درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 05:55   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32073صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1396 - 22:55
گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: ورود نامحسوس دو غول فناوری جهان، گوگل و آمازون به عرصه خدمات مالی، بزودی آنها را به رقیب جدی بانک ها تبدیل خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: ورود نامحسوس دو غول فناوری جهان، گوگل و آمازون به عرصه خدمات مالی، بزودی آنها را به رقیب جدی بانک ها تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از تاس نیوز، هرمن گرف مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: گوگل و آمازون دو شرکت غول فناوری جهان در سال آینده به دلیل منافع خود در حوزه خدمات مالی، به رقبای بانک ها تبدیل خواهند شد.

گرف گفت: موضوع رقابت کردن با آنها نیست، بلکه این دو شرکت در حال رقابت کردن هستند. معتقد هستم که در سال های آینده گوگل و آماوزون به پلت فورم های ما بطور کامل دسترسی خواهند داشت.

مدیر عامل اسبربانک تصریح کرد: باید بطور مساوی با همان میزانی که این دو شرکت خود را مجهز به فناوری می کنند. ما هم خود را مجهز به فناوری کنیم. پیش بینی می شود در سال های پیش رو، سازمان های مالی متعددی از این دو شرکت بزرگ فناوری جهان دیده شود.

هرمن گرف گفت: سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه عطفی برای گوگل و آمازون تلقی می شود و منافع این دو شرکت در بخش خدمات مالی مشخص خواهد شد. وی در ادامه اظهار داشت: آمازون و گوگل گام به گام در حال ورود به عرصه صنعت مالی هستند و این سناریو مشخص است، هر چند که تا الان این موضوع را رد کرده اند.

مدیر عامل اسبربانک در پایان گفت: اگر بانک ها توانایی رقابت کردن با گوگل و آمازون را نداشته باشند. در این صورت آنها پیروز رقابت خواهند بود. بنابراین راهبرد ما دفاع کردن نیست؛ بلکه حمله می کنیم. در حال حاضر اسبربانک بعنوان بزرگ ترین بانک روسیه است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی