درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32070صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:42
سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا سه درس بزرگ روابط عمومی وجود دارد که ذیلا به برخی از آنها پرداخته می شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا سه درس بزرگ روابط عمومی وجود دارد که ذیلا به برخی از آنها پرداخته می شود:

 

 

پرداخت غرامت به پزشکی که از هواپیمای یونایتد بیرون کشیده شد

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

دکتر دائو پزشک اهل کنتاکی پس از آنکه حاضر نشد به طور داوطلبانه برای خالی کردن جا برای کارمندان یونایتد هواپیما را ترک کند به زور و به صورتی خشن توسط ماموران فرودگاه بیرون کشیده شد.

او که اصلا ویتنامی است لحظاتی بعد با صورت خون آلود به هواپیما بازگشت. ویدئوی بیرون کشیدن او از هواپیما انعکاس گسترده ای در فضای مجازی داشت و باعث خشم عمومی شد.

در این حادثه بینی او شکست و دو دندان جلویش افتاد، تجربه ای که وکلای آقای دائو گفتند از سختی های دوره جنگ ویتنام "برای او وحشتناک تر بود."

وکلا پرداخت این غرامت را "حل و فصلی دوستانه" توصیف کرده اند.

پیشتر شرکت یونایتد ایرلاینز اعلام کرد که سیاست رزرو صندلی را اصلاح می کند.

به گفته این شرکت یکی از تغییرات این است که اگر از مسافری خواسته شود هواپیما را ترک کند ۱۰ هزار دلار به او ارائه خواهد شد.

آقای مونوز رئیس شرکت هواپیمایی یونایتد با اعلام این تغییرات گفت: "همه مسافران مستحق دریافت بهترین سرویس و برخورد کاملا محترمانه و آبرومندانه هستند."

"ما دو هفته پیش این استاندارد را رعایت نکردیم و عمیقا بابت آن عذر می خواهیم."

 

یونایتدایرلاینز برای کنترل آسیب ها باید اقدامات مناسبی انجام می داد و سرعت عمل خود را با عذرخواهی اولیه نشان می داد اما به دلیل نداشتن طرح بحران و بی اعتنایی به اصول بدیهی مدیریت بحران و شتابزدگی، بستر گسترش ویروسی رسوایی را در رسانه های اجتماعی فراهم کرد به طوری که واکنش بیش ازصدها کارشناس و صاحب نظر ارتباطات و روابط عمومی در سراسر جهان را واداشت.

 

 

آگهی جنجال‌برانگیز پپسی

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 


در پی گسترش اعتراض‌ها به یکی از آگهی‌های ویدئویی شرکت پپسی با حضور کندال جنر، مدل مشهور آمریکایی و عضو خانواده کارداشیان، این شرکت آگهی خود را از اینترنت حذف کرده و گفته است که دیگر آن را پخش نخواهد کرد.

داستان این آگهی ویدئویی در میانه یک تظاهرات رخ می‌دهد و در آن، کندال جنر بعد از پیوستن به معترضان خیابانی، به سمت یکی از نیروهای پلیس ضدشورش می‌رود و به او یک قوطی پپسی می‌دهد. این اقدام او، از تنش بین دو طرف کم می‌کند و حاضران، فریاد شادی سر می‌دهند.

معترضان به آگهی گفته‌اند که آنچه به تصویر کشیده شده است، از ارزش اعتراضات خیابانی اخیر در آمریکا کم می‌کند.

در بیانیه‌ای که در وبسایت پپسی منتشر شد، آمده است که آنها قصد نداشتند مسائل جدی و مهم را بی‌ارزش کنند. پپسی گفته است که با توجه به حساسیت‌ها، این آگهی را حذف می‌کند و دیگر آن را پخش نخواهد کرد.

این آگهی ویدئویی عصر روز سه‌شنبه، چهارم آوریل در یوتیوب منتشر شد، ولی کمتر از ۲۴ ساعت بعد، از دسترس خارج شد و دیگر قابل دیدن نیست.

برای نزدیک به دو سال در آمریکا چندین تظاهرات خیابانی علیه برخوردهای خشونت‌آمیز نیروهای پلیس با آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار برگزار شده است. از زمان آغاز ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ نیز مخالفان او بارها تجمع اعتراض‌آمیز داشته‌اند.

در آگهی حذف‌شده پپسی، معترضان خیابانی اغلب جوان و خوش‌تیپ هستند، ولی معلوم نیست که به چه چیزی اعتراض دارند. حتی در پلاکاردهای آنها تنها واژه‌هایی کلی مثل "گفت‌وگو" و "صدا" دیده می‌شود.

اما چند دقیقه بعد از انتشار این ویدئو، منتقدان گفتند که محتوای آن، اعتراضات گسترده در شهرهایی مثل بالتیمور، مریلند و فرگوسن را بی‌ارزش می‌کند.

دری مک‌کنسون، یکی از فعالان جنبش "جان سیاهان هم ارزش دارد" در جریان این اعتراضات بازداشت شد. او می‌گوید: "شاید اگر پپسی دستم بود، کسی بازداشتم نمی‌کرد، کسی چه می‌داند؟"

او خطاب به مسئولان شرکت پپسی گفت: "این آگهی، آشغال است."

گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم این ویدئو را به مسخره گرفتند.

 

 

 

نقش ستیزه جویانه سخنگوی بدنام کاخ سفید

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید از گزارش رسانه‌ها در خصوص جمعیت حاضر در مراسم تحلیف دونالد ترامپ انتقاد کرد.

اسپایسر در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که مراسم روز جمعه، "پرجمعیت‌ترین" مراسم تحلیف در تاریخ آمریکا بوده است.

سخنان و رفتار اسپایسر با واکنش منفی خبرنگاران حاضر در کنفرانس رو‌به‌رو شد. حتی عده‌ای آن را "بی‌سابقه" توصیف کرده‌اند.

بر اساس آمار رسمی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در نخستین مراسم تحلیف باراک اوباما در سال ۲۰۰۹ حضور داشتند. در حالی که بر اساس برخی از گزارش‌ این رقم در مراسم تحلیف ترامپ در روز جمعه به ۵۰۰ هزار نفر نرسید.

اسپایسر در این کنفرانس این گزارش‌های را غلط خواند و گفت که کاخ سفید قصد دارد که رسانه‌ها را "پاسخگو" کند.

 

 به گزارش رسانه ها به نقل از نیویورک تایمز، بالخره شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید از سمت خود استعفا داد.

شان اسپایسر با انتصاب «آنتونی اسکاراماچی» به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید ابراز نارضایتی کرده است. به گزارش این نشریه، دونالد ترامپ از اسپایسر خواست که استعفا ندهد، اما وی از این کار خوداری کرد.

شان اسپایسر انتصاب "اسکاراماچی" را اشتباهی بزرگ خواند و از سمت خود استعفا داد.

 

گزارش ها نشان می دهد که مقامات روسی در حال "بزرگنمایی" در مورد به دست آوردن اهرمی با حلقه درونی دونالد ترامپ در طول کمپین مبارزات انتخاباتی او بودند.


البته، ترامپ، برای محکوم کردن "اخبار جعلی" در ارتباط با این موضوع به توییتر رو آورد، در حالی که همچنین یک ضربه تند و شدید در پی کسری تجاری آمریکا از آلمان به این کشور اروپایی زد.


در زمان انتصاب دوبکه، رسانه های ایالات متحده نارضایتی داخلی در میان کمپ ترامپ در رابطه با این که آقای Dubke کار بزرگی به دست آورده بود، گزارش نمودند.


استدلال آن ها این بود که یک کهنه سرباز از مبارزات انتخاباتی برای این کار بزرگ اما پر فشار در نقش مدیر ارتباطات مناسب تر بود.


گزارش شده است که شان اسپایسر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، شغل خود را حفظ خواهد کرد.


این انتصاب، که قرار بود برای کمک به از بین بردن فشار روی اسپایسر بدنام انجام گیرد، کار اندکی برای سرکوب هرج و مرج نصب در میان تیم ارتباطات ترامپ کرد.

 

آیا با شوخی می‌توان چهره مخدوش یک سیاستمدار را ترمیم کرد؟ جواب هرچه که باشد، شان اسپایسر، سخنگوی پیشین کاخ سفید، بختش را در این مسیر آزمود. او در مراسم اهدای جوایز تلویزیونی امی حاضر شد و بزرگترین نقطه ضعف کاری خود را دست انداخت.

در نخستین نشست خبری‌اش در کاخ سفید، شان اسپایسر، به دوربین‌ها چشم دوخت و گفت که بی چون و چرا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ جمعیت از هر دوره‌ای بیشتر بوده است. مقایسه عکس‌های مراسم تحلیف ریاست جمهوری باراک اوباما در سال ۲۰۰۹ و مراسم آقای ترامپ در سال ۲۰۱۷ حقانیت این ادعا را به راحتی زیر سوال می‌برد.

شان اسپایسر در آن نخستین نشست مطبوعاتی‌اش به خبرنگاران حتی اجازه پرسش نداد. متنی را خواند و از در خارج شد. رفتارش از سوی رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و مایه دست گرفتن طنزپردازان شد. یکی از موفق‌ترین طنزها در برنامه تلویزیونی "ستردی نایت لایو" بود که در آن "ملیسا مک‌کارتی" هنرپیشه زن فیلم‌های کمدی، با لباس و گریم مردانه در نقش شان اسپایسر ظاهر شد و کاریکاتوری از رفتار آقای اسپایسر ارائه کرد.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد