درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 04:03   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32053صفحه نخست » خبر یکشنبه، 25 آذر 1396 - 01:23
تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات جدید شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی است که در بسیاری از شرکت‌ها و البته در همه کشورها وجود دارد. اینکه اخبار چگونه به بیرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رسانی صحیح باعث بروز مشکل برای آن شرکت نشود بسیار مهم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است.

به گزارش شارا، دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات جدید شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی است که در بسیاری از شرکت‌ها و البته در همه کشورها وجود دارد. اینکه اخبار چگونه به بیرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رسانی صحیح باعث بروز مشکل برای آن شرکت نشود بسیار مهم است.

در همین زمینه با محمدرضا حقیقی مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا به گفت‌‌و‌گو پرداختیم.
با توجه به شناخته‌شده بودن محصولات گروه خودروسازی سایپا، دلیل این شرکت برای حضور در نمایشگاه خودروی بندرعباس چیست؟
با توجه به سیاست‌های کلان مدیریت گروه خودروسازی سایپا درخصوص تقویت عملکرد این گروه و همچنین خدمت‌رسانی استانی و فروش‌ خودرو در استان‌ها با شرایط ویژه، تصمیم گرفتیم در سومین نمایشگاه استان هرمزگان که در شهر بندرعباس برگزار می‌شود، حضور پیدا کنیم. قصد ما این است که محصولات مختلف گروه خودروسازی سایپا را برای نمایش و ارائه به مشتریان در این نمایشگاه عرضه کنیم.

با توجه به اینکه شما به‌تازگی در این جایگاه قرار گرفته‌اید، می‌خواستم بدانم برای تسریع در ارتباط و اخبار گروه خودروسازی سایپا چه برنامه‌هایی دارید تا سرعت انتقال اخبار افزایش پیدا کند؟
یکی از سیاست‌های مدیریت کلان مجموعه، نحوه ارتباط با مشتریان است. یعنی جوابگویی، صراحت و شفافیت برای ما بسیار حائزاهمیت است. در مجموعه جدید سایپا، با دستور آقای جهرودی مدیرعامل سایپا، معاونت ارتباطات و امور مشتریان تاسیس شده است. این معاونت و زیرمجموعه ما در حوزه روابط عمومی و خصوصا حوزه رسانه به‌صورت مستقیم جوابگوی امور مشتریان هستند و در این خصوص کاملا شفاف عمل می‌کنند.

بعضا نیاز به صحبت مستقیم با یکی از مدیران پیش می‌آید اما مدیران عمدتا خبرنگاران را به روابط‌عمومی‌ها وصل می‌کنند. آیا برای تغییر این سیاست برنامه‌ای دارید؟
ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است. تمام تلاش ما این است که ارتباط بسیار موثری با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم با سرعت بیشتر اطلاعات موردنیاز اصحاب رسانه و دوستان در خبرگزاری‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.

منبع: اخبار خودرو

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد