درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:31   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32098صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 29 آذر 1396 - 13:33
اهداف بازاریابی سنتی
ایجاد آگاهی نسبت به برند از طریق سرمایه گذاری در تبلیغات، حمایت از رویدادهای دیگر و فعالیت های روابط عمومی میسر می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  بازاریابی سنتی بر سه هدف متمرکز بود:


1- ایجاد آگاهی نسبت به برند
این هدف از طریق سرمایه گذاری در تبلیغات، حمایت از رویدادهای دیگر و فعالیت های روابط عمومی میسر می شد.


اما از آنجایی که این تاکتیک ها همگی تاکتیک هایی منفعل بودند و فراموش شدن یا بی توجهی به آنها توسط مخاطب به سادگی صورت می گرفت،
برای تاثیرگذاری بر مخاطب نیاز به تکرار بسیار زیادی داشتند.

همچنین شرکت ها راهی برای منطبق ساختن این تکرار با زمان نیاز مشتری ندارند، بنابراین تعداد زیادی از این تبلیغات تکراری به هدر می روند.


2- تبلیغ و ترویج مزایا و ویژگی های خدمات و محصولات شرکت
روند عملیاتی استاندارد در یک سیستم بازاریابی سنتی ترویج محصولاتی است که آن سازمان با بنگاه به فروش آنها مشغول است.


به هر حال هیچ بنگاهی قادر به فروش محصولاتی که مشتریان بالقوه آن از آن بی خبرندف نیست.


بنابراین این بنگاه ها دست به سرمایه گذاری در تولید بروشورها، محتوای مجازی و … برای اطلاع رسانی می کنند.

اما مشکل در واقع اینجاست که:
اگر این مصحولات تفاوت قابل توجهی با محصولات تولید توسط رقبا نداشته باشند، اقلام ترویجی و تبیلغی هم کاربرد آنچنانی در اقناع مشتریان ندارند.

3- ایجاد ارتباطات شخصی و توسعه آنها در طی زمان
اما سازمان ها و بنگاه ها برای حل این مشکل زمان زیادی را برای توسعه روابط شخصی خود با برخی از مشتریان و . . . می‌کنند. یعنی در رویدادها شبکه سازی مختلف حضور پیدا می کنند، دوستانی را به ناهار یا بازی گلف دعوت می کنند یا سفرهایی برای شرکت در کنفرانس های مختلف و ملاقات با مشتریان بالقوه و
منابع ارجاع مشتری به خود شکل می دهند.

بدون شک چنین رویکردی به خوبی پاسخ می دهد. اما یک نکته منفی هم دارد.

تعداد افرادی که این شرکت ها قادر به برقراری ارتباط شخصی با آنها هستند محدود به زمان و مهارت های مهارت بین فردی مدیران آنهاست. بنابراین سرعت و میزان رشد شرکت ها با رویکرد سنتی به بازاریابی محدود به استعدادهای تیم توسعه و مدیران آنهاست.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد