درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1397 - 19:44   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

«همایش جهانی رسانه‌ها» در  آلمان  برگزار می شود

  «همایش جهانی رسانه‌ها» در آلمان برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
  مراسم معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد
  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی
  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
  پرداخت 75 هزار فقره تسهیلات بانک کارگشایی در دو ماه نخست امسال
  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد
  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد
  مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32064صفحه نخست » رادیو روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:40
شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - در ذیل به شش گرایش جدید روابط عمومی که می تواند در رشد آن بسیار مفید باشد اشاره شده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در ذیل به شش گرایش جدید روابط عمومی که می تواند در رشد آن بسیار مفید باشد اشاره شده است:


1. به رسمیت شناختن متخصصان روابط عمومی به عنوان رهبران فکری
مدیران موسسات و شرکتها متخصصان روابط عمومی را مورد توجه قرار داده و آنها را به عنوان رهبران فکری حوزه خود به رسمیت می شناسند. به علاوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری به
روابط عمومی امکان به روز ماندن در موقعیت خود را می دهد.


2. گسترش محتوای استراتژیک
محتوای استراتژیک همچنان پادشاه است! بواسطه محتوای حائز اهمیت، برندهای سازمانی و شرکتی به طور طبیعی رشد کرده و در جریان کار، مخاطبان و مشتریان وفادار پدید می آورند.


3. برنامه ریزی پیش از بحران
 بواسطه برنامه ریزی پیش از بحران، چنانچه چنین فاجعه ای رخ دهد کارهای زیادی برای آماده سازی وجود دارد. برای تصو�'ر بدترین حالت و اینکه هر سناریو چگونه باید به بهترین شکل صورت بگیرد زمان صرف کنید. یکی از جنبه ای برنامه ریزی پیش از بحران آماده سازی افراد، امکانات، تجهیزات، منابع انسانی و اطلاعات است.
 

4. مدیریت حسن شهرت آنلاین (ORM)
مدیریت حسن شهرت آنلاین شیوه ای را برای آماده سازی شرکت و کارکنان ارائه می دهد بدین ترتیب آنها می دانند چنانچه بحرانی رخ دهد چه کاری انجام دهند، اما همچنان بهتر است بدانید که چه کاری باید انجام دهید، چگونه عمل کنید، و در وهله اول برای جلوگیری از یک بحران چه بگویید.


5. استفاده بیشتر از تلفن های همراه
مردم اکنون بیش از پیش از تلفن های همراه خود جهت اتصال به اینترنت - برای رسانه های اجتماعی، خرید، موتورهای جستجو - استفاده می کنند. آنها تقریبا هر کاری را که در لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی خود انجام می دادند، اکنون در گوشی های هوشمند خود انجام می دهند.

 

با در نظر گرفتن مردمی از سراسر جهان که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که در مجموع میلیاردها کاربر می باشند، اطمینان حاصل نمایید که تمامی کارهای آنلاین شما بهینه شده برای تلفن همراه بوده و احتمالاً بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد می کند. چنانچه شما محتوایی را به اشتراک می گذارید مطمئن شوید می دانید محتوای فوق در یک صفحه نمایش کوچک چگونه به نظر می رسد و استفاده از آن در این صفحه کوچک آسان است، و یا احتمالاً در حال اتلاف زمان و تلاش خود هستید.


6. افزایش تبلیغات رسانه های اجتماعی
 تبلیغات رسانه های اجتماعی به گونه فزاینده ای موثر است و از آنجایی که این تبلیغات در مقایسه با ارائه آگهی در یک روزنامه نسبتاً ارزانتر است، محبوبیت این تبلیغات افزایش خواهد یافت.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات مطلوب در روابط عمومی


  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  هشت راه برای مقابله با یک بحران


  رئیس روابط عمومی فیسبوک از پست خود کناره گیری می کند


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  کارگاه های «عکاسی خبری پیشرفته» و «سواد بصری»


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معرفی شد


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی