درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32104صفحه نخست » جمعه، 1 دی 1396 - 02:13
پورحسین از شبکه 4 رفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حکم معاون سیما، مسعود معینی‌ پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حکم معاون سیما، مسعود معینی‌ پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سیما، مرتضی میرباقری، معاون سیما در حکمی با قدردانی از تلاش‌های رضا پورحسین در سرپرستی شبکه چهار سیما از مسعود معینی‌پور خواست به عنوان مدیر شبکه چهار نسبت به تبیین پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور و ترویج روحیه علم‌گرایی در این شبکه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

معاون سیما شبکه چهار سیما را شبکه‌ای علمی ـ فرهنگی دانست که همچون یکی از اقمار درخشان منظومه سیمای جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و موقعیتی ممتاز برخوردار است.

وی از مدیریت جدید شبکه خواست تا ارتقاء این نقش را در دستور کار قرار داده و با حرکتی هوشمندانه و شورانگیز در مدار مأموریتی و هویتی شبکه گام بردارد.

میرباقری هماهنگی، معاضدت و تعامل مناسب با سایر شبکه‌ها و حوزه‌های ستادی را از دیگر برنامه‌های موظف شبکه دانست و ابراز امیـدواری کرد: مدیریت جدید بـا نصـب‌الـعیـن قرار دادن رهنمودهای امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) و توجه ویژه به راهبردهای مندرج در پیوست حکم رئیس سازمان، اقدامات موثری در ارتقاء کیفی و افزایش اثربخشی برنامه‌ها و منزلت شبکه چهار سیما برداشته شود.

شبکه چهار سیما از روزهای پایانی تیرماه سال گذشته به سرپرستی دکتر رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما اداره می‌شد.

مسعود معینی‌پور مدیر جدید شبکه چهار سیما دانش آموخته حوزه علمیه قم و دارای مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامی است. از وی که عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) است، مقالات علمی و پژوهشی در نشریات پژوهشی و همایش‌های علمی منتشر شده است.

معینی‌پور همچنین تاکنون در برنامه‌های زاویه، پگاه تحول و غیره شبکه چهار به عنوان سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد