درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:10   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32049صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 24 آذر 1396 - 14:40
بریتانیا هم بریتانیای قدیم
به موازات نزدیک تر شدن زمان خروج عملی بریتانیا از اتحادیه اروپا، نیمی از مردم این کشور بیشتر دچار هراس شده اند. اما نیمی دیگر مشتاقانه منتظر این خروج هستند.
  

پسرفت همه جانبه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به موازات نزدیک تر شدن زمان خروج عملی بریتانیا از اتحادیه اروپا، نیمی از مردم این کشور بیشتر دچار هراس شده اند. اما نیمی دیگر مشتاقانه منتظر این خروج هستند. ولی واقعیت این است که اینک در این کشور ارزش پوند کاهش، و بهای کالاها افزایش یافته اند. تکلیف قیمت مسکن هم که روشن است. کمااینکه پیشترها یعنی در هنگام روبه راهی اوضاع هم، بهایش سر به فلک کشیده بود. حالا که دیگر جای خود دارد. خدمات درمانی نیز، ثباتی ندارد. میزان جنایت افزایش پیدا کرده، و کار پلیس به اندازه ای زیاد شده، که به ندرت فرصت می کند در مورد هزاران خلاف دست به تحقیق بزند. اضطراب حتی از این هم بیشتر شده است. بله اوضاع چنان قمر در عقرب می باشد، که مشکل موش و فاضلاب ها دیگر به چشم کسی نمی آید.


برنده ای که همه چیز را می بازد
حتی دشمنان ترزا می نیز، تا اندازه ای دلشان برای او می سوزد. زیرا در مخمصه ای گیر افتاده، که به نظر می رسد تنها رو به بدتر شدن دارد. واقعیت این می باشد، که خانم می هرگز به طور طبیعی رهبر نبوده است. اما به نوعی سکان اداره کشور را به دست گرفت، و اینک دارد در مسئولیت خود غرق می شود. البته مقصر اصلی دیوید کمرون مقام پیشین وی است، که سال گذشته بی پروا همه پرسی جدا شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا را برگزار کرد. اما نه از آن رو که می خواست، به خواسته مردم پاسخ مثبت بدهد. بلکه از این جهت که در پی جلب رضایت جناح راست تندروی حزب خود بود. در حالی که همه نخست وزیران پیشین که هنوز در قید حیاتند، افراد بانفوذ حوزه تجارت، هنر و… ، همه از مخالفان این جدایی بودند. جالب اینکه خود کمرون فردای روز همه پرسی استعفاء داد، و دردسر عظیم رویارویی با پیاهدهای اقدام غلط خود را برای نخست وزیر بعدی یعنی خانم می گذاشت.


هیچ راه خروجی وجود ندارد
ییشتر نمایندگان مجلس با خروج کشورشان از اتحادیه اروپا مخالف بودند. اما در سطحی گسترده به آن روی خوش نشان داده اند. زیرا بیم آن دارند، که در دوره بعد مردم به آنها رأی ندهند. به عبارت دیگر دو حزب اصلی دارند، با چشم بسته به سوی این خروج می روند. بنابراین این پرسش مهم مطرح می شود، که آیا یک سیاستمدار باید واقعا بدون اندیشه در مورد پیامدهای منفی اقدام خود و صرفا برای رضایت خاطر رأی دهندگان موضعگیری کند؟ اگر چنین تصمیمی کشورها را به سوی نابودی سوق دهد، چه؟ اما اینگونه پرسش های منطقی در هیاهوی رسانه های هوادار این خروج گم می شوند. بنابراین بسیاری از آگاهان بر این باورند، که هنوز مردم و سیاستمداران انگلیسی آنگونه که باید و شاید آگاه نیستند، که چگونه در وضعیتی گیر افتاده اند، که هیچ راهی برای خروج از آن ندارند.


بریتانیا را دوباره بریتانیای کبیر کنیم
انگلیسی ها عاشق تکرار تاریخ هستند. به ویژه اینکه بگویند کشورشان روزگاری امپراطوری بزرگی بود، که دنیا را تغییر داد. در همین راستا احتمالا هواداران خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بر این باورند، که چنین اقدامی شکوه و عظمت پیشین را به بریتانیا بازمی گرداند. آیا چنین است؟ کسانی که برای این خروج تلاش می کردند، می گفتند پیوستن به اتحادیه اروپا هزینه مالی گزاف و ورود صدها هزار پناهنده به بریتانیا را به همراه داشته است، و شعارشان به دست گرفتن کنترل بود. در حالی که کنار کشیدن از این اتحادیه، در حال حاضر به معنی و مفهوم محرومیت از قرار گرفتن در معرض زبان ها، تاریخ ها، فرهنگ ها و حتی غذاهای گوناگونی است، که زندگی انگلیسی ها را غنی می کرده اند.


جایی در برابر همه جاهای دیگر
در مجموع مردم لندن برغم ساکنان بسیاری از نقاط دیگر بریتانیا، مایل به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا نبودند. کمااینکه به آن رأی منفی دادند. نکته جالب دیگر اینکه بسیاری از انگلیسی ها به دلایل گوناگون از جمله نقش تونی بلر – نخست وزیر بریتانیا بین سال های 1997 تا 2007- در جنگ عراق، دیدگاهش درباره جهانی شدن، و تصمیمش برای گشودن درهای کشور به روی مهاجرانی که از سایر کشورهای اتحادیه اروپا وارد بریتانیا شدند، از او نفرت داشتند. شاید از جمله به همین سبب بود، که به همه پرسی جدا شدن کشورشان از اتحادیه اروپا که از سوی دیوید کمرون نخست وزیر وقت برگزار شد، رأی مثبت دادند. اما به این ترتیب خود را از لندن، و در مقیاسی بزرگتر کشورشان را از اتحادیه اروپا، جدا کردند.


سوزاندن و خاکستر کردن مجلس
در دهه 1990 که جنگ سرد پایان یافته، سخن در مورد تجارت آزاد فراوان به گوش می رسید، و تنها مساله اساسی برای مردم بریتانیا گسترش دمکراسی خود به سایر نقاط بود، بسیاری از آنها می گفتند دیگر رأی دادن به یکی از دو حزب کشور چه لزومی دارد؟ وقتی عصر دیجیتال از راه رسید، این برداشت تقویت هم شد. چراکه از جمله شبکه های اجتماعی مجازی نیز، به لوازمی جهت تغییر دنیا تبدیل شدند. اما نه آنگونه که آنها می پنداشتند. زیرا این دمکراتیزه شدن به معنی این هم بود، که قدرت با عدالت بیشتری تقسیم خواهد شد. سرانجام کار به جایی رسید که برای مردم بریتانیا اینکه فلانکس چه گفت، از اینکه سیستم موجود در راهی قرار گرفته که ساختارش به زیان دلسوزان اصلی شده، اهمیت بیشتری پیدا کرد…. و در نهایت منجر به رأی دادن به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا گشت. در این میان افرادی مانند لوک نش- جونز نقش پررنگی دارند، که جلو افتاد، تقریبا صد نفر در پی اش روان شدند، و در برابر مجلس با سخنانش مردم را تهییج و تحریک کرد، که به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رأی مثبت بدهند. اینک ساختمان های مجلس به اندازه روند دمکراتیکی که در آنها در جریان است، بی ثبات می باشند.


در خلاف جهت عقربه های ساعت
البته ساختمان مجلس یک بار (نه به صورت نمادین، که به شکلی واقعی) در سال 1834 در آتش سوخت، و خاکستر شد. اینک نیز خطر آتش سوزی در این بنا به اندازه ای است، که بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته یک گروه کارشناس آتش نشانی مراقبت از آن را به عهده دارند. اما به سبب چگونگی ساختار زیربنای آن، حتی دسترسی به بسیاری از مشکلاتش غیرممکن است. بنابراین افرادی مانند تام هیلی مدیر برنامه نوسازی و بازسازی بر این باورند، که تنها راه چاره نقل مکان به ساختمانی دیگر می باشد. اما به گفته وی، گوش شنوایی پیدا نمی شود.


پیشنهادهایی که از دهه 2000 به این سو برای رفع مخاطرات موجود مطرح شده اند، از جمله شامل هزینه کردن 3 میلیارد و 500 میلیون پوند در خلال شش سال، و یا بازسازی و نوسازی 32 ساله، می باشند. نمایندگان مجلس باید به زودی و احتمالا دقیقا در همان هفته نشست کلیدی اتحادیه اروپا، در این مورد تصمیم بگیرند. اما مشکل بتوان تصور کرد، که بریتانیا در چنان برهه ای بر دلنگرانی کوچکی مانند آتش در ساختمان مجلس تمرکز نماید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد