری از بالا را ترک کنند.

4. گسترش و تقویت مهارت های شاغلان روابط عمومی
شما قبلا می دانستید برای موفقیت در روابط عمومی باید در نوشتن، برنامه ریزی رویداد و برقراری روابط مهارت داشته باشید. بعلاوه به لطف تکیه ما به رسانه های دیجیتالی بسیار زیاد، باید در رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا نیز شگفت زده شویم. همانطور که تاکتیک های جدید روابط عمومی مطرح می شود، شما نیز باید آنها را مدیریت کنید.
برای مثال، در عصر اتوماسیون، به طور فزاینده ای مهم است که یاد بگیریم که چگونه با نرم افزار کار کنیم که بسیاری از وظایف روزمره را خودکار می کند.

5. آمادسازی شاغلان روابط عمومی برای زمان واقعی
شما دیگر روزی برای واکنش در روابط عمومی ندارید شما اکنون چند دقیقه وقت دارید و باید آمادگی داشته باشید. درست است؛ پاسخ های زمان واقعی در میان سال های پیشرو در روند روابط عمومی خواهد بود. مردم برای گرفتن پاسخ های فوری و دیدن آنها به سرعت به رویدادها واکنش نشان می دهند و شما باید انتظارات مخاطبان خود را برآورده سازید. بودن در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای شروع با روابط عمومی در زمان واقعی است.

6. استفاده بهینه از فراگیری ارتباطات
عصر دیجیتال به طور فزاینده ای ارتباطات را در مقیاس بی سابقه ای فعال کرده است. داشتن ارتباط با مشتریان در سطح جهانی برای متخصصان ارتباطات بسیار مهم خواهد بود.

7. تمرکز بیشتر بر رسانه های دیجیتالی
زمانی مطبوعات سنتی بهترین راه برای دریافت سریع اخبار بود. اما این روزها بهتر است که نوشتن و روایت داستان را به روزنامه نگاران بسپاریم که می دانند چگونه آن را خوب بنویسند و آن را در سایت هایی که مخاطبان شما حضور دارند منتشر کنند.

8. تقویت محتوای غیر سنتی
خوشبختانه، یکی از روندهای روابط عمومی در سال 2018، استفاده از تاکتیک محتوای جالب خواهد بود. البته، رسانه های اجتماعی همچنان یکی از راه های اصلی برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما هستند. شما می توانید آن را با پست های تبلیغی فیس بوک، توییت توییتر و به روز رسانی های حمایت شده توسط لینکدین ترکیب کنید. همچنین می توانید سعی کنید از گروهها و افراد مرجع در صنعت خود برای به اشتراک گذاری و کمک به محتوای خود برای اعتبار و تبلیغ بیشتر استفاده کنید.
در عصر حاضر خوانندگان به دنبال انتخاب "حفره های آب آشامیدنی" خاصی هستند، جایی که محتویات جالب و مفیدی به دست می آورند. این امر باعث می شود که سازمانها و شرکتها برای کسب توجه خود با مشکل روبرو شوند، بنابراین عجله و رقابت برای جذب مخاطبان واقعا جذاب در طول چند سال آینده وجود خواهد داشت.

9. شخصی کردن پیکربندی دیجیتال
اگر می خواهید شانس خود را برای انتشار سریع مطالب افزایش دهید، باید با خبرنگاران و ویراستاران ارتباط برقرار کنید. پس از این، شما با شرکت های بی شماری دیگر رقابت می کنید که همچنین به خبرنگاران توجه می کنند. اگر می خواهید پیشرفت کنید، ابتدا باید با آنها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. سپس هر زمانی که یک ایمیل ارسال می کنید، یک رابطه شخصی به خط موضوع اضافه کنید و پوشش گذشته خود را در قسمت ایمیل قرار دهید.

10. تمرکز بیشتر بر ارتباطات بصری
یک فرد معمولی در هر ماه 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل ساده برای شروع استفاده از ویدیو و سایر ابزارهای بصری - مانند تصاویر و اسلاید - در سال های گذشته در رویدادهای روابط عمومی و تبلیغاتی هستند.
همانطور که جامعه ما بیشتر و بیشتر بصری می شود، تولید و انتشار و توجه به ویدئوی زنده از سوی مخاطبان روند صعودی پیدا می کند. گزارش اخیر Cisco پیش بینی کرده است که 75 درصد از ترافیک تلفن همراه در جهان تا سال 2020 خواهد بود.
تا سال 2018، متخصصان بازاریابی و ارتباطات باید متخصص در ارتباطات بصری باشند. کمپین های بازاریابی مبتنی بر متن، سالهاست که محتوای بصری محور بوده و مارک ها دیگر نمی توانند از تبلیغات بازاریابی استفاده کنند که قادر به ادغام محتوای بصری با کیفیت نیستند. شاغلان روابط عمومی باید قادر به هدایت مشتریان خود در ایجاد تصاویری قوی برای دستیابی به حداکثر ارزش افزوده باشند.

11. مدیریت بیشتر اعتبار
همانطور که میزان مسئولیت های روابط عمومی بیشتر گسترش می یابد، مدیریت شهرت در میان وظایف روابط عمومی اهمیت بیشتری پیدا می کند. روابط عمومی ها با استفاده از فنون و ابزارهای مختلف تلاش می کنند تا از شهرت سازمان و شرکت خود محافظت و یا آن را افزایش دهند.
با توجه به مطالعات اخیر "دکتر جاناتان آلبرایت" از دانشگاه الون، نگرانی های جدی در مورد تخریب اعتبار از طریق منابع خبری جعلی وجود دارد. به همین دلیل نیاز به متخصصان روابط عمومی برای محافظت از شهرت سازمانها و شرکتها حتی بیشتر آشکار شده است. شکی نیست این پدیده همچنان یک چالش رو به رشد است. در عوض، این واقعیت جدید مستلزم توجه بیشتر به متخصصان ارتباطات و روابط عمومی است.

12. توجه بیشتر به واقعیت افزوده
جیسون رید می گوید: واقعیت افزوده فراتر از آن است که صرفاً ابزاری برای مطلع یا مشغول نگه داشتن مشتریان باشد؛ شرکت‌ها می‌توانند از داده‌های جمع‌آوری شده از نرم‎‌افزارهای "واقعیت افزوده" برای پی بردن بیشتر به نیازهای مشتریان خود استفاده کنند، و حتی به پیش‌بینی اولویت‌ها یا مقتضیات آینده کمک کند. برخی از شرکت‌ها از "واقعیت افزوده" استفاده کرده و با زیرکی کاتالوگ محصول خود برای راحتی منزل شما را تجسم بخشیده‌اند؛ در حالی که خرده‌فروشان مُد از "واقعیت افزوده" برای تولید آینه‌های مجازی یا اطاق‎های تغییر لباس استفاده کرده اند که مشتریان بتوانند لباس‌ها، لوازم آرایش، جواهرات و حتی کفش را "امتحان کنند."

13. هدفگیری خوب با استفاده از داده ها
روابط عمومی خوب متکی به هدفگیری خوب است. هدفمند سازی خوب نیاز به اطلاعات خوب دارد. صرف داشتن داده های خوب، مزیت رقابتی نیست- حتی شما آسیب پذیری دارید. اگر این مجموعه داده های مرجع، غنی سازی و مورد استفاده قرار گیرد، پس شما دارای یک جواهر روابط عمومی هستید.

14. توسعه راهای ارایه داستانهای جذاب
نوشتن یک مهارت فوق العاده برای حرفه ای های روابط عمومی است زیرا سازمانها و شرکتها در حال پیدا کردن راه های جدید برای گفتن و ارایه های داستان های خود به شیوه های خود هستند.
اکنون کانال ها و راه های خلاقانه بسیاری برای گفتن داستان وجود دارد که می توان از آن بهره گرفت.

15. توجه بیشتر به ارتباطات و مدیریت رویداد
در سال 2018، خط بین مدیریت رویداد و ارتباطات شرکتی به طور فزاینده ای مبهم خواهد شد. رویدادها کانال دیگری هستند مثل سایر کانالهای دیجیتال.

16. استفاده از بخش تاریک نفوذ اجتماعی
استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی بسیار آسان است تا راههای نفوذ اجتماعی را شناسایی کرده و بر عملکرد خود نظارت کنید. همچنین بخش تاریک نفوذ اجتماعی را نیز در نظر داشته باشید - ارتباط از طریق متن، ایمیل، پیام، اسکایپ و غیره در حال تبدیل شدن به جریان اصلی ارتباطات اجتماعی است.

17. تقویت تبلیغات بومی
یک جایگزین برای تبلیغات مستقیم، تبلیغات بومی است. اطمینان حاصل کنید که آگهی مطابق با فرم و عملکرد محتوای معمول نشر و تاثیرگذار است.

18. تمرکز بیشتر بر اندازه گیری موفقیت
خوشبختانه، بیشتر شبکه های اجتماعی و سیستم عامل های وب سایت، اکنون این معیارها را پیگیری و موفقیت های روابط عمومی را اندازه گیری می کنند. با این حال اندازه گیری همچنین یک چالش باقی می ماند و برای سازمانها و شرکتها یک اولویت است.

 

کلام آخر
گفتگو درباره روابط عمومی تأثیرگذار در سال 2018 تأثیر قابل توجهی روی حرفه ای های روابط عمومی خواهد داشت. آیا عوامل دیگری نیز در این فهرست وجود دارد؟ البته، اما در این مجال امکان فهرست کردن همه آنها وجود ندارد. به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی هنوز یک قاتل تمام عیار برای یک کانال ارتباطی هستند. شناسایی بهترین پلت فرم بسیار مهم است.

 

همچنین امروز مالکیت چشم انداز دیجیتال شما بسیار مهمتر از گذشته شده است. شما باید متعهد به جذب و حفظ مخاطبان خود و گسترش معیارهای مورد نظر خود باشید تا بتوانید مطمئن شوید که تلاش های شما موثر است.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد